Cume aduprà u navigatore TOR per saltà i crash di u situ web

Navigatore TorDopu a caduta di The Pirate Bay, parechje cumpagnie di telecomunicazioni anu decisu di censurà certi siti web per chì i so utilizatori ùn sianu in gradu di cunsultalli. Questu hè statu fattu recentemente da movistar è assai altri u feranu in Spagna. Fortunatamente l'utilizatori anu trucchi per fughje da elluÙn ci riferemu micca à prumove a pirateria ma à prumove a libertà d'usu.

In u casu di The Pirate Bay, sò chì parechji pensanu chì u so scopu hè di piratà, hè vera in a maiò parte di i casi, ma serve ancu per caricare altri tippi di materiali legali. Questa soluzione pò ancu esse aduprata per altri tippi di siti web chì ùn violanu micca necessariamente a legge, cume cunsultà u streaming chì hè funzionale solu in un certu paese o documenti chì ponu esse scaricati solu gratuitamente in un altru paese. Da Ubunlog, ricumandemu solu metudi ghjuridichi è a nostra dumanda hè chì sia sempre realizata in u quadru di a lege, ancu se l'ultima responsabilità hè sempre vostra

Installazione rapida di u navigatore TOR

Dittu chistu, cumenciu cù a guida. Prima di tuttu, averemu bisognu di avè installatu u navigatore TOR per fà questu. Vi ricumandu se ùn u cunniscite micca chì andiate quì. Mentre una installazione rapida è faciule seria di installallu attraversu u repositoriu Webupd8, pare cusì:

sudo add-apt-repository ppa:webupd8team/tor-browser

sudo apt-get update

sudo apt-get install tor-browser

Questu cumincerà l'installazione di u navigatore. Una volta finita, avemu da edità un schedariu di cunfigurazione chì ci permetterà di dì à u navigatore di emette un indirizzu IP da un altru paese. Cusì in u listessu terminal scrivemu:

sudo gedit /etc/tor/torrc

È in u fugliale chì apre, scrivemu u testu seguente à a fine:

StrictNodes 1
ExitNodes {UK}

Andemu fora è salvemu. Avà u navigatore TOR quandu si cunnette cercerà un indirizzu IP di u RU, qualcosa chì invierà à qualsiasi situ web chì dumanda un indirizzu per travaglià o micca. Questu hè praticu perchè pudemu vede prugrammi chì sò aperti per u Regnu Unitu o solu sbarrazzassi di a censura di alcuni siti web. Avà per pruvà u vostru navigatore TOR.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Alejandro Oliva dijo

    Salute Joaquin. Gran cuntribuzione. In linux mint 17.1 u schedariu torrc ùn hè micca in u percorsu indicatu, in realtà ùn ci hè mancu u cartulare tor in / etc /. In ogni casu aghju cuminciatu tor-brownser senza fà i cambiamenti chì indichi è pare chì viaghja bè.

    riguarda

  2.   Jenaro dijo

    Bonghjornu, a cosa a più rapida è a più faciule hè di installà u plugin "Bonghjornu" per u navigatore. https://hola.org/

    Saluti.

  3.   vice-sviluppatore dijo

    Pudete ancu aduprà una VPN è un strumentu di cambiamentu IP, per saltà e restrizioni in una manera più affidabile è sicura.