In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à CopyQ. Questu hè un software di gestione di u clipboard open source cù funzioni di editazione è scrittura. Cù ellu seguiteremu u clipboard di u sistema è u so cuntenutu serà salvatu in schede persunalizate. U clipboard salvatu pò più tardi esse cupiatu è incollatu direttamente in ogni applicazione.
Questa applicazione hè un gestore di clipboard chì trasformerà u clipboard standard in un schedariu di cuntenutu operazioni di copia precedenti. CopyQ furnisce un storia di copia editabile è in quale pudemu circà. Include testi, foto, disegni è linee di cummandu, è testu cumunu cupiatu in una sessione di cunsola. Questa applicazione clipboard pò esecutà nantu à Gnu / Linux, OS X è Windows.
Per capisce cumu funziona stu gestore di clipboard, i creatori di l'applicazione ponenu dispunibili à l'utenti a a ducumentazione descrivendu alcuni basi è flussi di travagliu, In più di temi più avanzati cum'è script è prucessi di sviluppu d'applicazione. Cù questi dati pudemu uttene u massimu di u nostru clipboard.
Caratteristiche generali di CopyQ
L'ultima versione liberata di stu prugramma hè CopyQ 3.3.0, chì hè statu liberatu pochi ghjorni fà. Questa ultima versione ci darà, frà altri, e seguenti caratteristiche generali:
- Pudemu aghjunghje l'opzione à cercate numeri in a lista di l'articuli è in u menu di a bandiera.
- U supportu per Qt 4 hè statu eliminatu, hè bisognu Qt > = 5.1.0 à travaglià.
- In questa versione guarderà solu l'articuli di u clipboard chì ùn sò micca vioti.
- Supportu per Gnu / Linux, Windows è OS X 10.9+.
- Guardaremu testu, HTML, immagini o qualsiasi altru furmatu.
- Puderemu navigate rapidamente è filtrate l'articuli in a storia di u clipboard.
- Pudemu urdinà, creà, mudificà, sguassà, cupià / incollà, trascinà è lasciate elementi nantu à e schede.
- Averemu a pussibilità di aghjunghje note o tag à l'elementi.
- Puderemu creà accurtatoghji in tuttu u sistema cù cumandamenti persunalizabili.
- U so aspettu hè cumpletamente persunalizabile.
- U prugramma ci offre ancu un interfaccia di linea di cummanda avanzata è scripting.
- Ci offre cumpatibilità editore è accurtatoghji simplici di tipu Vim.
Quale hè chì ne hà bisognu, pò cuntrolla più nantu à e caratteristiche di sta ultima versione di u prugramma CopyQ da Pagina GitHub di u prugettu.
Installa CopyQ 3.3.0 in Ubuntu
Pudemu facilmente installà stu software in u nostru sistema. Averemu à a nostra dispusizione un repositoriu ufficiale chì cuntene l'ultimi pacchetti per Ubuntu 14.04, Ubuntu 16.04, Ubuntu 17.10, Ubuntu 18.04 finora. Per aghjunghje u PPA à u nostru sistema, duveremu solu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è eseguisce u cumandimu:
sudo add-apt-repository ppa:hluk/copyq
Dopu aghjustatu u repositoriu, pudemu stallà CopyQ. Pudemu fà questu eseguendu u cumandimu seguitu in u listessu terminal:
sudo apt-get update && sudo apt-get install copyq
Per principià CopyQ, duveremu duppià cliccà nantu à l'icona di u prugramma o eseguisce u cumandimu copyq. Quandu hè principiatu, vedemu l'icona di u prugramma in a zona di a bandiera di u sistema.
Questu lancia l'interfaccia grafica chì si pò accede da a bandiera. Se cliccemu nantu à l'icona di a bandiera, a finestra di l'applicazione serà visualizata. Pudemu ancu vede a finestra cliccendu nant'à u icona di a bandiera è sceglite "Mostra / Oculta" o esegue u cumandimu copyq show.
L'elementu centrale in a finestra di l'applicazione hè a lista cù a storia di u clipboard. Per difettu, magazzinerà qualsiasi novu cuntenutu di u clipboard in a lista. Se copiamu qualsiasi testu, si presenterà subitu in cima di a lista.
CopyQ vene ancu cun una interfaccia di linea di cummanda. Per uttene più infurmazioni nantu à u prugramma, duveremu solu scrive stu cumandamentu in u terminal (Ctrl + Alt + T):
copyq help
Disinstalla CopyQ
Per caccià stu software da u nostru urdinatore, pudemu aduprà l'opzione Software di u nostru Ubuntu o corre u cumandimu seguitu in u terminal (Ctrl + Alt + T) di a nostra squadra:
sudo apt-get remove --autoremove copyq
sobre sguassà u repositoriu, pudaremu inizià l'opzione Software, andà à l'aghjurnamenti è navigà versu a tabulazione Altru software. Puderemu ancu pudè scrive in u terminal:
sudo add-apt-repository --remove ppa:hluk/copyq
Sianu the first to comment