KDE sente à a cumunità: rallentaranu un pocu per migliurà a stabilità. Notizie sta settimana

Tweaks in KDE Plasma 5.26

Una settimana fà oghje, quandu avemu publicatu Articulu circa nutizie in KDE, avemu digià avanzatu chì u prugettu avia messu e batterie per curregge parechji bug. Sta settimana, Nate Graham hà revelatu ciò chì pare esse u mutivu: a ghjente dice ch'elli volenu rallentà u ritmu di aghjunghje e cose un pocu è fucalizza nantu à a stabilità per un tempu. È avete intesu: durante u mese beta di Plasma 5.26, quasi tuttu ciò chì fate hè di risolve i bug.

Plasma 5.26 Eranu digià prumessu di esse cuntenti cù e migliure ch'ellu avia da purtà, ma era ancu cunnisciutu chì andava à migliurà a 5.25, chì ùn hè micca ghjunta in forma superiore (ancu si migliurà assai in Wayland cumparatu à 5.24). Quandu a versione stabile hè liberata, ciò chì averemu serà una liberazione maiò chì ùn solu introduce novi funziunalità, ma hè ancu prevista per esse assai più stabile.

Novità Funzioni Venendu à KDE

  • Kdenlive hà avà aduttatu KHamburgerMenu, cusì se a so barra di menu normale (chì resta visibile per difettu) hè disattivata, a so struttura di menu cumpleta pò ancu esse accessu (Julius Künzel, Kdenlive 22.12).
  • Se u vostru teclatu hà un buttone "Calculator", pressu si apre u KCalc (Paul Worrall, KCalc 22.12).

Migliuramenti in l'interfaccia di l'utente

  • A barra di strumenti di u modu di edizione globale hà avà una animazione d'entrata / uscita più bella è più liscia (Fushan Wen, Plasma 5.24.7).
  • I plasmoidi di Plasma Media Player è Notificazioni sò avà raggruppati cù i servizii di u sistema invece di l'indicatori di statutu di l'applicazioni, cusì l'icone di a bande di u sistema per l'applicazioni seranu sempre inseme in un gruppu, senza chì questi plasmoidi appariscenu in pusizioni apparentemente aleatorii l'un à l'altru (Nate Graham, Plasma 5.26). ).
  • Pudete cambià di tabulazione di novu in Kickoff usendu a scelta rapida Ctrl+Tab, è avà ancu i standard (Ctrl+Page Up / Ctrl+Page Down è Ctrl+[ / Ctrl+]) (Ivan Tkachenko, Plasma 5.26).
  • I marchi chì facemu nantu à u screnu cù l'effettu di u marcatu di u mouse appariscenu avà in screenshots è registrazioni di schermu (Vlad Zahorodnii, Plasma 5.26).
  • In u screnu di serratura, pudete avà zoom in and out and clear the password field with the keyboard shortcut Ctrl + Alt + U, chì hè semi-comuna (Ezike Ebuka è Aleix Pol González, Plasma 5.26 è Frameworks 5.99).
  • I suggerimenti in l'applicazioni basate in Plasma è QtQuick si sbiadiscenu in e sguassate (Bharadwaj Raju, Frameworks 5.99).

Correzioni di bug impurtanti

  • In a sessione di Plasma Wayland, Plasma ùn si ferma più qualchì volta quandu trascina l'articuli Kickoff chì ùn sò micca nantu à a pagina di Preferiti in un altru locu (Fushan Wen, Plasma 5.24.7).
  • In a pagina di Fonts di Preferenze di Sistema, i paràmetri di l'anti-aliasing è di l'hinting sub-pixel riflettanu avà u veru statu di a realità in u primu boot, cum'è cunfiguratu da a distribuzione, invece di dì sempre imprecisamente chì u sistema usa RGB sub-pixel anti. -aliasing è un ligeru suggerimentu (Harald Sitter, Plasma 5.24.7).
  • Riparatu ancu u crash di Plasma più cumuni chì pò accade à volte quandu cercate cù KRunner (Arjen Hiemstra, Plasma 5.26).
  • Fixed u sicondu crash di Plasma più cumuni, chì a volte pò accade quandu trascinate widgets fora di u navigatore di widget (Fushan Wen, l'ultima versione di a cullizzioni di patch KDE Qt).
  • I widgets è l'icone di u desktop ùn si movenu più in modu aleatoriu è resettanu e so pusizioni qualchì volta quandu sò logati (Marco Martin, Plasma 5.26).
  • Quandu si usa una GPU NVIDIA in a sessione di Plasma Wayland, clicchendu u buttone di u pannellu Kickoff avà sempre apre cum'è previstu (David Edmundson, Plasma 5.26).
  • Avemu ancu risoltu un prublema maiò cù GPU NVIDIA chì puderia causà diversi elementi di Plasma per esse visualmente currutti dopu chì u sistema hà svegliatu da u sonnu (David Edmundson è Andrey Butirsky, Plasma 5.26).
  • Subitu dopu chì u sistema si sveglia, u desktop cessà di vede per un mumentu appena prima chì a pantalla di serratura apparisce (Xaver Hugl, Plasma 5.26).
  • In a sessione di Plasma Wayland, trascinate i fugliali in Firefox avà funziona bè di novu (Vlad Zahorodnii, Plasma 5.26).
  • Rallentà una finestra maximizata mentre usa un pannellu flottante ùn lascia più una strana ombra fluttuante in u spaziu (Vlad Zahorodnii, Plasma 5.26).
  • U sottumenu "Add Panel" di u menù di cuntestu di u desktop ùn mostra più elementi non funzionali per "Empty Pool Plasma" è "Empty System Tray" (Marco Martin, Plasma 5.26).
  • In a sessione di Plasma Wayland, quelli chì utilizanu l'ultime Frameworks plus Plasma 5.25.5 devenu avà vede i so widgets è notificazioni posti in u locu currettu (Xaver Hugl, Frameworks 5.99 o distro-patched 5.98).
  • I pannelli flottanti è i cantoni di i dialoghi di Plasma è i popups ùn mostranu più i punti di solitu è ​​altri glitches visuali (Niccolò Venerandi, Frameworks 5.99).
  • Fixatu un altru modu chì alcune vedute di scorrimentu basate in Kirigami chì utilizanu una versione recente di a cullizzioni di patch KDE Qt puderanu visualizà una barra di scorrimentu horizontale inutile (Marco Martin, Kirigami 5.99).

Questa lista hè un riassuntu di i bug fissi. A lista cumpleta di bug sò nantu à e pagine di bug di 15 minutibug di priorità assai alta è u lista generale. A lista di bug di alta priorità hè stata ridotta da 17 à 11.

Quandu vene tuttu què in KDE?

Plasma 5.26 ghjunghjerà u marti 11 ottobre, Frameworks 5.99 serà dispunibule l'8 d'ottobre è KDE Gear 22.08.2 u 13 d'ottobre. L'applicazioni KDE 22.12 ùn hà micca ancu una data di liberazione ufficiale prevista.

Per gode di tuttu què u più prestu pussibule duvemu aghjunghje u repositoriu Backports di KDE, utilizate un sistema operatore cù repositori speciali cum'è KDE neon o qualsiasi distribuzione chì u mudellu di sviluppu hè Rolling Release.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.