GeekBox, u TV-Box gratuitu chì usa Ubuntu è Android 5.1

geek-box

U modu di fighjà filmi è serie cambia in grazia à Internet è à l'avanzate in tecnulugia in generale. I televisori cume sò sempre di più aduprati menu è à misura chì u tempu passa, parenu più alternative per gode di e to serie o di i vostri filmi preferiti, sia in un urdinatore, in tablet o in qualsiasi altru centru media o piattaforma intelligente.

Da Ubunlog vi vulemu informà chì i sviluppatori Geekbuying anu lanciatu un novu box TV chjamatu GeekBox chì usa Ubuntu è Android 5.1. In questu post vi vulemu parlà di i so funzioni è alcune di e so specifiche tecniche più notevuli. Eccu.

Sicondu Geekbuying, sta TV-Box ùn hè micca solu qualsiasi dispositivu elettronicu; hè u sognu di qualchissia geek hè diventatu realtà. È hè chì pudete fà GeekBox da solu tranquillamente in casa postu chì secondu i creatori, l'intenzione principale di GeekBox hè di creà una piattaforma intelligente chì sia Open Source.

geekbox_01

Eppuru, postu chì GeekBox hè sempre un prughjettu un pocu prematuru, u codice surghjente ùn hè ancu dispunibile nant'à u so situ ufficiale. In più, A documentazione hardware hè avà dispunibule adupratu per fabricà stu TV-Box, chì pò esse assai utile se vulemu fabricallu noi stessi. Queste informazioni ponu esse truvate in questi dui fugliali chì pudemu truvà nantu à u so situ web:

Alcuni di i so funzioni i più impurtanti sò i seguenti:

  • Ottu processatore core
  • 2 GB di RAM
  • Memorizzazione interna 16 GB
  • Wi-Fi chì seguita u standard IEE 802.11ac
  • Bluetooth 4.1
  • Gigabit Ethernet

Supportu per a riproduzione video 4K, grafica PowerVR SGX6110, portu HDMI 2.0

  • Portu MicroUSB
  • Dui porti USB

È u megliu di tutti hè chì, cum'è avemu digià avanzatu, GeekBox vene cun Ubuntu è Android 5.1 preinstallatu, dendu à l'utilizatore a pussibilità di sceglie quale di i dui sistemi operativi vole utilizà cun un semplice clic. Inoltre, cum'è alternativa, pudete installà un altru sistema operativu basatu in Android chjamatu LightBiz OSda Rockchip.

Rorkchip_RK3368_system-on-module

Pudete riservà u vostru GeekBox da Pagina di Geekbuying. Cumu pudete vede, questu TV-Box costa 110 dollari (circa 106 euro), ma se lasciaimu un cummentariu nantu à a pagina di Prumuzione di Geekbuying, utteneremu un coupon di scontu di 20 dollari (circa 18 euro).

Da Ubunlog speremu chì questu postu sia statu d'aiutu per voi è chì avà l'avete un pocu più chjaru nantu à se acquistà, o fabricà da sè, sta TV-Box prometitiva.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.