L'ultima versione di VirtualBox, 4.2, porta cun ella numerosi megliurenze di fronte à l'utilizatore. Forse alcuni di i più interessanti sò a capacità di trascinà è lasciare da u sistema host in u sistema guest, è dinò l'opzione di avviare macchine virtuali à u boot di l'ospite, supportu per parechje più carte di rete, è a capacità di edità qualchì sistema host opzioni mentre hè in esecuzione.
sobre stallà VirtualBox 4.2 nantu Ubuntu 12.04, Oltre à qualsiasi distribuzione di famiglia, basta à aghjunghje u repositoriu ufficiale furnita da Oracle.
Installation
Prima di fà qualcosa assicuratevi di disinstallà VirtualBox da u vostru sistema. E macchine virtuali chì avete creatu in u passatu ùn seranu micca cancellate è ponu cuntinuà à esse usate senza alcun prublema cù a nova versione.
A prossima cosa hè di aghjunghje u repository ufficiale di VirtualBox. Aprite una console è scrivite u cumandamentu:
sudo nano /etc/apt/sources.list.d/virtualbox.list
Aghjunghjite u repositoriu deb http://download.virtualbox.org/virtualbox/debian precisa contrib.
Salvate u documentu premendu Ctrl + O è surtite cù Ctrl + X.
Avà u chjave publica inserendu u cumandimu:
sudo wget -q http://download.virtualbox.org/virtualbox/debian/oracle_vbox.asc -O- | sudo apt-key add -
Infine, rinfriscate l'infurmazioni lucali per installà dopu u prugramma.
sudo apt-get update && sudo apt-get install virtualbox-4.2
Dopu l'installazione finita, basta à principià VirtualBox da u vostru lanciatore preferitu, o circhendu l'applicazione in u menu di l'applicazioni di u sistema.
Più infurmazione - Ubuntu 12.04, Installa KDE SC 4.9.1 in Kubuntu 12.04
10 cumenti, lasciate i toi
Aghju a versione 4.1.12, è vogliu a nova. Cumu puderia aghjurnallu senza perde i sistemi operativi chì aghju dighjà installatu è e so cunfigurazioni currispundenti?
Saluti.
Ùn avete micca prublema. I fugliali di cunfigurazione VirtualBox si trovanu in ./Virtualbox è stu cartulare ùn hè micca toccu quandu aghjurnate u prugramma.
Un'altra alternativa hè di scaricà u pacchettu per l'Ubuntu chì aduprate da u situ ufficiale è u pacchettu VirtualBox 4.2 Oracle VM VirtualBox Extension Pack chì pudete apre in File> Preferenze> Estensioni.
Saluti
Saluti
Grazie per l'infurmazioni. Hè statu utile.
Saluti.
Eccellente cuntribuzione, ti ringraziu assai
Eccellente, ti ringraziu assai, una cuntribuzione da un novu o più vechju ... Pensu chì duvete ancu mette u pacchettu di estensione per leghje USB, currettami se mi sbagliu.
iè, duvete installà u pacchettu y è aghjunghje voi stessu à u gruppu d'utilizatori vboxusers
Francisco, ti ringraziu, hè un toturiale assai cumpletu, mi puderebbe aiutà mentre l'aghju installatu è à u principiu aghju un errore chì dice chì un driver "vboxdrv" manca in
/etc/init.d/vboxdrv setup
Speru chì m'aiuti è ti ringraziu in anticipu bona furtuna
Pruvate à disinstallà VirtualBox, installendu u pacchettu DKMS, è poi reinstallate. Ùn vi scurdate di cumprende u vostru utilizatore in u gruppu vboxusers.
pazzu male questu post mi hà fattu quilombo cù i repositori avà ùn possu micca installà nunda
Micca funziunante 🙁 A linea di cummanda mi hà dettu chì u pacchettu ùn esiste micca