Audacity 2.3.1
Cum'è utilizatore di musica dilettante, sò abituatu à edità u sonu. Di solitu a facciu cù sequenziatori, cum'è GarageBand in macOS o Ardor in Linux, ma una opzione cusì cumplessa ùn hè micca sempre necessaria. Se ciò chì vulemu hè solu di mudificà l'onda, u megliu strumentu hè u prutagunista di questu articulu, quellu chì hè ancu open source. È hè chì Audacity 2.3.1 hè avà dispunibule per scaricamentu è installazione. È sta volta, ancu per Linux.
U puntu hè, l'utenti di Linux eranu un bellu pezzu cù Audacity 2.2.1 per via di un bug seriu chì hà fattu chjude l'applicazione. Questu hè qualcosa chì ùn hè micca accadutu in Windows è macOS, cusì l'utenti chì anu utilizatu u sistema operativu di desktop di Microsoft o Apple anu avutu una nova versione dapoi un annu. Stu prublema hè digià statu riparatu in l'ultime versioni è Audacity 2.3.0 hè avà dispunibule da u Snapstore è v2.3.1 da u so repositoriu.
Audacity 2.3.1 hè dispunibule da u so repositoriu
A versione precedente, chì si ricorda hè dighjà dispunibile cum'è un pacchettu snap, era quella chì includia u più nutizie, questu focalizendu nantu à a correzione di l'errori. Benintesa, aghju verificatu chì, se ùn mi sbagliu micca di qualcosa, v2.3.0 hà un cuncepimentu assai più vechju cà v2.3.1, dunque pare ch'elli anu aghjurnatu l'interfaccia apprufittendu di a nova versione.
Audacity 2.3.0
Per installà l'ultima versione duveremu apre una finestra di Terminal è scrive ciò chì seguita, cum'è spiegatu in questu articulu:
sudo add-apt-repository ppa:ubuntuhandbook1/audacity sudo apt update sudo apt install audacity
Se ùn vulemu micca aghjunghje un repositoriu, cum'è u mo casu, pudemu installà v2.3.0 da u so pacchettu snap cù u cumandimu seguitu:
sudo snap install audacity
S'ellu ùn accade nunda, duveriamu prestu avè a nova versione in Snapstore è in un pocu di più tempu in i repositori ufficiali di Ubuntu. U L'utilizatori di Windows è macOS ponu scaricà a nova versione da u vostru situ web.
Sianu the first to comment