Cosa da fà dopu l'installazione di Ubuntu 14.04 Trusty Tahr? (Parte III)

Cosa da fà dopu l'installazione di Ubuntu 14.04 Trusty Tahr? (Parte III)

Dopu u successu ottenutu in i posti precedenti circa cose da fà dopu l'installazione di Ubuntu 14.04Avemu decisu di continuà cù u tema ma sta volta parlemu di i scrivani. Eppuru Ubuntu 14.04 hè LTSPare chì a so stabilità ùn sia ancu finita è qualchì volta è in certi casi specifici, certi scrivani danu prublemi cù u sistema di basa Ubuntu. Hè u casu di Lubuntu, u gustu di Ubuntu destinatu à e macchine cù poche risorse chì in poche ore hè statu scupertu un grave errore in u so sistema.

Ok, aghju un prublema dopu l'installazione di Ubuntu 14.04, chì facciu dopu?

Unu di i prublemi chì si trovanu di più hè u prublema cù i repositori, hè di più in più cumunu d'avè più di un repositoriu non ufficiale per installà un certu prugramma. Sembra chì questi repositori ùn si adattanu micca assai à Ubuntu 14.04 è alcuni, in attesa di una nova versione causanu prublemi cù a distribuzione, un bon esempiu hè u casu di LibreofficeSe installemu l'ultima versione pudemu avè un prublema. A cosa megliu per avà hè di aduprà i repositori ufficiali è se avemu stu prublema, pulitelu «una mano» Cumu si ottiene questu? Apremu u terminal è scrivemu

sudo gedit /etc/apt/sources.list

Questu apre i repositori di u sistema, cummentemu (mette à l'iniziu stu simbulu #) tutti quelli chì ùn anu micca un indirizzu chì cuntene «ubuntu.com«, Cusì ci assicuremu di lascià solu l'uffiziale. Andemu dinò in Impostazioni di u Sistema -> Software è Aggiornamenti è quì eliminemu qualsiasi indirizzu chì punta à un repositoriu esternu chì apparerà in a tabulazione "Altru Software". Una volta pronti, femu un

sudo apt-get update

attraversu u terminal è voila. Ma pò accadere cum'è Lubuntu, chì avemu un errore seriu cum'è l'applet d'accessu à a rete, qualcosa di stupidu chì ci face impussibile di gestisce e nostre rete attraversu u pannellu principale. Per risolve lu, per u mumentu a soluzione hè stata cuncipita chì u prugramma hè eseguitu nm-applet à u principiu di u sistema. Per fà cusì, faremu Preferenze-> Applicazioni per LxSession-> Autostart è quì prememu u buttone «Ajouter»È aghjustemu«nm-applet»Dunque principierà à a prossima messa in opera di u sistema.

Pò accade ancu chì ci piaci u desktop, ma per altre circustanze ùn avemu micca un altru discu di installazione o ùn avemu micca u tempu di cancellà è fà un'altra installazione. Pò accade ancu chì installemu Xubuntu è sia assai pesante per a nostra squadra, una bona opzione seria di mette Lubuntu. Per cambià u desktop, hè megliu apre un terminal è scrive:

sudo apt-get install kubuntu-desktop

Se vulemu installà Kubuntu,

sudo apt-get install gnome-desktop

Se vulemu installà Gnome,

sudo apt-get install lubuntu-desktop

Se vulemu installà Lubuntu,

sudo apt-get install xubuntu-desktop

Se vulemu installà Xubuntu,

sudo apt-get install e17

Se vulemu installà L'illuminazione

sudo apt-get install razorqt

Se vulemu installà u rasoiu ligeru.

À u mumentu sò i soli desktop dispunibili chì travaglianu nantu à Ubuntu 14.04, tramindui MATE cum'è Cannella Ùn sò ancu dispunibili è aduprà a versione precedente dà prublemi, allora u so usu ùn hè micca raccomandatu.

cunchiusioni

Queste sò alcune soluzioni à i prublemi più tipichi è cumuni chì sò segnalati à a Comunità Ubuntu, tuttavia ùn sò micca i soli, per u momentu, a megliu raccomandazione hè di lascià passà u tempu è pocu à pocu u software hè aghjurnatu à u nova versione, tutale avemu solu cinque anni di vita di Ubuntu 14.04.

Più infurmazione - Cosa da fà dopu l'installazione di Ubuntu 14.04 Trusty Tahr?  y  Cosa da fà dopu l'installazione di Ubuntu 14.04 Trusty Tahr? (Parte II)


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

8 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Franciscu dijo

    Onestamente dopu avè vistu è vistu tutte e merda chì ne restanu, aspetteraghju chì Linux sia installatu invece di ubuntu.

    1.    Demian dijo

      Manca di merda? Bonu per i gusti ... aspettendu sempre Linux Mint, vogliu ancu pruvà lu, ma in u frattempu adupru Ubuntu 14, chì corre à a velocità di a luce.

  2.   Marcos dijo

    Beh, aghju cuminciatu cù i sistemi operativi Linux è aghju una brutta esperienza.
    Cuminciamu: aghju 3 PC, un IBM Pentium 3, un asus è un amd64. Pipermine, Fedora, Ubuntu 14 ùn anu micca travagliatu per mè, è oghje aghju pruvatu KUbuntu, nimu hà travagliatu, à u cuntrariu anu dannighjatu i mo PC. In unu aghju installatu Ubuntu è aghju avutu à furmattiallu per pudè eliminà totalmente logicu perdendu i dati di l'altru sistema operativu.
    Ùn possu micca discrive u prublema perchè ùn funziona mancu, u pc hè marcatu. da parte devu riavvia per uttene u novu funziunamentu.
    L'assistenza hè guasi nulla o nunda, aghju registratu in u forum Ubuntu in spagnolu è finu à avà ùn aghju micca ricevutu cunferma.
    Dicenu open source Ùn ne vecu nunda, à u cuntrariu pare ch'ellu sia fattu per certi gruppi, ùn hà micca a pussibilità di disinstallà, impraticabile per via di lingue totalmente diverse, è di l'universali chì tutti capimu.
    Aghju pruvatu personalmente perchè m'hà pigliatu a mo attenzione libera, chì ùn hè micca vera.

  3.   Demian Kaos dijo

    Fighjate Marcos, ùn hè micca per offendevi, ma ciò chì ùn mi pare micca veru hè a vostra storia, è s'ella era, da ciò chì contate hè più per errori causati da a vostra ignoranza è micca da u sistema operativu. Vi cunsigliu di studià un pocu di più. Un altru, in u forum Ubuntu SEMPRE hà avutu a più bona onda cun tutti i dubbi è francamente chì l'assistenza hè "nulla" o "nunda" (??) Hè un'altra bugia. È per compie a vostra scimità, cumminciate à discursà nantu à "Lingue tutalmente diverse" "è l'universali chì tutti capemu" ¿? ¿? ¿?

  4.   José Antonio dijo

    Aghju installatu ZORIN 7 è và da Wonders. Megliu cà Windows 7. 100% cunsigliatu

  5.   Joel dijo

    Marcos: Chì Linux ùn hè micca Free? è WnDUs ?? Iè hè? Oo aghju utilizatu Kubuntu è ùn puderebbe mai gestisce u mo PC cun più libertà è senza preoccupassi di e licenze, fora di a cumunità ubuntu o linux vi aiutanu rapidamente cù tutte e dumande o prublemi chì pudete avè. Sè site abituatu à aduprà WnDU è ùn capite micca l'ambiente Linux chì hè dighjà un prublema chì si risolve lighjendu, cercendu è dumandendu; Ùn significa micca chì Linux hè inefficace, hè cum'è avè una "Ferrari è ùn sapendu micca guidà". Saluti ...

  6.   francesca_santucci dijo

    Marcos, forse u vostru prublema accade perchè ùn state micca aduprendu a versione curretta per ogni squadra. Aghju ancu pruvatu à installà l'ultime versioni nantu à un Pentium III è ancu se funziona, hè lentu. Sò urdinatori di 15 anni, ùn duvemu micca perde di vista, in chì un desktop Unity cù 512 Mb o 1 Gb di ram hè insufficiente (in u mo casu aghju finitu per aduprà Mint Maya cù Mate o Xfce, à un accettabile velocità per un equipagiu d'usu secondariu). Per quessa duvete circà versioni più leggeri per urdinatori anziani, cù scrittori xfce o lxde. È à propositu, duvete leghje assai per fà funziunà e cose; Hè accadutu à mè in questu prucessu di apprendimentu di sbaglià parechje volte è duvete installà tuttu di novu.

  7.   ponte dijo

    In Ubuntu 14.04 hè installatu cù universu è multiversu attivatu, aghjunghjendu altri repositori ùn fiasca micca