Mycroft, u primu assistente vocale virtuale open source vene à KDE

Mycroft è KDEAncu se Apple ùn hè micca stata a prima impresa à lancià un assistente vocale virtuale, a so forza hè di solitu per fà qualcosa di successu piuttostu chè d'inventallu, hà sorpresu u mondu quandu Phill Schiller è Scott Forstall anu presentatu Siri, un assistente virtuale da u quale pudemu dumandà cose cù a nostra voce dapoi u 2011. In u 2017 avemu digià assai altri (è ancu megliu) assistenti virtuali, cum'è Cortana, Alexa o Google Assistant, ma tutti sò di pruprietà di a sucietà chì li sviluppa cù una sola eccezione: Mycroft, l'assistente vocale virtuale di fonti apertu o open source.

Ma Mycroft ùn hè micca un assistente mobile: cum'è u restu di l'opzioni impurtanti è cumu pudemu leghje in u pagina ufficiale di u prugettu, pudemu capisce chì hè un assistente virtuale da u quale pudemu dumandà cose in praticamente ogni situazione, ciò chì ci face ancu pensà chì serà presente in u Internet di e cose o Internet di Cose (IoT). Pudemu aduprà in una vittura, in dispositivi cum'è un Raspberry Pi o, ciò chì ci interessa in questu post, in urdinatori.

Mycroft, domòtica ancu cum'è open source

Mycroft ci permetterà ancu cuntrolla e nostre case intelligenti, Ciò chì hè cunnisciutu cum'è domòtica. Chì significa questu? Ebbè, cù un dispositivu compatibile, pudemu cuntrullà a nostra casa senza avè da esse fisicamente davanti à ciò chì vulemu aduprà. Per esempiu, ci permetterà di accende i lumi o altri apparecchi in una stanza da l'altra, chì include a preparazione di caffè da u lettu. È chì dispositivi supporterà Mycroft? Ebbè, cum'è avemu dettu prima, praticamente qualsiasi dispositivu perchè hè un prughjettu open source è, ancu, hardware gratuitu, ma pudemu ottene più da ellu se usemu un dispositivu cum'è u Mark 1 chì pudemu vede in u video precedente .

Mycroft Plasmoid

In quantu à l'urdinatori, è più specificamente l'urdinatori basati in Linux, Mycroft hè ghjuntu in KDE in forma di Plasmoide, a parolla aduprata in l'ambiente graficu Plasma per ciò chì in altri ambienti pudemu chjamà widgets. Se site interessatu à pruvà, pudete fà in KDE Neon o in Fedora KDE seguendu i passi indicati in sta lea. Hè chjaru chì senza più hardware cunnessu e pussibilità seranu limitate, ma pudemu avà prufittà di un bonu assistente vocale nantu à u nostru PC cù u sistema KDE.

Via | kdeblog.com


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Ariel Rivera Lopez dijo

    U fratellu di Sherlock?

  2.   klaus schultz dijo

    Infine si mettenu à sparghje. Quasi un annu fà era dispunibule per Gnome Shell è praticamente nunda era dettu. Certe volte pensu chì e squadre di poche distribuzioni campanu in una bolla chì l'abbandunò in l'anni 80. Speremu chì Mycroft AI continui à sparghje in altri desktop.