Cume cuntrollà Ubuntu remotamente da un telefunu Android?

kde-connect-widget

Per esse capace di realizà stu compitu di pudè cuntrullà u nostru urdinatore da u nostru telefonu Android, KDE Connect hè facilmente a megliu opzione.

Bè grazie KDE Connect pudemu aduprà u nostru telefunu cum'è trackpad è scrive nantu à a tastiera digitale. Pudete ancu mandà ligami, fugliali è notificazioni da ellu.

KDE Connect vi permette ancu di mandà missaghji di testu da u vostru urdinatore. In più di tuttu què, hà incorporatu cuntrolli multimediali.

KDE Connect hè diventatu relativamente pupulare cù u tempu, è pudete truvà una versione aggiornata direttamente in i principali repositori Ubuntu è installalla facilmente.

Installa KDE Connect in Ubuntu

KDE Connect funziona ancu cù qualsiasi ambiente di scrittore, allora ùn site micca bluccatu in esecuzione KDE se ùn vulete micca.

Per installà questu strumentu duvemu scrive u cumandimu seguente: 

sudo apt installa kdeconnect

Dopu avè installatu u pacchettu KDE Connect in u nostru sistema, avà hè ora di fà listessa cosa in u nostru telefonu Android.

Per questu casu, KDE Connect Pudete truvà in Google Play Store allora basta à andà ci, truvallu è installallu nantu à u vostru urdinatore.

Una volta chì questu hè statu fattu da i dui lati, duvete apre a vostra applicazione KDE Connect in Android. L'applicazione si aprirà à un schermu chì mostra i dispositivi dispunibili. Probabilmente ùn ne viderete ancu micca.

Avà in Ubuntu in u menù d'applicazioni circheremu "KDE Connect" è l'apriremu.

I paràmetri si apriranu à una finestra cun un elencu di dispositivi dispunibuli nantu à u latu sinistro. Mentre u latu drittu di quella finestra sarà pienu di i paràmetri dispunibili quandu si cunnettanu à u vostru telefunu.

kde-connect-android-truvatu

Torna in l'app Android, trascinate in u screnu "Dispositivi di cunnessione KDE". Chì rinfriscerà a lista. Anu da pudè vede u vostru urdinatore è nome d'utilizatore. Duvianu toccà u nome è dumandà l'accoppiamento.

Questu lancerà una notificazione nantu à u vostru desktop per a richiesta di accoppiamento, accettatela.

Una volta fattu questu, pudete nutà chì a lista in a finestra di cunfigurazione cambia.

L'indicatore accantu à u nome di u vostru dispositivu Android diventerà verde per vede chì hè accoppiata.

Una volta finitu, cliccate nantu à quella lista per apre e impostazioni à u latu drittu di a finestra. Queste impostazioni permettenu di definisce quali caratteristiche ogni dispositivu hà accessu à l'altru.

Cumu cuntrollate u vostru desktop?

Avà in l'applicazione Android duvete pudè vede un elencu di l'azzioni dispunibili chì pudete fà nantu à u vostru desktop.

Per i cuntrolli remoti, selezziunate "Intrata remota". U schermu di u vostru telefonu cambierà è un grande spaziu in biancu occuperà a maiò parte di l'area di u schermu.

Questu spaziu hè avà un trackpad chì pudete aduprà cum'è mouse per u vostru urdinatore. Pruvate à muvà u ditu intornu à u schermu di u telefunu.

Puderete vede u cursore si move intornu à u vostru schermu.

L'ultimu ma micca menu impurtante hè a tastiera. Pulse nantu à l'icona di tastiera in l'angulu in alto à a destra di u schermu di l'applicazione. Chì aprirà a tastiera virtuale di u vostru telefonu

Cunnessi Cuntrolli Multimediali KDE

dinù pudete esse in gradu di selezziunà i cuntrolli media. L'app detecta u vostru lettore media è mostra l'arti di l'album di a vostra canzone attuale versu a cima di u schermu.

Quì sottu sò i cuntrolli di pausa / play, buttoni per saltà o saltà indietro, è un cursore di volume.

Onestamente l'applicazione hè abbastanza universale, è hè assai più faciule per cuntrullà i vostri multimediali cusì chè cù i cuntrolli generali.

Cù KDE Connect, avete un cuntrollu cumpletu di u vostru desktop da u vostru telefunu Android. Hè un modu simplice per aduprà u vostru telefunu in u modu più intuitivu pussibule cum'è telecomandu per u vostru PC Linux.

A cumbinazione di funzionalità trackpad, tastiera virtuale è controlli multimediali ti permettenu di prufittà pienu di e capacità di u vostru telefuninu, è chì ùn dice nunda nant'à tutte e grandi capacità di spartera chì KDE Connect offre.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Claudia Segovia dijo

    Bonghjornu! Assai bona infurmazione. Avà, quandu vogliu assucià i mo dispositivi, in Ubuntu appare, In "Impostazioni di cunnessione KDE" chì u mo telefuninu hè accoppiato ("lge (accoppiato)"), ma in a mo cellula dice "Dispositivo micca accoppiato".
    Quandu clicu nantu à u buttone chì apparisce nantu à u mo telefunu cellulare, chì dice "Richiede l'accoppiamentu", in Ubuntu aghju una piccula finestra d'avvertimentu chì dice chì un dispositivu vole esse ligatu, ma quandu cliccaghju nantu à quella piccula finestra, esce di focus è ùn mi lascia micca cliccà per accettallu.
    Cumu seguitu?
    Da digià ti ringraziu assai.

  2.   Paul Perez dijo

    Grazie mille, funziona assai bè.

  3.   To dijo

    ottimu tutoriale (cusì cortu è precisu) è una applicazione eccellente.