Cume installà Webmin in Ubuntu 15.04

web min

Webmin Hè una strumentu web per configurà i sistemi operativi GNU / Linux è ancu per altri ligati cum'è OpenSolaris o BSD, è cù l'anni hè diventatu un riferimentu postu chì ci permette di travaglià cù tuttu ciò chì li vene in mente (Apache, DNS, interfacce di rete, utilizatori è gruppi, ecc.) ma dinò prupone un interfaccia assai sèmplice è per via di u fattu di esse adupratu da u navigatore web hè cumpatibile cù qualsiasi desktop o ambiente graficu.

In questu post vedemu cumu installà Webmin in Ubuntu 15.04 Vivid Verbet, è ùn hè micca chì u sistema upirativu di Canonical Ci hè un prublema cù l'opzioni di cunfigurazione chì offre, ma ci sò parechji chì preferenu travaglià cù strumenti Linux standard, quelli chì anu dighjà guadagnatu un spaziu in diverse distribuzioni è dunque saranu i stessi se in un altru tempu andavamu à Debian, openSUSE o Fedora.

A prima cosa chì avemu da fà hè aghjunghje repositorii Webmin à fonti software, per quale pudemu eseguisce e seguenti, da una finestra di terminal:

sudo add-apt-repository "deb http://download.webmin.com/download/repository sarge contrib"

sudo add-apt-respository "deb http://webmin.mirror.somersettechsolutions.co.uk/repository sarge contrib"

Se preferimu, invece di questu pudemu mudificà "à a manu" u fugliale incaricatu di gestisce l'urigine di u software, è per questu usemu qualsiasi editore di testu.

sudo nano /etc/apt/sources.list

Aghjustemu i seguenti repositori:

deb http://download.webmin.com/download/repository sarge contrib
deb http://webmin.mirror.somersettechsolutions.co.uk/repository sarge contrib

Salvemu è lasciemu, dopu ci preparemu scaricate a chjave GPG da u repositoriu, un passu chì feremu ancu se avemu usatu 'sudo add-apt-repository' è senza u quale ùn seremu micca capaci di scaricà pacchetti da quì:

wget http://www.webmin.com/jcameron-key.asc
apt-key aghjunghje jcameron-key.asc

Una volta scaricata a chjave, aghjurnemu l'urigine di u lugiziale è allora pudemu stallà webmin:

sudo apt-get update

sudo apt-get install webmin

Una volta chì questu strumentu hè installatu, ciò chì duvemu fà hè di aprire una scheda in u nostru navigatore è inserisce l'URL seguente in a barra d'indirizzi: https://localhost:10000 o utilizate a nostra IP locale (in u mo casu seria 192.168.1.100: 10000).

Ci serà mostratu un avvisu riguardu à l'usu di SSL è dopu videremu una forma di login, quì duvemu aduprà i dati d'accessu di root è cun questu ci darà permessu per vede tutti i moduli chì custituiscenu Webmin, qualcosa di simile à l'imaghjina chì dirige questu post. Cumu pudemu vede, in u pannellu situatu à manca di u schermu avemu tutte e sezioni chì currispondenu à a cunfigurazione di l'utenti, gruppi, servitore, hardware è altri, è clicchendu nantu à unu di elli pudemu cumincià à configurallu.

Lascià infine una precisazione, è cusì certi distros blocanu u portu 10000 per difettu, chì hè ciò chì Webmin usa per u so travagliu. Dunque, se avemu prublemi di esecutà o riceve un avvertimentu chì ci dice chì l'URL menzionatu sopra ùn puderia micca esse accessu, duvemu eseguisce ciò chì seguita per apre quellu portu in u firewall:

sudo ufw permette 10000

Cù què simu pronti à cumincià à travaglià cù Webmin.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Nicolas dijo

    Molte grazii

  2.   jorgequatro dijo

    Salutu .. Aghju seguitu i passi è trovu u prublema seguente:

    Errore GPG: http://webmin.mirror.somersettechsolutions.co.uk Sarge Release: E seguenti firme ùn eranu valide: BADSIG D97A3AE911F63C51 Jamie Cameron

    Chì possu fà? Grazie.

  3.   Pepe dijo

    Sì ùn site micca mortu per aspittà prestu sarete.

  4.   pedro dijo

    Pepe, chì dici?

bool (veru)