Enpass - un eccellente gestore di password multipiattaforma

passà

El Avè un contu email, rete suciale è ancu in vari siti web richiede credenziali d'accessu, chì sò persunali. In modu cunsigliatu, ste password devenu sempre esse diverse è avè almenu una lettera maiuscula, un numeru è almenu un caratteru.

Quandu seguite queste indicazioni è Avete diverse password per ogni situ, questu pò diventà un pocu difficiule da ricurdà o almenu se ùn seguitate micca un mudellu chì hè faciule per voi di ricurdà.

Questu hè quandu un gestore di password pò entre in ghjocu chì pò aiutà cun ella. Hè per quessa chì oghje parleremu di un gestore di password eccellente.

À propositu di u Enpass password manager

Enpass hè un gestore di password multipiattaforma chì hà versioni per Linux, Mac, Windows, Chromebook, iOS, Android, BlackBerry, è ancu di più.

Mentre era E versioni di prugrammi di scrittore ponu esse aduprate gratuitamente senza limitazione, mentre chì per i dispositivi mobili Android è iOS ci hè una versione pagata.

Enpass face usu di SQLCipher , una estensione open source per SQLite, chì furnisce file di basa trasparenti di crittografia AES 256-bit.

Per u casu di quelli di noi chì simu utilizatori Linux Enpass ci offre estensioni di navigatore per Firefox, Chrome è Opera chì permette à a vittura d'empie u vostru nome d'utilizatore / password è altre infurmazione cunfidenziale, direttamente da u navigatore web.

Cù queste estensioni, pudete compilà automaticamente e vostre credenziali di cunnessione, è ancu qualsiasi altra infurmazione chì avete almacenatu in Enpass cum'è i dettagli di a carta di creditu, ecc.

Questi dati sò conservati in l'applicazione di desktop Enpass. offre ancu un elencu di articuli aduprati di recente, elenchi, credenze di magazinu è ancu di più.

L'estensione di navigatore vene ancu cun qualchì altra minore, ma pò esse funzionalità estremamente utili cume a capacità di generà password forti, bloccà / sbloccà Enpass, è ancu lancià o surtite l'applicazione desktop.

Enpass generatore di password

Tutti i dati è e password sò criptate cù l'algoritmu di crittografia AES 256-bit cù 24.000 giri di PBKDF2 cù u mutore di crittografia SQLCipher peer-reviewed, vi furnisce una prutezzione avanzata contra a forza bruta è l'attacchi di u canali laterali.

Tutti quelli dati criptati sò supportati cù una password maestru (chjave maestru) chì hè quellu chì assignemu à noi stessi quandu cuminciamu l'applicazione per cumincià à aduprà.

Questa chjave ùn hè micca almacenata in ogni locu dunque questu hè un altru puntu di sicurezza, ma hè ancu una spada à doppiu tagliu, postu chì se a password principale hè dimenticata ùn puderete più accede à i dati archiviati in Enpass.

Cume installà Enpass in Ubuntu 18.04 è derivati?

Si vulete installà stu gestore di password in u vostru sistema, duvete apre un terminal cun Ctrl + Alt + T è in ellu duvete eseguisce:

sudo -i

echo "deb http://repo.sinew.in/ stable main" > \

/etc/apt/sources.list.d/enpass.list

Avà duvemu impurtà a chjave publica cù:

wget -O - https://dl.sinew.in/keys/enpass-linux.key | apt-key add -

È infine stallemu cù:

sudo apt-get update

sudo apt-get install enpass

Avemu ancu un altru metudu di installazione chì pò esse adupratu in ogni distribuzione Linux.

Per questu duvemu andà à u situ ufficiale di l'applicazione è in a sezione di scaricamentu utteneremu l'installatore Enpass. Link questu.

À u mumentu di a scrittura di questu articulu, l'applicazione hè in versione 5.6.9, allora pudete scaricà dopu una versione superiore.

U schedariu scaricatu Duvemu dà permessi di esecuzione cù:

sudo chmod +x EnpassInstaller_5.6.9

E finarmenti Duvemu installà una dipendenza chì femu cù:

sudo apt-get install libxss1 lsof

È stallemu cù:

./EnpassInstaller_5.6.9

Cù questu pudemu cumincià à aduprà l'applicazione nantu à u nostru sistema, pudemu ancu installà l'estensione Enpass per diversi navigatori circhendu l'estensione in i so magazini d'applicazione.

Dopu l'installazione di l'estensione, assicuratevi di attivà "estensioni di navigatore" in l'applicazione desktop (Strumenti> Impostazioni> Navigatore) per aduprà.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.