A quarta edizione di OpenExpo supera tutte l'aspettative

Open Expo Madrid 2017

U 1 di ghjugnu si hè fattu in Madrid a quarta edizione di OpenExpo, un avvenimentu tecnologicu focu annantu à u software gratuitu è ​​open source chì hà accoltu 3122 visitatori (42% d'elli prufessiunali di l'industria, cumpresi CIO, CEO o Cunsiglieri IT), tutti aduniti per discute u cuntenutu attuale nantu à a cibersigurtà, Blockchain, cloud computing, Big Data, Macchine per l'Apprendimentu o Smart Cities, frà altre cose.

Unu di i più impurtanti oratori in OpenExpo 2017 era Chema Alonso, ancu cunsideratu u piratariu più famosu in Spagna è Capu di Dati per Telefónica, chì hà fattu una spettaculare demo in diretta in a quale hà sappiutu pirate un telefunu mobile attraversu a cunnessione Bluetooth di u terminal. Ma quelli chì assistenu à l'evenimentu anu avutu a pussibilità di gode di i discorsi di altri esperti di l'industria, cum'è Pau Garcia-Milá, fundatore di EyeOS, Yuri Fernández, direttore di cumunicazioni in Uber per a Spagna, è ancu altri prufessiunali di cumpagnie cum'è Repsol , Liberty Seguros, ecc.

In totale, i visitatori di OpenExpo 2017 anu avutu à a so dispusizione più di 5900 m2 di La N @ ve in Madrid cù una vasta gamma di attività interattive focalizate nantu à l'innuvazione è l'ultime tendenze in u settore tecnulugicu, cume a realtà virtuale, simulatori di vittura Formula E, mudelli di veiculi elettrichi Tesla, robot o cabine di teletrasportu. Tuttu què grazia à a presenza di cumpagnie cum'è Red Hat, Microsoft, Arsys, OVH, Irontec, Exevi, OTRS, Carto, Magnolia, Hopla! Software, Docker, Bacula Systems, ackstorm, Google Cloud, mdtel, HAYS, Zextras, esri, BBVA, 87 seconde è parechje altre startup.

Unu di i punti culminanti era probabilmente a consegna di u Open Awards 2017, chì hè finita cù vincitori cum'è ZYLK cum'è u megliu prestatore di servizii, Civiciti cum'è u megliu casu di successu, Travel Air da Viaggi Eroski sviluppatu da Irontec cum'è a migliore trasformazione digitale, Edupills de Educación INTEF cum'è u prugettu più innovatore o WhiteBearSolutions, chì hà vintu u premiu per a Migliore Soluzione Nuvola. In listessu modu, Scratch School hà vintu u premiu per a Best Startup, mentre Open Weekend Weekends hà vintu in a categuria di Best Technology Community è Scalera cum'è megliu mediu / blog. Inoltre, una serie di menzioni speciali sò state ancu attribuite.

A prussima edizione di OpenExpo si tenerà in u listessu spaziu cum'è La N @ ve in Ghjugnu 2018.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.