Ghjochi Linux

5 ghjochi totalmente gratuiti cù supportu Linux

Questu hè perchè per un bellu pezzu Linux ùn avia micca un bonu catalogu di ghjocu è hè 10 anni fà, induve se vulete godere di un bonu titulu duvete eseguisce parechje configurazioni precedenti è aspettà chì tuttu funziona perfettamente senza alcun ritornu.

RetroArch

RetroArch l'emulatori di ghjocu all-in-one

Vi insegnemu cumu installà è cunfigurà RetroArch nantu à u vostru sistema Ubuntu è derivati. Cù stu grande prugramma puderete gode di diversi tippi di emulatori di ghjochi in un unicu prugramma, cù u quale puderete creà una grande biblioteca di ghjochi in un locu.

Logo Twitch

Cume avè Twitch in Ubuntu 17.10

Vi dicemu cumu installà Gnome Twitch, un client Twitch non ufficiale chì travaglia nantu à Ubuntu 17.10 è Ubuntu Gnome è pienu funzionale cù u serviziu di streaming ...

0_A.D._logu

Alpha 22 0 AD hè avà dispunibule

0 AD hè un ghjocu video di strategia in tempu reale. U ghjocu ricrea alcune di e battaglie più epiche in a storia antica. Copre u periodu cupertu.

Ghjochi per u terminal

Ghjochi per u terminal Ubuntu

Elencu di ghjochi per u terminal Ubuntu chì pudete installà facilmente è cun quale puderete gode di classici divertenti.

SteamOS, distribuzione di Valve

Valve hà finalmente annunziatu SteamOS, un sistema operativu basatu in Linux chì hà per scopu di rivoluzionà l'industria di i ghjochi per PC in salottu.