Firefox cumencia à bluccà automaticamente l'estrazione di criptovaluta.

Quantum

Quantum

Ùn sò micca se sapete ciò chì hè "criptovaluta mining". In fondu, si tratta di fà calculi matematichi cumplessi per uttene, per esempiu, Bitcoins. U prublema ùn hè micca chì a femu noi stessi, ma ci sò pagine web chì, senza alcun avvertimentu, utilizanu e risorse di i nostri urdinatori (assai in listessu tempu) cum'è un supercomputer per esse capace di fà calculi più è più veloci per prufittà da ellu . Questu hè diventatu più difficiule cù u navigatore web brumann, ma in e so versioni preliminari.

Mozilla piglia assai seriu a privacy di l'utilizatori chì utilizanu i so prudutti è a so sperienza d'usu. Cusì anu lanciatu funzioni cum'è bluccà a riproduzione multimediale automatica o anu aumentatu u numeru di prucessi in Firefox 66. Una di e prossime funzioni chì seranu aghjunte per migliurà a nostra privacy è chì e prestazioni di u vostru navigatore ùn sò micca diminuite sò funzione per bluccà a minera di criptovaluta, è hè qualcosa chì farà automaticamente è senza chì noi ne rimarcemu.

L'ultimi Firefox Nighly è Beta bluccanu dighjà a minera di criptovaluta

À partesi d'oghje, l'utilizatori di u Versioni à pocu pressu è Beta Firefox utilizarà un navigatore equipatu di l'opzione per bluccà automaticamente i script citati in questu post, è un esempiu hè l'infame CoinHive. Ma questu ùn serà micca l'unica misura chì u famosu navigatore web volpe aghjunghje.

Un'altra funzione chì hè digià dispunibule in queste versioni di prova serà a bluccendu script di impronta digitale, chì sò script chì catturanu catture di a cunfigurazione di l'urdinatore chì ponu esse aduprate per seguità e nostre abitudine in ligna. Tuttu què ancu se eliminemu tutti i cookies.

A stu mumentu ci sò dighjà più di 20 script minieri di criptovaluta chì smetteranu di travaglià cù e versioni Nightly è Firefox Beta, frà i quali ci sò i sopra menzionati CoinHive, JSE o MineXMR. Puderemu pensà chì sò "pochi", ma ùn sò micca sì tenemu in contu chì trà quelli 20 seranu i script i più aduprati di tutta a rete.

Cumu attivà a nova funzione

Mozilla hà dumandatu à l'utilizatori interessati à pruvà e novi prutezioni contr'à u "crypto-jacking" attivateli per difettu. Per fà questu, l'utilizatori di sti versioni di vista previa anu da:

  1. Cliccate nantu à u menu Firefox.
  2. Andà à «Preferenze / Privacy è securità».
  3. Sottu "Bloccu di cuntenutu", cliccate nantu à "Personalizà".
  4. Infine, selezziunate a casella per "Criptovaluta" è "Impronta digitale" per bluccà tramindui.

Mozilla ùn hè micca una sucietà chì hè famosa per fà cambiamenti maiò senza avvisà l'utilizatori. L'anu fattu, per esempiu, cù una opzione di bluccà a riproduzione automatica di cuntenutu media chì duvemu attivà manualmente. Preferiscu chì sta prutezzione di cripto-jacking sia attivata per difettu, ma hè solu a mo opinione. Inoltre, duvete aspittà per scopre se questu hè finalmente u casu quandu esce e versioni finali. E voi: preferite queste opzioni attivate per difettu?

Articulu ligatu:
Firefox prevede di aghjunghje un bloccatore di notificazioni intrusive è l'API UserScripts

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.