Cumu aghjunghje Indicator Applet in Budgie Remix o Ubuntu cù Budgie

desktop budgie

In l'ultima versione di U supportu Budgie Desktop Applets hè statu attivatu, novi applet chì pudemu installà è aduprà direttamente senza avè da apre u prugramma. Ma sta funzione chì hè amata assai da tutti l'utilizatori ùn si trova micca in l'ultima versione di Budgie Desktop chì esiste per Ubuntu o ancu in Budgie Remix, ma hè qualcosa chì pò esse cambiatu in un modu faciule è sicuru.

Ma sta funzione hè più interessante di ciò chì pensemu perchè avendu accurtatoghji veri per l'applicazioni pudemu aduprà per creà un dock putente.

Installazione di Applet Indicator in Budgie Desktop

Per pudè stallà Indicate Applet, prima duvemu avè u repositoriu BudA Desktop PPA. Se avemu Ubuntu plus Budgie Desktop, hè più chì sicuru chì l'avemu è se avemu Budgie Remix, allora l'avemu ancu. Dunque, basta à apre un terminal è scrive u seguitu:

sudo apt-get update && upgrade

sudo apt-get install budgie-indicator-applet

Dopu questu l'installazione hà da cumincià è dopu avè finitu duvemu riavviare a sessione o u sistema per chì i novi cambiamenti sianu applicati.

Crea un dock per Budgie Desktop

Avemu digià un supportu applet. Avà pudemu creà un dock persunalizatu. Prima cliccemu cù u mouse ghjustu in u pannellu superiore è andemu à l'opzione «aghjunghje pannellu«. Aghjustemu un pannellu è in cunfigurazione mettimu «pusizione: fondu«. Avà in questu pannellu aghjustemu l'applets è u menu se vulemu avè un menu di partenza cum'è Windows 10. Pudemu ancu cambià è persunalizà a dimensione di u pannellu, centrandu è cambià a dimensione. Cum'ellu hè un pannellu desktop, a spesa di risorse seria minima è ùn rallenterà micca u sistema.

cunchiusioni

Cumu pudete vede, Budgie Desktop hè un desktop abbastanza persunalizabile è di più in più putente è più adupratu. Ancu se a prossima versione di Budgie Desktop hè forse più interessante, induve u desktop serà più persunalizabile è modulare. interessante, nò?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   David aviles dijo

    ciao qualchissia quì