Quantum
Ùn sò micca se sapete ciò chì hè "criptovaluta mining". In fondu, si tratta di fà calculi matematichi cumplessi per uttene, per esempiu, Bitcoins. U prublema ùn hè micca chì a femu noi stessi, ma ci sò pagine web chì, senza alcun avvertimentu, utilizanu e risorse di i nostri urdinatori (assai in listessu tempu) cum'è un supercomputer per esse capace di fà calculi più è più veloci per prufittà da ellu . Questu hè diventatu più difficiule cù u navigatore web brumann, ma in e so versioni preliminari.
Mozilla piglia assai seriu a privacy di l'utilizatori chì utilizanu i so prudutti è a so sperienza d'usu. Cusì anu lanciatu funzioni cum'è bluccà a riproduzione multimediale automatica o anu aumentatu u numeru di prucessi in Firefox 66. Una di e prossime funzioni chì seranu aghjunte per migliurà a nostra privacy è chì e prestazioni di u vostru navigatore ùn sò micca diminuite sò funzione per bluccà a minera di criptovaluta, è hè qualcosa chì farà automaticamente è senza chì noi ne rimarcemu.
Index
L'ultimi Firefox Nighly è Beta bluccanu dighjà a minera di criptovaluta
À partesi d'oghje, l'utilizatori di u Versioni à pocu pressu è Beta Firefox utilizarà un navigatore equipatu di l'opzione per bluccà automaticamente i script citati in questu post, è un esempiu hè l'infame CoinHive. Ma questu ùn serà micca l'unica misura chì u famosu navigatore web volpe aghjunghje.
Un'altra funzione chì hè digià dispunibule in queste versioni di prova serà a bluccendu script di impronta digitale, chì sò script chì catturanu catture di a cunfigurazione di l'urdinatore chì ponu esse aduprate per seguità e nostre abitudine in ligna. Tuttu què ancu se eliminemu tutti i cookies.
A stu mumentu ci sò dighjà più di 20 script minieri di criptovaluta chì smetteranu di travaglià cù e versioni Nightly è Firefox Beta, frà i quali ci sò i sopra menzionati CoinHive, JSE o MineXMR. Puderemu pensà chì sò "pochi", ma ùn sò micca sì tenemu in contu chì trà quelli 20 seranu i script i più aduprati di tutta a rete.
Cumu attivà a nova funzione
Mozilla hà dumandatu à l'utilizatori interessati à pruvà e novi prutezioni contr'à u "crypto-jacking" attivateli per difettu. Per fà questu, l'utilizatori di sti versioni di vista previa anu da:
- Cliccate nantu à u menu Firefox.
- Andà à «Preferenze / Privacy è securità».
- Sottu "Bloccu di cuntenutu", cliccate nantu à "Personalizà".
- Infine, selezziunate a casella per "Criptovaluta" è "Impronta digitale" per bluccà tramindui.
Mozilla ùn hè micca una sucietà chì hè famosa per fà cambiamenti maiò senza avvisà l'utilizatori. L'anu fattu, per esempiu, cù una opzione di bluccà a riproduzione automatica di cuntenutu media chì duvemu attivà manualmente. Preferiscu chì sta prutezzione di cripto-jacking sia attivata per difettu, ma hè solu a mo opinione. Inoltre, duvete aspittà per scopre se questu hè finalmente u casu quandu esce e versioni finali. E voi: preferite queste opzioni attivate per difettu?
Sianu the first to comment