Una settimana dopu tempu precedente, Canonical hà fattu torna. A settimana scorsa, a sucietà chì gestisce Mark Shuttleworth hà aggiornatu u kernel di u sistema operativu sviluppatu per affruntà una sola vulnerabilità ma alta priorità. Questa settimana, cuntendu quelli di tutti i sistemi operativi, hà kernel Ubuntu aggiornatu per risolve quattru difetti in tuttu, ma nimu d'elli vanu da una priorità media, alcuni restendu solu cù l'etichetta di bassa priorità.
Cum'è a solitu, Canonical hà publicatu i rapporti di sicurezza quandu anu dighjà liberatu i patch chì riparanu e vulnerabilità. I raporti sò i USN-4318-1, in cui parlanu di trè vulnerabilità chì influenzanu Ubuntu 18.04 LTS Bionic Beaver è Ubuntu 16.04 LTS Xenial Xerus, u USN-4319-1, induve ci parlanu di duie vulnerabilità presenti in Ubuntu 19.10 Eoan Ermine è Ubuntu 18.04, è u USN-4320-1, in u quale ci parlanu di un bug presente in Ubuntu 16.04 è Ubuntu 14.04 ESM Trusty Tahr.
Aghjurnate u vostru kernel per risolve finu à 4 difetti di sicurezza
U gradu di gravità hè assignatu secondu a facilità di sfruttamentu di e vulnerabilità è i danni ch'elli ponu causà. In tutti i casi, l'accessu lucale hè necessariu per sfruttà i difetti, i più dannosi sò quelli menzionati in u rapportu USN-4318-1, dui chì affettanu l'ultime duie versioni LTS di Ubuntu è chì puderia purtà à a negazione di u serviziu (DoS) o espone informazioni sensibili. U restu di e vulnerabilità puderia esse adupratu solu per schjattà u sistema, tutti lucalmente.
Per pruteggervi da tutti questi bug, basta à apre u centru di u software di a nostra distribuzione basata in Ubuntu è installà u novi pacchetti chì ci anu da aspittà. Per chì i cambiamenti entrinu in vigore, è cum'è ogni volta chì aghjurnemu u kernel, serà necessariu di riavviare u sistema operativu, fintantu chì ùn usemu micca Live Patch.
Sianu the first to comment