WebSocket Inspector, a nova funzione chì ghjunghjerà in Firefox 71

Quantum

Quantum

Pochi ghjorni fà a squadra di sviluppu Firefox DevTools hà svelatu u novu WebSocket Inspector per Firefox, previstu di esse liberatu per Firefox versione 71. A nova funzione hè dispunibule cum'è API è permette di creà una cunnessione persistente trà un cliente è un servitore.

Perchè l'API invia è riceve dati in ogni mumentu, Hè adupratu principalmente in applicazioni chì richiedenu una cumunicazione in tempu reale. Sicondu i sviluppatori di a funzione, ancu se hè pussibule travaglià direttamente cù l'API, alcune biblioteche esistenti sò utili è risparmianu tempu. Queste biblioteche ponu aiutà cun fallimentu di cunnessione, proxy, autentificazione è autorizazione, scalabilità, è ancu di più.

U Firefox DevTools WebSocket Inspector attualmente supporta Socket.IO è SockJS E sicondu u squadra di sviluppu, altri media seranu supportati prestu, cumpresu SignalR è WAMP.

Ispettore WebSocket face parte di l'interfaccia d'utilizatore di u pannellu "Rete" in DevToolsMentre puderete digià filtrà u cuntenutu per e cunnessioni WS aperte in questu pannellu, ma finu à avà, ùn ci era micca pussibilità di vede i dati effettivi trasferiti attraversu i fotogrammi WS.

À propositu di l'ispettore WebSocket

U novu WebSocket Inspector attualmente supporta Socket.IO, SockJS è JSON è secondu a squadra di sviluppu, anu gradualmente più supportu, cumpresu SignalR è WAMP. Dati utili basati annantu à sti protokolli sò analizzati è visualizzati cum'è un albero espansibile per facilità l'ispezione. Tuttavia, pudete ancu vede i dati grezzi (cum'è presentati in u feed).

Ispettore WebSocket Hà una interfaccia d'utilizatore chì offre un novu pannellu «Missaghji» chì pò esse adupratu per ispezionà i fotogrammi WS inviati è ricevuti attraversu a cunnessione WS selezionata.

In questu pannellu di missaghji ", i dati di fotogrammi inviati sò visualizzati cù una freccia verde è i fotogrammi ricevuti sò visualizati cù una freccia rossa. Per fucalizza nantu à missaghji specifici, hè pussibule filtrà i fotogrammi.

Mentre e colonne "Dati" è "Tempu" sò visibili per difettu, intantu, offrenu opzioni per persunalizà l'interfaccia per visualizà più colonne cliccendu cù u dirittu nantu à l'intestazione. Quandu selezziunate un bloccu da u listinu, una vista in antìcipu hè mustrata in fondu à u pannellu "Missaghji".

D'altra parte, pudete ancu aduprà u buttone Pause / Riprende nantu à a barra di strumenti di u pannellu Rete per piantà l'interruzzione di u trafficu.

Ispettore WebSocket di Firefox

A squadra Firefox DevTools hè sempre travagliatu nantu à qualchi punti in questa versione. Questi includenu: un uttellu visualizatore di dati binari, chì indica cunnessioni chjuse, più protokolli (SignalR è WAMP cum'è menzionatu sopra), è l'esportazione di fotogrammi.

WebSocket Inspector cuntinueghja à migliurà, ma a squadra FireTox DevTools l'hà dighjà messu à dispusizione di i sviluppatori chì volenu pruvà prima di a data di consegna. Ispettore WebSocket Hè dispunibule avà in Firefox Developer Edition 70. Serà liberatu in Firefox 71. Per certi sviluppatori, questu hè un impurtante miglioramentu per u navigatore Firefox.

Cumu installà Firefox Developer Edition nantu à Ubuntu è derivati?

Per quelli chì sò interessati à aduprà WebSocket Inspector avà, basta à scaricà è installà Firefox Developer Edition.

Hè impurtante menziunà què avete bisognu di disinstallà qualsiasi altra versione di Firefox ch'elli anu stallatu, in casu d'utilizà u repositoriu. 

Per fà questu, a prima cosa chì deveranu fà hè apre un terminal in u vostru sistema (a ponu fà cù a cumbinazione di chjave Ctrl + Alt + T) è in questu avemu da scrive u cumandimu seguitu per aghjunghje u repositoriu seguente à u sistema. 

sudo add-apt-repository ppa:ubuntu-mozilla-daily/firefox-aurora -y

sudo apt update

Avà simpliciamente duvemu eseguisce u cumandimu seguitu in u terminal:

sudo apt install firefox

Se ùn vulete micca aghjunghje u repositoriu o disinstalla a so versione di Firefox ch'elli anu nantu à u sistema, pò scaricà u pacchettu Firefox Developer Edition, da u ligame sottu. 

Eppo, basta à scumpressà u pacchettu, Questa pò esse fatta da u terminal cù u cumandimu seguitu:

tar xjf firefox-71.0b2.tar.bz2

Dopu entremu in u repertoriu cù:

cd firefox

E runanu u navigatore cù u cumandimu seguitu:

./firefox

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.