Applicazioni Linux: LXD per urdinatori Chromebook

LXD in Chromebooks

Stéphane Graber hà publicatu un post di blog Ubuntu nantu à qualcosa chì sapiamu dighjà: I Chromebooks ponu aduprà app Linux, più specificamente quelli di LXD, qualcosa chì hà principiatu cù Chrome OS 69. U nome ch'elli anu datu à a nova funzione ùn era micca assai originale, postu chì si chjama Linux Apps. Sta funzione permette à un utilizatore di Chrome OS di installà l'applicazioni da i repositori Debian è di avè li integrati in u sistema upirativu principale. In a nova voce, Graber spiega cumu funziona tuttu.

Per pudè aduprà Applicazioni Linux serà necessariu avè un Chromebook chì cuntinueghja à avè un supportu ufficiale da Google. Inoltre, avete bisognu di u hardware per avè abbastanza hardware per gestisce una macchina virtuale. Funcionerà sia in urdinatori 32-bit sia in 64-bit, allora pare chì pochi urdinatori resteranu senza pudè gode di una opzione dispunibile dapoi l'ultimu trimestre di 2018.

Applicazioni Linux: I Chromebooks sò cumpatibili cù LXD

Per installà Apps Linux in un Chromebook supportatu, basta à circà "Terminal" in a lista di l'applicazioni. Sceglialu inizierà l'installazione di u pacchettu Linux Apps. Una volta installatu, ciò chì videremu serà un emulatore di tirminale assai simile à ciò chì vedemu in ogni distribuzione Linux chì l'ha nativa.

L'emulatore hè chjamatu pinguinu è da ellu pudemu installate i pacchetti Debian da i so repositori. Questu significa chì, per esempiu, pudemu installà (suppostamente) u lettore video VLC cù u cumandamentu sudo apt install vlc. Dopu chì u software hè installatu, se u software funziona in una finestra o GUI, a scurciatoia serà aghjuntu à u launcher di Chrome OS. Tuttu ciò chì avemu da fà per eseguisce hè cliccà nantu à ellu. In a terza maghjina in a prossima galleria vedemu cumu a versione «Tuxera» di Puzzle Bobble hè in esecuzione.

Cumu funziona l'Apps Linux

Chrome OS hè pensatu per esse un sistema assai sicuru, hè praticamente un sistema di sola lettura cù a maiò parte di i dati archiviati in u nuvulu è sincronizzati in altri dispositivi se necessariu. Per installà tuttu stu software face usu di i contenitori LXD. Quandu installate Linux Apps stamu installendu un macchina virtuale di sola lettura chjamata finisce. LXD corre nantu à quella macchina virtuale.

pinguinu hè creatu da una piccula Imagine Debian distribuita da Google stessu. Stu cuntainer passa per una serie di dispositivi è sacchetti cusì pudete interagisce cù u desktop Chrome OS. U sistema upirativu sà ancu cumu interagisce cù questu contenitore per uttene cose cum'è a lista di l'applicazioni desktop installate o l'accessu à i fugliali almacenati in u contenitore. Ci hè ancu infurmazione nantu à cumu aduprà LXD direttamente in u blog post publicatu da Graber.

Chì pensate di sta nova opzione dispunibule nantu à i Chromebooks?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.