Gnome 43 "Guadalajara" hè digià statu liberatu, sapete ciò chì hè novu

GNOME-43-Guadalajara

GNOME 43 porta u nome in codice "Guadalajara", in ricunniscenza di u travagliu fattu da l'urganizatori di GUADEC 2022.

Dopu sei mesi di sviluppu, a liberazione di a nova versione hè stata annunziatan di u pupulari ambiente desktop Gnome 43 nome in codice "Guadalajara".

Questa ultima versione di Gnome vene cun migliurà generale, chì varieghja da un novu menu di paràmetri rapidi, una app Files riprogettata è integrazione di sicurezza hardware. Gnomi 43 a tendenza di l'applicazioni Gnome chì migranu da GTK 3 à GTK 4 cuntinueghja è include parechje altre migliure più chjuche.

Novità principali di Gnome 43 "Guadalajara"

In questa nova versione di Gnome 43 "Guadalajara" chì hè presentata, mette in risaltu u ridisegnu di u menù di statutu di u sistema, inner offre un bloccu cù i buttoni per cambià rapidamente i paràmetri usati è valutà u so statutu attuale.

Altre funzioni novi nantu à u menu di statu include u aghjunghjendu un paràmetru di stile di l'interfaccia d'utilizatore (alterna trà temi scuri è luminosi), a novu buttone per piglià screenshots, a capacità di selezziunà un dispositivu audio è a buttone per cunnette via VPN. Altrimenti, u novu menù di statutu di u sistema furnisce l'accessu à tutte e funzioni dispunibili prima, cumprese l'attivazione di hotspot via Wi-Fi, Bluetooth è USB.

In più di questu, si distingue ancu in Gnome 43 "Guadalajara" chì cuntinuà l'applicazioni di porting per aduprà GTK 4 è a biblioteca libadwaita, chì offre widgets è oggetti pronti per l'usu per creà applicazioni chì sò conformi cù u novu GNOME HIG è sò capaci di adattà à schermi di ogni dimensione.

In Gnome 43, applicazioni cum'è file manager, mappe, visore di log, generatore, cunsola, assistente di configurazione iniziale è interfaccia di cuntrollu parentale sò stati tradutti in libadwaita.

File manager aghjurnatu Nautilus, chì hè statu traduttu à a biblioteca GTK 4, In più di l'implementazione di una interfaccia adattativa chì cambia u layout di i widgets secondu a larghezza di a finestra, u menù hè stata riurganizata è u layout di i finestri cù e proprietà di i schedari è i cartulari hè cambiatu, un buttone hè statu cambiatu. aghjuntu à apre u cartulare parent.

Hè ancu messu in evidenza chì hà cambiatu u layout di a lista cù i risultati di ricerca, i schedari aperti di pocu tempu è i schedarii marcati, è ancu l'indicazione di u locu di ogni schedariu hè stata migliurata. Un novu dialogu hè statu prupostu per apre in un altru prugramma ("Open With"), chì facilita a selezzione di prugrammi per i diversi tipi di schedari. In u modu di output di lista, u menù di cuntestu per u repertoriu attuale hè statu simplificatu.

Aggiunta una nova pagina "Sicurezza di u dispositivu". à u cunfiguratore cù paràmetri di sicurezza di hardware è firmware chì ponu esse utilizati per identificà diversi prublemi di hardware, cumpresu hardware misconfigured. A pagina mostra l'infurmazioni nantu à l'attivazione di u Boot Secure UEFI, u statutu di i meccanismi di prutezzione TPM, Intel BootGuard è IOMMU, è dinò l'infurmazioni nantu à e prublemi di sicurità è l'attività chì indicanu a presenza pussibule di malware.

L'ambiente di sviluppu integratu hè statu riprogettatu Builder, chì hè statu traduttu in GTK 4, plus tabulazione è supportu di barra di statutu hè stata aghjunta à l'interfaccia è a capacità di riorganizzare i pannelli hè furnita, più un novu editore di cumanda hè statu aghjuntu.

El U navigatore web GNOME (Epiphany) aghjunghje supportu per l'estensione WebExtension. Refactored per avanzà à GTK 4. Aggiuntu supportu per u schema URI "view-source:" . Disposizione di u modu di lettore migliuratu. Un articulu per creà screenshots hè statu aghjuntu à u menù di cuntestu.

Di l'altri cambiamenti chì spicca, di sta nova versione:

  • U numaru di modi per lancià l'applicazioni hè statu aumentatu (per esempiu, i paràmetri di l'internazionalizazione sò stati aghjuntu).
  • Aghjunghjite novi opzioni per detectà perdite di memoria.
  • Strumenti estesi per profilà l'applicazioni Flatpak.
  • L'interfaccia di pianificazione di u calendariu hè stata aghjurnata cù una nova barra laterale per navigà in u calendariu è affissà l'avvenimenti futuri.
  • Una nova paleta di culori hè stata applicata per mette in risaltu l'articuli in a griglia di l'eventi.
    Address Book hà avà a capacità di impurtà è di esportà cuntatti in furmatu vCard.

Infine, per quelli chì anu interessatu à amparà di più nantu à questu, pudete cunsultà i dettagli in u seguente ligame.

Per valutà rapidamente e capacità di Gnome 43, e custruzzioni live specializate basate nantu à openSUSE è una maghjina d'installazione preparata sò offerte cum'è parte di l'iniziativa GNOME OS.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.