Laverna, un editore open source di Markdown per piglià e nostre note

circa laverna

In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à Laverna. Diversi strumenti assai utili per piglià appunti sò dighjà stati offerti in questu blog, è questu hè un'altra di quelle applicazioni cù alcune caratteristiche assai interessanti per l'utenti. Cù Laverna, pudete piglià facilmente note è creà liste di cose da fà.

Laverna hè un editore open source Markdown mudernu chì ci offre una interfaccia d'utente elegante è un focus nantu à a privacy di l'utente. Hè scrittu in JavaScript per furnisce l'utilizatori cun prestazioni abbastanza veloci per presentassi cum'è una alternativa di Evernote per piglià in cuntattu.

Durante l'edizione, puderemu decide travaglià in modu nurmale, antìcipu o senza distrazioni, qualcosa chì hè apprezzatu quandu si piglia appunti (postu chì aiuterà l'utilizatori à cuncintrà si è cuncentrassi nantu à ciò chì scrivemu).

Opzioni Laverna

L 'applicazione memorizzerà tutte e nostre note in e basi di dati in u navigatore cum'è indexedDB o localStorage. Questa hè una caratteristica assai utile è interessante chì hè assai bona per l'utente per ragioni di sicurezza. Solu l'utilizatore hà da accede à elli, chì lascia e nostre note libere da sguardi indesiderati.

L'applicazione offre un editore robustu di Markdown chì supporta cumbinazioni chjave chì permetteranu à l'utilizatori avanzati di travaglià senza alzà e mani da a nostra tastiera.

Caratteristiche in Laverna

Laverna password criptata

  • Hè open source. Ogni linea di codice pò esse rivista in GitHub è hè dispunibule sottu a licenza MPL-2.0. Qualchissia chì vole pò cuntribuisce à u so còdice fonte da u so GitHub.
  • Questu hè un strumentu totalmente gratuitu è hè dispunibule per scaricà per GNU / Linux, Windows è macOS. Sicondu u so situ web, a versione Android hè ancu à vene.
  • Ùn avemu bisognu di passà per u prucessu di registrazione per cumincià à aduprà Laverna.
  • Ci permetterà di creà facilmente note, liste di cose da fà, ecc., Ancu nisuna connessione.
  • 3 modi di visualizazione dispunibili. Prudutti di distrazioni, preview è normali.
  • Puderemu gestite e vostre note senza alzà e mani da a tastiera.
  • Pudemu fà e nostre note dispunibili solu per noi attivendu a crittografia chì mette à a nostra dispusizione.
  • Aiutu per nuvola di sincronizazione. Questu hè forse unu di i punti più interessanti postu chì pudemu salvà e nostre note in Dropbox è mantene li in sincronia. Avemu da avè accessu à i nostri frammenti di codice in ogni mumentu, in ogni locu.
  • Avemu averemu l'opzioni per impurtà è esportà note. Pudemu spurtà e nostre note da Laverna è impurtà di novu in ogni mumentu.
  • Supporta u evidenziazione di codice.
  • sobre sapè di più nantu à Laverna, pudete cunsultà u situ di u prugettu o u Wiki ch'elli anu sviluppatu per risolve ogni dubbitu chì pò esce da l'usu di u prugramma. Pudete pruvà stu prugramma senza avè da scaricà nunda nantu à u Demo chì i creatori mettenu à dispusizione di l'utilizatori.

Note Esempiu Laverna

Scaricamentu di Laverna

Laverna face un travagliu eccellente di mantene e nostre note in sincronia in tutti i dispositivi cunnessi. Mentre aghju pruvatu nantu à Ubuntu 18.04 ùn hà micca presentatu praticamente alcun errore. Se cercate una app editor di Markdown per u vostru usu quotidianu, hè una bona opzione. Basta à andà à u pagina di scaricamentu di u prugettu è selezziunate a versione per Gnu / Linux chì cunvene à l'architettura di u vostru urdinatore.

Se vulemu aduprà sta applicazione da u nostru navigatore Per automaticamente, pudemu scaricà u prugramma aduprendu u terminal (Ctrl + Alt + T). In questu duveremu solu scrive:

wget https://github.com/Laverna/static-laverna/archive/gh-pages.zip -O laverna.zip

In casu d'utilizà questa opzione, in i fugliali di u pacchettu scaricatu, duveremu truvate u fugliale .html. Da quì pudemu lancià l'applicazione in u navigatore.

U codice di u prugettu hè in traccia di esse scaricatu. Una volta chì u scaricamentu hè finitu, apriremu un terminal (Ctrl + Alt + T) è scriveremu in questu, supponendu chì simu situati in u cartulare in cui avemu salvatu u pacchettu:

unzip laverna*.zip -d laverna/

Se scaricemu u pacchettu da a pagina web, è dopu avè usatu u cumandimu precedente, averemu i fugliali di u prugramma in u cartulare chjamatu laverna. In ellu pudemu truvà u lanciatore di questu.

Laverna Launcher

Se avemu bisognu di sapè di più nantu à i diversi modi per installà Laverna, pudemu cunsultà u sezzione di stallazione ch'elli ci offre nantu à a so pagina GitHub.

Schernu di casa Laverna


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)