Prugramma di screenshot di otturatore
Per un bellu pezzu, per fà alcune annotazioni nantu à l'imaghjini aghju utilizatu otturatore. A funzione principale di stu prugramma hà da fà cù e screenshot, ma Canonical l'hà eliminatu da i so repositori ufficiali per aghjunghje Flameshot, un strumentu più interessante in termini di catture ma senza l'opzioni d'edizione chì avia Shutter. Se, cum'è mè, avete mancatu qualcosa di l'uttellu chì ci hè statu offertu finu à Ubuntu 18.10, continuate à leghje è vi mustraremu cumu installallu.
Cum'è assai altri prugrammi, Shutter hè avà dispunibule in un repositoriu non ufficiale. A so installazione hè assai sèmplice è u repositoriu pare sicuru, dunque ùn simu in periculu. Inoltre, avendu installatu u repositoriu, u prugramma serà aggiornatu automaticamente cum'è qualsiasi altru pacchettu chì avemu installatu da Ubuntu Software. Avete i cumandamenti necessarii dopu u saltu.
L'otturatore hè dispunibule avà da u vostru repositoriu
Per installà sta schermata è u prugramma di edizione di l'immagine in Ubuntu 18.10 faremu u seguitu:
- Apremu un terminal.
- Scrivemu u cumandimu seguitu per aghjunghje u repositoriu:
sudo add-apt-repository ppa:linuxuprising/shutter
- Aghjurnemu i repositorii è installemu u software cù i seguenti cumandamenti:
sudo apt update sudo apt install shutter
Editore Shuter
Perchè installu Shutter? Cum'è l'aghju dighjà cummentatu, principalmente da u vostru editore. Hè assai faciule è veloci per mè di fà e cumpetenze di "marcatura" cù questu editore in modu simile à l'editore video chì vene cù u prugramma macOS ScreenFlow. Per esempiu, mette e frecce di u spessore chì vogliu, testu o pixelate un pezzu di l'immagine, qualcosa chì pudete vede in a screenshot sopra à stu paràgrafu. Da una parte, capiscu chì Canonical vole offre ci i migliori opzioni di software, ma ùn mi piace micca assai chì opzioni cusì sianu eliminate, è ancu di più se tenemu contu chì offre funzioni chì Flameshot ùn offre .
È tù? Preferite Shutter, Flameshot o una altra opzione?
2 cumenti, lasciate i toi
Grazie mille per l'articulu. Usu ancu Shutter per l'editore, in Ubuntu 18.04 l'aghju grazie à qualchì istruzzioni chì aghju trovu quì installendu cose sciolte. Aghju pruvatu l'alternative è per alcuni di i compiti di u mo travagliu hè u più cunfortu di gran parte malgradu quantu hè simplice, o forse per quessa.
Ùn sò micca sapè cumu fà più faciule