nkscape pò creà è edità diagrammi cumplessi, linee, grafici, loghi è illustrazioni.
recentemente era Versione correttiva di Inkscape 1.2.2 liberata, versione in quale sò stati fatti diversi cambiamenti è currezzione per migliurà a stabilità di l'editore è questu hè chì in a versione per Linux in u formatu AppImage hà presentatu prublemi, è ancu l'applicazione ùn riesce à eseguisce in Artix.
Per quelli chì ùn sanu micca di Inkscape, vi possu dì chì questu hè un editore di grafica vettoriale gratuitu è open source chì furnisce strumenti di disegnu flessibili è supporta a lettura è a salvezza di l'imaghjini in formati SVG, OpenDocument Drawing, DXF, WMF, EMF, sk1, PDF, EPS, PostScript è PNG.
Inkscape 1.2.2 Principali Novità
Quandu preparava una nova versione, l'attenzione principale hè stata pagata à migliurà a stabilità è eliminà i bug, perchè in tutti i custruzzioni è per tutti i sistemi operativi, a capacità di impurtà da OpenClipart hè attivata, In più di quellu in i build per macOS, a verificazione ortografica hè stata aghjustata è l'articuli per rinvià i cambiamenti (undu / redo) sò stati tornati à u menu.
Un altru di i cambiamenti chì hè statu fattu in a nova versione hè chì prestazione migliorata di rendering è di esportazione disattivendu u dithering per automaticamente, chì ricrea i culori mancanti mischjendu i culori esistenti.
Di a altri cambiamenti, migliurà è correzioni chì sò stati fatti in questa nova versione, chì spicca:
- I prublemi risolti durante l'esportazione in u formatu DXF14, in più di impurtà un schedariu DXF creatu da
- Inkscape in Fusion 360, u missaghju d'avvertimentu annantu à l'unità mancanti sparisce avà (perchè u documentu SVG usa unità "u mondu reale" cum'è mm o in).
- In i plugins chì cambianu u culore, pudete cambià i culori in i mudelli di riempimentu.
- Problemi risolti quandu si usa u strumentu "Measure".
- Eliminatu u missaghju di debugging rimanente
- L'esportazione TIFF supporta avà a trasparenza
- L'attributu DPI hè cunservatu per l'esportazione raster JPG è TIFF
- I fugliali PNG usanu avà i permessi di fugliali curretti in Linux (precedentemente, i fugliali esportati eranu accessibili solu per l'utilizatori chì l'hà creatu, causendu prublemi in u sviluppu web).
- Inkscape ùn si crash più quandu funziona nantu à Artix
- Inkscape pò avà esse custruitu nantu à i sistemi chì utilizanu Poppler 22.09.0
- L'estensioni chì aprenu un'altra istanza di Inkscape (per esempiu PDFLaTeX) ùn anu più crash quandu si usa una versione AppImage di Inkscape.
- L'imaghjini raster aperte cù Inkscape avà finiscinu in l'area di a pagina ancu quandu l'origine di u documentu hè stabilitu à u cantonu in fondu à manca.
Infine, sè site interessatu à sapè ne di più circa a nova versione di Inkscape 1.2.2 pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.
Cume installà Inkscape 1.2.2 in Ubuntu è derivati?
Infine, per quelli chì sò interessati à pudè installà sta nova versione in Ubuntu è altri sistemi derivati da Ubuntu, devenu apre un terminal in u sistema, questu pò esse fattu cù a cumbinazione di tasti "Ctrl + Alt + T".
È in ella avemu da scrive u cumandimu seguitu cù quale aghjustemu u repositoriu di l'applicazione:
sudo add-apt-repository ppa:inkscape.dev/stable sudo apt-get update
Fattu questu per installà inkscape, avemu solu à scrive u cumandimu:
sudo apt-get install inkscape
Un altru mètudu di stallazione hè cù l'aiutu di u pacchetti flatpak è u solu requisitu hè di avè u supportu aghjuntu à u sistema.
In un terminal avemu solu à scrive u cumandimu seguitu:
flatpak install flathub org.inkscape.Inkscape
Infine un altru di i metudi offerti direttamente da i sviluppatori Inkscape, hè aduprendu u schedariu AppImage chì pudete scaricà direttamente da u situ di l'app. In u casu di sta versione, pudete apre un terminal è in questu pudete scaricà l'appimage di sta ultima versione scrivendu u cumandimu seguente in questu:
wget https://inkscape.org/gallery/item/37359/Inkscape-b0a8486-x86_64.AppImage
Fattu u scaricamentu, avà basta à dà permessi à u fugliale cù u cumandimu seguitu:
sudo chmod +x Inkscape-b0a8486-x86_64.AppImage
È basta, pudete eseguisce l'imagine di l'applicazione di l'applicazione cliccendu doppiu nantu à ella o da u terminal cù u cumandamentu:
./Inkscape-b0a8486-x86_64.AppImage
Sianu the first to comment