Systemback Install Pack 1.9.4: Mantene Systemback utilizable
Esplora l'Internet, cerca novità, novità, uscite o qualcosa interessante è utile in u mondu di Software Liberu, Open Source è GNU/Linux, Aghju finitu nantu à u situ web di un grande forchetta systemback (da u sviluppatore Krisztián Kende), attualmente chjamatu "Systemback Install Pack 1.9.4", chì hè gestitu da un sviluppatore chjamatu Franco Conidi.
Inoltre, questu strumentu software chì hè stata per anni statu inattivu, vale à dì, cù u so sviluppu cumpletu è scurdatu da u so creatore, avemu digià trattatu in prufundità in anni precedenti, mustrà ciò chì hè, e so caratteristiche, benefici è cumu aduprà. Dunque, l'infurmazioni seguenti seranu assai utili per quelli chì vulianu cuntinuà à aduprà Distribuzioni GNU/Linux basate su Ubuntu e Debian, più mudernu chè supportatu prima.
Ma, prima di cuntinuà cù e nutizie circa "Systemback Install Pack 1.9.4", ricumandemu di esplorà i seguenti cuntenuti cunnessi, à a fine di leghje stu post oghje:
Index
Systemback Install Pack 1.9.4: Una furchetta attuale utile
À propositu di Systemback
Per quelli chì ùn anu mai cunnisciutu o ùn si ricordanu chjaramente chì hè sistema torna, vale a pena mintuvà brevemente chì hè un strumentu software chì facilita a creazione di copie di salvezza di i schedarii di cunfigurazione di u sistema è di l'utilizatori. È in cunseguenza, permette è facilita a risturazione di un Sistema Operativu à un statu funziunale precedente.
Ma, include ancu altre caratteristiche utili, trà e quali si distingue, là a creazione o migrazione di u Sistema Operativu utilizatu à un furmatu live (live). Cusì ci permette di avè a nostra propria versione persunalizata, live è installable di u Sistema Operativu chì usemu.
chì hè assai utile per i dui usu persunale, cum'è cumunità o travagliu. Perchè permette, cuncepimentu a Respin o l'imagine ISO persunalizata, live, installabile adattatu à i nostri bisogni software, risorse hardware è filosofia di usu GNU/Linux.
In u mo casu persunale, aghju utilizatu parechji anni fà sistema torna (u situ ufficiale originale à GitHub y SourceForge) per creà u mo primu Respin basatu annantu à Ubuntu 18.04, chì era chjamatu «Minatori«. Chì ùn hè più dispunibule, perchè, per via di a scadenza di u software è a versione 18.04, aghju cuminciatu à aduprà MX Linux cù u vostru strumentu Istantanea MX, chì hè uguali è megliu per u stessu scopu, cusì generà un altru reskin attualmente chjamatu «Miraculi«.
À propositu di Systemback Install Pack 1.9.4
Frà punti impurtanti da nutà circa sta furchetta attuale "Systemback Install Pack 1.9.4" Puderemu esse cose seguenti:
- Situ Web ufficiale: In GitHub y SourceForge.
- Distribuzioni supportate: Debian 10, Ubuntu 18.04 è Ubuntu 20.04
- L'ultima aghjurnazione di u pacchettu: 16 mai 2020.
Resumen
In corta, questu grande Furcculu chjamatu "Systemback Install Pack 1.9.4" generatu è mantinutu da l'utilizatore è u sviluppatore Franco Conidi (Fconidi of GitHub y SourceForge) Di sicuru, serà assai utile per parechji. Soprattuttu, per quelli utilizatori di qualchi micca cusì mudernu Distribuzioni e derivati di Ubuntuo Debian distros è derivati; in casu chì vulete generà è sparte u vostru propiu versioni persunalizati, live è installable da questi. Hè, fà Respins cù Systemback partendu da Ubuntu è Debian.
Se ti piace u cuntenutu, cummentate è sparte. È ricurdate, visita u principiu di u nostru «situ web», in più di u canali ufficiali di n'ambasciata per più nutizie, tutoriali è aghjurnamenti Linux.
Sianu the first to comment