FlameShot 0.6, una versione aggiornata di questu strumentu per screenshot

circa FlameShot 0.6

In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à Flameshot 0.6. Cum'è aghju digià scrittu in u so ghjornu in questu articulu per questu blog, si tratta un strumentu di screenshot Qt5. Questu hè statu aggiornatu cù nuove funzionalità. Alcuni di elli sò i novi strumenti di pin è di testu, un novu pannellu laterale, è altri miglioramenti principali chì facenu di questu un strumentu sempre megliu.

Quandu pruvate FlameShot, l'applicazione sorprende grazie à a facilità cù a quale pudete piglià è edite catture. Ci dà a pussibilità di aduprà zone geumettiche cù i culori di a nostra scelta. Ciò chì face questu strumentu diversu da altri prugrammi simili hè a so interfaccia, chì hè simplice è intuitiva. Hè cuncipitu per esse trattatu currettamente da i dui utilizatori cù poca o assai sperienza. Benintesa, hè un software liberu.

Cum'è l'aghju dighjà scrittu, Flameshot hè un strumentu per piglià screenshot chì include funzioni cum'è annotazioni (pudemu disegnà linee, frecce, sfocà o mette in risaltu u testu, ecc. in u screenshot), caricate screenshot in Imgur, è ancu di più. U prugramma ci offre una GUI assai utile, ma pò ancu esse cuntrullatu da a linea di cummanda. Hè compatibile X11, è ancu un supportu sperimentale per Wayland per Gnome è Plasma.

Unu di i più grandi cambiamenti in Flameshot 0.6 hè u unisce e vostre 3 icone di menu in una. In e versioni precedenti, Flameshot hà stallatu 3 entrate di menu, per piglià una screenshot, per avviare l'applicazione in modalità cassetta è un'altra per apre a so configurazione. Tuttu què puderia esse assai cunfusu per l'utilizatori. Cù sta nova versione, quandu si principia u prugramma da u menù, utteneremu un icona Flameshot in a bandiera di u sistema. Questu ci permetterà di accede à i vostri paràmetri o di piglià una screenshot.

icona di a bandiera di u sistema flameshot 0.6

Flameshot 0.6.0 ci offre ancu dui novi Strumenti nutevuli: pin è testu. Tutti dui devenu esse attivati ​​da a cunfigurazione Flameshot.

flameshot 0.6 opzioni di cattura

L'arnesu Pin flotta a parte di u desktop chì hè inclusa in a screenshot. Cù questu utteneremu chì altri elementi ponu esse sposti intornu à ellu mentre a parte fissa resta in postu. In quantu à u strumentu di Testu, ùn pensu micca ch'ellu abbia assai da spiegà.

Altri cambiamenti in Flameshot 0.6

flaminghot setting 0.6

  • Avemu averemu dispunibule u Annullà (Ctrl + z) / Refà (Ctrl + Shift + z) opzioni.
  • Usar data è ora cum'è nome di schedariu predefinitu per i screenshots salvati.
  • El Icona di bandiera Flameshot pò avà esse impostatu cù temi d'icona.
  • Flameshot pò ancu esse cunfiguratu per vede notificazioni di scrittore quandu si piglia screenshot. Questu pò esse attivatu in i paràmetri di u prugramma, nantu à a scheda Generale.
  • Flameshot ci hà da offre una opzione per lanciari l'app à u startup. Questu si trova in i vostri paràmetri, nantu à a tabulazione Generale.
  • Hè aghjuntu un novu Pannellu laterale cù un selezziunatore di culore.
  • In questa nova versione, pudete catturà u schermu chì cuntene u topu da u terminal. Se avete più di un schermu, pudete catturà u primu schermu aduprendu u cumandimu seguente: fiamma - n 1

In u Pagina GitHub di u prugettu, pudete uttene una lista completa di cambiamenti inclusi in FlameShot 0.6.

Scaricate Flameshot

infurmazione nantu à flameshot 0.6

Puderemu scaricate u fugliale .deb di stu prugramma da u vostru Pagina GitHub. In questa pagina pudemu scaricà i fugliali DEB, RPM è AppImage, è u codice surghjente.

sobre scaricate stu prugramma per Ubuntu 18.04 Usu u cumandimu seguitu in u terminal (Ctrl + Alt + T):

wget https://github.com/lupoDharkael/flameshot/releases/download/v0.6.0/flameshot_0.6.0_bionic_x86_64.deb

Quandu u scaricamentu hè finitu, in u listessu terminal procedemu à l'installazione scrittura:

sudo dpkg -i flameshot_0.6.0_bionic_x86_64.deb

Dopu avè finitu l'installazione, pudemu cerca FlameShot 0.6 in a nostra squadra.

flameshot 0.6 launcher

Uninstall FlameShot 0.6

Per eliminà stu prugramma, apremu un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrivemu in ellu:

sudo apt remove flameshot && sudo apt autoremove

Qualcosa chì manca sempre di stu prugramma hè una opzione in a GUI per piglià screenshots ritardati. Tuttavia, screenshots ritardati ponu esse presi cù u terminal. Avemu da lancià u cumandimu Flameshot cume seguita. Pudemu ancu assignà un accurtatoghju da tastiera per evità d'avè à scrive lu.

flameshot gui -d 5000

sobre sapè di più nantu à stu prugramma, di u so usu o nantu à l'accurtatoghji di tastiera, pudete cunsultà a vostra pagina GitHub.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.