Cume installà Lubuntu 14.04 nantu à i nostri computer #StartUbuntu

Cume installà Lubuntu 14.04 nantu à i nostri computer #StartUbuntu

Avemu digià parlatu i sapori di Ubuntu, cum'è una opzione altamente raccomandata per rimpiazzà Windows XP avemu sceltu LubuntuPostu chì ci sò generalmente pochi urdinatori putenti chì anu Windows XP, hè più cumunu per l'urdinatori esse un pocu vechji. Allora oghje hè ora di travaglià un pocu è installà Lubuntu nantu à u nostru urdinatore. Per fà questu aduprà Ubuntu 14.04 Ancu s'ellu hè in beta, hè abbastanza stabile è a so installazione hè simile à e versioni precedenti. Cusì cunnuscendu l'ultima versione, e vechje versioni seranu faciuli per voi.

Preparazione di l'installazione

Prima di tuttu, ciò chì duvemu fà hè una copia di salvezza di tutti i nostri fugliali: documenti, immagini, video, audio, marcatori di navigatore, email, ecc ... A nostra idea hè di rimpiazzà Windows XP da Lubuntu, dunque cancelleremu tuttu prima è dopu installeremu Lubuntu per aduprà cum'è sistema operatore principale.

Una volta chì avemu fattu a copia di salvezza averemu bisognu di u discu di installazione. L'attrezzatura più moderna permette una stallazione da un usbTuttavia, l'urdinatori più vechji necessitanu un discu fisicu, un DVD, o un CD-ROM. Per fà u discu di stallazione andemu in questu ligame è scaricate l'immagine iso Lubuntu. Una volta chì avemu a maghjina di u discu a registremu nantu à un discu. Una volta chì avemu u discu brusgiatu è a copia di salvezza di i nostri fugliali, andemu in u Bios è cambiemu a sequenza di avviu in modu chì invece di caricare u discu duru, carichi prima u cd-rom.

Installazione di Lubuntu 14.04

Intruducemu u discu di installazione, riavviemu l'urdinatore è un schermu cum'è quellu quì sottu apparerà per pudè selezziunà a lingua di stallazione, marcà u spagnolu è selezziunà l'opzione «Pruvate Lubuntu senza installà".

Home Lubuntu

 

Avà Lubuntu serà carricu in memoria per chì una installazione gràfica pò esse fatta senza prublemi da quì.

Lubuntu desktop

Allora dopu qualchì minutu u sistema hè caricatu è prememu l'icona «Installa Lubuntu 14.04»Cù chì a finestra chì seguita apparisce induve duveremu sceglie a lingua di l'installazione, cliccate nantu à cuntinuà. U prugramma di installazione valuterà i nostri equipaggiamenti per vede se rispettemu o micca i requisiti minimi.

Installazione di Lubuntu (2)

Avemu bisognu di almenu 5 Gb di spaziu nantu à u discu duru è esse cunnessi à Internet, se l'avemu, a maghjina seguente apparirà, disattivemu l'opzioni inferiori, a pudemu fà più tardi è accelererà u prucessu di installazione di Lubuntu 14.04.

Avà duvemu specificà induve duvemu installà Lubuntu 14.04, di solitu ci darà a pussibilità di installallu cun Windows XP, ma se vulemu avè solu Lubuntu ciò chì femu hè di marcà l'opzione «Sguassate u discu è installate Lubuntu»Pulsà cuntinuà è parechji schermi appareranu induve più infurmazioni nantu à l'utilizatore è l'equipaggiu hè recullatu, cum'è quale slot di tempu per selezziunà, a lingua di a tastiera è u nome di l'utilizatore è l'equipaggiu.

Installazione di Lubuntu (3)

In questu schermu ci dumanderà se vulemu chì u sistema entre direttamente o dumandassi a password di l'utilizatore. Per mè, u megliu hè di dumandà ci a password di l'utilizatore, micca solu ci permette di ricurdà quella password, ma u sistema hè più sicuru. A propositu, ùn vi scurdate di a parolla d'intesa, hè assai impurtante postu chì serà dumandatu per eseguisce l'operazioni più impurtanti di u sistema. Avà u sistema hà da cumincià à installà è cupià i fugliali Lubuntu 14.04.

Installazione di Lubuntu (4)

U restu prucessu hè automaticu, pudemu vede e funziunalità chì Lubuntu ci offre mentre i fugliali sò installati. Quand'ellu hè finitu, apparerà u messagiu chì seguita, clicchemu per riavvià è l'urdinatore chjuderà u prugramma, caccià u discu di stallazione per pudè cacciallu è dopu avè cliccatu a chjave enter u sistema riavvià, avà cù Lubuntu 14.04.

Installazione di Lubuntu (5)

Sò chì pare difficiule, allora vi raccomandu di leghje bè stu tutoriale è se avete qualchì domanda, pudete sempre fà lu in una macchina virtuale è sguassallu è ripeti lu quant'ellu ci vole. Se dubite, stu sistema hè u megliu, hè quantu di noi amparemu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

22 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   moc21M dijo

    Salute, ùn hè micca necessariu esse cunnessu à Internet, installa u listessu. A dicu perchè cum'è in u mo casu, u wifi ùn a detecta micca è avete da riparà dopu l'installazione. Saluti

  2.   Daniel dijo

    Ciao ciao, veramente una guida assai bona, ma una domanda: se installu lubuntu avà, è lasciu finu à chì stabile sia ufficialmente liberatu, chì devu fà dopu? reinstallà? O simpliciamente fà: sudo aptitude safe-upgrade && aptitude dist-upgrade andrà bè è sarebbe aggiornatu?

    1.    Gerson dijo

      Ié, cun questu avete installatu cum'è versione finale.

  3.   Gerson dijo

    Assai bè tutoriale, u ligheraghju da a mo pagina.

  4.   Gerson dijo

    Una dumanda: Durante u prucessu di stallazione, l'aghju principiata toccendu l'icona di u scrittore «Install Lubuntu», ci hè un mumentu induve u schermu si spegne (per via di l'inattività di u mouse) è quandu si tocca torna, un schermu chì dumanda Appare u nome d'utilizatore è a password. hè?

  5.   Miguel dijo

    Salutu, a verità hè chì sò un utilizatore cù poca esperienza in Linux, ma aghju usatu Ubuntu in un urdinatore chì aghju. Specificamente, aghju installatu Ubuntu 12.04 lts è ùn era micca fluidu. Dì chì aghju un vechju laptop cun Intel Centrino à 1400mhz è cù 512Mb di Ram. Duvia fà sta installazione cù una versione Ubuntu precedente perchè u mo processatore ùn supporta micca PAE.

    Beh, allora passaghju à Lubuntu (chì hè per vechji urdinatori), ma chì hè a mo sorpresa chì un urdinatore Intel Centrino à 1400 mhz è cù 512 Mb di Ram, ùn installi Lubuntu perchè ùn supporta ancu PAE.

    Chì soluzione devu installà Lubuntu 14.04?

    Ebbè, aghju finalmente scaricatu Lubuntu 13.10 è dice ancu "stu kernel richiede e seguenti funzioni chì ùn sò micca presenti nantu à u CPU ..."

    L'aghju risoltu installendu Lubuntu 12.04, ma a mo opinione persunale hè chì SE LUBUNTU È PER VECCHI ORDINATORI, DIO DOWN E VEDI.

    1.    Imanol dijo

      Salute Miguel. Aghju trovu questu: https://help.ubuntu.com/community/Lubuntu-fake-PAE.

      Ùn sò micca se serà troppu ingombrante per fallu funziunà, ma pare esse a soluzione à u vostru prublema cù e versioni più recenti.

      A salutazione.

  6.   arazal dijo

    Aviu avutu ancu questu prublema è l'aghju risoltu cum'è Miguel dice perchè sò un novu è hè a soluzione a più simplice chì aghju trovu per pudè installà Lubuntu nantu à u mo vechju Acer Travelmate 4000. Ma aghju un altru prublema, quandu cunnessu un monitor esternu, in i paràmetri di u monitoru Mi lu rileva perfettamente, ma ùn mi dà micca l'opzione di aduprà u monitor esterno cum'è una estensione di u schermu di u mo laptop (induve possu distribuì windows ecc) ma clona ciò chì ci hè, aghju provatu Aranrd ma Eiu ancora ùn realizgu micca u mo scopu Qualchissia a sa fà?

  7.   Mauricio dijo

    Salutu, mi piacerebbe fà una inchiesta. Quandu provu à installà Lubuntu 14.04 in questu modu, pare chì a mo frequenza di u monitor sia fora di portata. Aghju XP è hè statu impussibile installà lubuntu. U screnu principia un conto à rombu è diventa neru. Ùn possu micca specificà alcun passu di l'installazione. Qualchissia mi pò aiutà cù stu prublema di installazione. Apprezzaraghju assai.
    Saluti è ti ringraziu assai

  8.   Alexis dijo

    Aghju installatu lubuntu 14.04 nantu à u mo netbook è in nisun locu ùn vedu micca l'opzione di cunnessione à wifi. Hè ricunnisciutu u hardware internu è ancu un usb, ma l'opzione di rete wireless ùn pare micca, aghju usatu lubuntu dapoi a versione 12.04 è ùn aghju mai avutu quellu prublema, è ùn hè micca chì mi manca u driver, perchè in " driver supplementari "hè attivatu, qualchì cummentariu?

    1.    Chris dijo

      Vede s'ellu funziona per voi: Start> Preferenze> Applicazioni predefinite LXSession

      Si apre una finestra, in u menu di a lista à manca, cliccate nantu à:

      autostart

      In u pannellu ghjustu induve dice:

      Applicazioni manuali autostarted

      Avemu una scatula induve scrivemu:

      nm-applet

      Facemu cliccà nantu à u buttone:

      + Aghjunghje

      Chjudemu a finestra chì avemu aperta è ripartimu l'urdinatore

      Una volta chì l'urdinatore parte, videremu l'applet di gestore di rete in a barra di compiti, induve pudemu sceglie a nostra rete wireless.

      Cuntinuveghja cù i difetti, ma pudete risolveli da quì disattivendu è attivendu l'adattatore per chì ripiglii di novu i signali.
      Spergu chì questu vi possa aiutà. Saluti 🙂

      source: http://www.webupd8.org/2014/04/fix-lubuntu-1404-network-manager.html

      1.    Alexis dijo

        Grazie, a rete wireless hè finita.

  9.   Xavier dijo

    Salute, sò Javier, aghju un PC, chì chjamu dinosauru, chì hà travagliatu bè cù Ubuntu 12,04, avà l'aghju caricatu cù 14.04 è si blocca terribilmente, è ùn apre micca i processori, per esempiu, ecc ... . pudete installà lubuntu 14.04? Chì passi devu fà per caccià Ubuntu? (Aghju ubuntu cum'è solu sistema di dinosauri). saluti è grazie.

  10.   Franciscu dijo

    Salute, a stessa cosa mi accade cum'è Alexis. Aghju installatu Lubuntu 14.04 è Wifi deve esse accendutu manualmente perchè hè spento, ma una volta accesa a luce wifi, ùn ci hè micca indicatore wifi (cum'è in Ubuntu) o un elencu di rete wifis dispunibili per cunnesse. Qualchissia sapi cumu fà questu? Grazie.

    1.    Chris dijo

      Alexis è Francisco Aghju fattu questu: Start> Preferences> Applicazioni predefinite LXSession

      Si apre una finestra, in u menu di a lista à manca, cliccate nantu à:

      autostart

      In u pannellu ghjustu induve dice:

      Applicazioni manuali autostarted

      Avemu una scatula induve scrivemu:

      nm-applet

      Facemu cliccà nantu à u buttone:

      + Aghjunghje

      Chjudemu a finestra chì avemu aperta è ripartimu l'urdinatore

      Una volta chì l'urdinatore parte, videremu l'applet di gestore di rete in a barra di compiti, induve pudemu sceglie a nostra rete wireless.

      Hè sempre schiantatu, ma pudete accende è spende u vostru adattatore da quì è ripiglià dinò e rete. Saluti! 🙂

      surghjente: http://www.webupd8.org/2014/04/fix-lubuntu-1404-network-manager.html

  11.   clairma dijo

    Aghju u seguente errore quandu partizionu; errore in parted_served malloc () corruzzione di memoria.
    U discu avia un WINDOWS ME in a partizione c:, cù d: per i fugliali, aghju sceltu l'opzione di cancellà di novu partizioni è partizioni precedenti, lubuntu m'hà datu trè opzioni standard è aghju sceltu a prima. Per dì chì l'installatore hè qualcosa di diversu da questu, postu chì aghju sceltu l'opzione alternativa per avè solu 380 mb di ram nantu à u mo pentium 3.

  12.   frangia dijo

    Boni amichi. Aghju scupertu pocu fà di Linux, ùn sò micca duv'ellu caminava perchè finu à avà sò venutu à cunnosce solu stu sistema, fendu chì mi mancava assai allora, aghju lettu assai è cercatu in fori chì serianu u dirittu giustu per mè postu chì Cum'è a vi dicu, hè a mo prima volta in Linux, allora vò ind'è voi è i vostri cunsiglii, ùn sò micca un usu mediu perchè aghju assai esperienza in altri in modu chì mi aiutanu sicuramente per riparà li cù Linux, pensu à installà u lubunto nantu à un vechju PC desktop chì avia XP è in un notebook chì aghju compru un mese fà aghju pensatu à installà u lubuntu quantunque perchè mi piace a simplicità è a fluidità in u sistema u mo notebook hè un pocu cortu in hardware hà un AMD e1 2100 focalizatu nantu à salvà è sacrificà qualchì prestazione forse abbastanza per un notebook è 4 RAM se lubuntu mi avvisa o quale sarebbe adattu per mè grazie

  13.   Rakjewsde dijo

    Gracias

    *** Cume installà u plugin Flash per Firefox in Lubuntu 14.04 ***

    Hè simplice:

    + Copiemu questi passi in un fugliale di testu
    + Chjudimu Firefox s'ella hè aperta
    + Andemu à get.adobe.com/es/flashplayer/
    + Scaricate a versione .tar.gz pe à u desktop
    + Estraemu u fugliale libflashplayer.so pe nantu à u listessu desktop (u restu ùn hè micca necessariu)
    + A cupiamu
    + Avemu eseguitu gksu pcmanfm
    + Andemu in / usr / lib / firefox-addons / plugins (ancu se pudete ancu andà à /home/usuario/.mozilla/firefox/numerosyletras.default/plugins -per difettu ùn ci hè micca stu cartulare, ma pudemu creà lu tranquillamente-).
    + Incollemu u fugliale quì
    + Chjudimu e finestre aperte
    + Avemu cacciatu i fugliali timpurali da u scrittore
    Fattu!

    Pudemu avà apre Firefox è guardà video, ecc. chì utilizanu Flash.

    ---
    source: http://www.elgrupoinformatico.com/como-instalar-plugin-flash-para-firefox-lubuntu-t19975.html

  14.   Juanjo dijo

    Bonghjornu. Aghju pruvatu à installà lubuntu 14.04 nantu à un satellitu toshiba 1905s277 ma quandu l'installate, carica uni pochi di minuti è dopu u schermu diventa neru è ùn hè mai installatu, aghju fattu 3 ore è nunda. Qualchissia sà ciò chì si pò o deve esse fattu o raccomanda un'altra distro?

  15.   ezequielzalgado dijo

    Per quelli chì anu un schermu neru o u monitor CRT indica u missaghju fora di frequenza, li dicu chì a stessa cosa m'hè accaduta, allora quì lasciu a soluzione:
    Quandu booting u LiveCD per installà, devenu fà ciò chì seguita in u menu di avvio:
    1. quandu u boot Lubuntu, pusiziunate nantu à "Pruvate Ubuntu" o "Installa" secondu
    preferisci.
    2. una volta chì avete sceltu l'opzione chì avete da inizià, premete a chjave
    F6, vedrete opzioni per aghjunghje à a linea di avvio, premete ESC
    di lascià quellu menù perchè ùn anderemu micca à aduprà unu d'elli ma se andemu
    aduprà a linea chì avà apparisce sottu à tuttu nantu à u schermu, nantu à u
    Menu di chjave di funzione cù opzioni di avvio.
    3. Aghju marchjatu a linea cù i parametri à a fine, è aghju aghjustatu u parametru xforcevesa.
    4. Avà pruvate à avvià nurmalmente per vede se u schermu vi porta.
    Spiegazione:
    * xforcevesa *: face u boot di u sistema in modu compatibile VESA invece
    di pruvà à rilevà è aduprà a carta video integrata chì a vostra mamma hà
    o, in mancanza, a carta video chì avete installatu. VESA (Video
    Electronics Standards Association) hè un vechju standard video - hà
    20 anni dipoi- hè mantenutu per ragioni di cumpatibilità. Più infurmazione
    Raccomandatu per leghje nantu à u sughjettu in Wikipedia:
    http://es.wikipedia.org/wiki/VESA/
    Ciò chì deve esse tenutu in considerazione hè chì u parametru xforcevesa si applica solu à u sistema LiveCD è micca à u sistema chì avemu installatu nantu à u discu duru. Dunque, una volta installatu è riavviati, duvemu rientre cù u LiveCD è u parametru menzionatu prima, una volta caricatu duvemu localizà u fugliale "xorg.conf", chì duveria esse trovu in u percorsu seguente "/ etc / X11 / xorg.conf »una volta chì u fugliale hè situatu duvemu edità lu, in u ligame chì seguita ci hè un tutoriale chì spiega cumu edità xorg. conf per furzà l'usu di u driver vesa invece di quellu chì genera cunflittu http://elproferoman.wordpress.com/2009/06/15/xorg-conf-con-driver-vesa-lo-mas-generico-posible/ , una volta editatu è salvatu i cambiamenti, rilancià è pò gode di a nova versione di lubuntu, CUMMENTU SI FUNCIONA, hà travagliatu perfettamente per mè.

  16.   Librarian dijo

    fà una copia di a partizione di un urdinatore chì dighjà cuntene linux è u carica in u vostru urdinatore

  17.   Carlos David dijo

    Sò chì hè in ritardu è ùn sò micca se qualcunu vede stu missaghju, in quale casu, mi piacerebbe aiutu per a mo installazione, hè un pesu di carta Acer aspire 4320, l'installazione inizia ma dopu un pocu l'urdinatore si spegne solu è u a stallazione ùn finisce mai. Grazie tante