A nova versione di Bodhi Linux 5.0 hè avà dispunibuli

Bodhi Linux 5.0

Recentemente u sviluppatore Jeff Hoogland hà annunziatu per mezu di una dichjarazione, a dispunibilità di a nova versione di a distribuzione Linux Bodhi Linux 5.0, chì hè dispunibule per i sistemi 32-bit è 64-bit.

Per quelli lettori chì ùn cunnoscenu micca a distribuzione Bodhi Linux ti possu dì chì si tratta di una distribuzione basata su Ubuntu focalizzata nantu à esse una distribuzione leggera è chì avete solu ciò chì avete bisognu.

Dunque, da u default include solu software essenziale per a maiò parte di l'utilizatori di Linux, cumpresi navigatori di fugliali (PCManFM è EFM), un navigatore internet (Midori) è un emulatore di terminale (Terminologia).

Ùn include micca software o caratteristiche chì i so sviluppatori consideranu inutili.

Per facilità l'installazione di prugrammi addiziunali, i sviluppatori di Bodhi Linux mantenenu una basa di dati in ligna di prugrammi leggeri, chì ponu esse installati cù un semplice clic via l'Utilizazione Avanzata di Imballaggio.

À propositu di a nova versione di Bodhi Linux 5.0

Bodhi Linux

A nova versione di Bodhi Linux 5.0 hè statu liberatu di pocu tempu è cù questa nova versione di u sistema pudemu truvà una seria di miglioramenti, caratteristiche è novi pacchetti in u novu aggiornamentu di a distribuzione.

A prima cosa chì Pudemu mette in risaltu hè chì sta nova versione di Bodhi Linux 5.0 hè basata nantu à a versione Ubuntu 18.04 LTS Bionic Beaver.

In più di questu Bodhi Linux 5.0 s'impegna à furnisce à l'utilizatori una sperienza megliu in l'ambiente di desktop Moksha(basatu annantu à l'Illuminismu) è ancu a so più grande stabilità in u sistema.

«Semu stati assai cuntenti di tuttu ciò chì u scrivanu Moksha hà furnitu dapoi qualchì tempu. Sta nova versione maiò serve solu per purtà un kernel Ubuntu mudernu è aghjurnatu (18.04) à u scrittore veloce chì avete aspittatu da Bodhi Linux ", hà dettu Jeff Hoogland di l'annunziu d'oghje.

Bodhi Linux 5.0 vene ancu cù un novu wallpaper predefinitu, novi temi per a schermata di login è in particulare in u login di u sistema.

Cum'è una versione AppPack per quelli chì volenu avè una suite d'applicazione cumpleta installata per difettu in e so nuove installazioni Bodhi Linux.

nova versione di Bodhi Linux 5.0

Esse basatu nantu à Ubuntu 18.04 LTS, Bodhi Linux 5.0 hè alimentatu da u kernel Linux 4.15.

Cume aghjurnà à Bodhi Linux 5.0?

Jeff hoogland Annunziu ancu chì tuttu quelli utilizatori chì anu scaricatu e versioni di sviluppu di Bodhi Linux 5.0 ponu aghjurnà à a versione stabile in modu nurmale è senza avè da ricorre à reinstallà u sistema in i so urdinatori.

Mentre per quelli chì sò utenti di e versioni precedenti di u sistema, vale à dì, Bodhi Linux 4.5 o Bodhi Linux 4.0 ùn puderanu micca fà un aghjurnamentu di sistema per uttene sta nova versione.

Allora se vulete installà sta nova versione di u sistema hè estremamente necessariu chì fate una copia di salvezza di e vostre informazioni più impurtanti per dopu procedere à scaricà l'immagine di u sistema è brusgialla nantu à un pendrive o in un CD / DVD per fà l'installazione in e so squadre.

Sfortunatamente, Bodhi Linux 5.0 ùn hè micca prupostu cum'è un aghjurnamentu invece di l'utilizatori chì utilizanu Bodhi Linux 4.5 o una versione precedente di u sistema upirativu nantu à i so urdinatori, dunque duverete installà Bodhi Linux 5.0 sopra a vostra installazione esistente o puliscila è fà una nova installazione, ma ùn vi scurdate di fà prima una copia di salvezza di i vostri fugliali.

Infine, dà ancu una dichjarazione à L'utilizatori di Bodhi Linux 4.5 ponu cuntinuà à aduprà a so versione di u sistema in modu nurmale è senza paura chì fermerà di esse supportatu per via di l'arrivu di a nova versione.

Ebbè Siccomu a versione Bodhi Linux 4.5 hè basata annantu à Ubuntu 16.04 LTS, continuerà à avè è aghjurnamenti regulare offerta da Canonical finu à a fine di u so sustegnu chì serà finu à u 2021.

Se vulete scaricà sta nova versione basta à andà à u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Moises Lopez Rodriguez dijo

    Salutu, aghju pruvatu e versioni 5.0 è 5.1 è mi piaci à causa di u bassu cunsumu di RAM, ma aghju un picculu prublema cù e duie distribuzioni è hè u seguitu: aghju un laptop cunnessu à a TV per guardà film è u gestu da un telefuninu intelligente cù una app Hè chjamatu Unified Remote ma appena avete principiatu u pc u navigatore si apre (Ogni navigatore) cù a pagina web Unified Remote, qualcosa chì ùn mi accade micca cù altre distribuzione è ùn piace. Qualchissia sà cumu risolve stu prublema?