L4T Ubuntu, un Linux per Tegra è distro basatu Ubuntu per Nintendo Switch

L4T Ubuntu

Senza dubbitu unu Una di e grandi caratteristiche di Linux in generale hè a grande adattazione chì hà per vari dispositivi è hè chì ùn hè micca solu per l'urdinatori è i servitori cum'è parechji pensanu, perchè ancu Linux hè in "dispositivi intelligenti", in i sistemi di vittura, hè in i prughjetti di a NASA è ancu di più.

Ancu vale a pena di ramintà cgallina uni pochi d'anni fà u lanciamentu di u PS4 "Unckable" dopu uni pochi di ghjorni un utilizatore hà dimustratu chì Linux ùn era micca installatu annantu. È bè parlendu di Linux nantu à e console, l'oghje navigendu nantu à a reta chì aghju scontru un prughjettu assai interessante in u quale hè pussibule installà Ubuntu nantu à un Nintendo Switch.

L4T Ubuntu, Linux vene à Nintendo Switch.

Certi ghjorni fà a squadra Switchroot hà appena publicatu L4T Ubuntu, chì hè un prughjettu chì si basa nantu à u pacchettu Linux per Tegra (L4T) di Nvidia è Ubuntu.

Pacchettu L4T di Nvidia include un kernel Linux adattatu per u Nintendo Switch, un bootloader, controller, utilità flash, mudelli di sistema di fugliale, è ancu di più per a vostra piattaforma Jetson.

A squadra Switchroot offre una spezia di ripruduzzione di quest'ultima, ma adattata apposta per a cunsola Nintendo.

L4T Ubuntu include, per u Switch, driver per a gestione di l'audio, u dock è a unità di trasfurmazione Vulkan. A squadra di sviluppu discute dinò a necessità di stu sustegnu cum'è a ragione per chì sta distribuzione hè allinata cù una forchetta di a linea principale Linux 4.9.

Di e so caratteristiche di L4T Ubuntu, spiccanu i seguenti:

  • Supportu dock USB
  • Bluetooth (driver è audio)
  • Driver Nvidia GPU - Vulkan è OpenGL
  • Audio - Cuffie HDMI, altoparlanti è ancu di più quandu sò ancorati.
  • Joycons è controllori prufessiunali sò pienamente supportati quandu ùn sò micca cunnessi à a console
  • Touch screen
  • Limpia
  • Wifi
  • Scale di Frequenza CPU - CPU scala da 200mhz à 1,7ghz (per quale switch hè almacenatu) secondu a carica. I hobbyisti si adattanu per tene contu di questu.
  • Velocità sdcard piena
  • Accelerazione video di hardware quandu si usa l'app video integrata (significa chì pudete guardà video senza scaricà massivamente a batteria)

L4T Ubuntu-

Cumu hè statu pussibule?

In persunalizà l'usi di a console Nintendo, a publicazione di a squadra di Switchroot segue quellu di un gruppu di piratarii chjamati Fail0verflow.

Cum'è l'annu passatu, u gruppu hà annunziatu attraversu u vostru contu Twitter chì hà sappiutu gestisce una distribuzione Linux nantu à u Nintendo Switch, a manipulazione hè stata pussibule grazia à un difettu in a memoria di boot di a cunsola.

A vulnerabilità hà permessu à un terzu di accede à u Modu di Recuperazione per carica u codice necessariu. Tuttavia, u so funziunamentu richiede una mudificazione fisica di u dispositivu è un cortocircuitu trà alcuni di i pin di u so portu USB.

U prucessu hè simile per Ubuntu L4T?

Ancu se, cum'è menzionatu, u metudu cù chì u sistema Nintendo Switch hè statu mudificatu. Per quelli chì sò interessati à installà Ubuntu L4T nantu à u so dispositivu, ùn duveranu micca intestinà a so console.

Cum'è L'installazione Ubuntu L4T, invece, gira intornu à una sola cundizione chì deve esse cumpletu: Purtate almenu una carta SD da 16 GB.

Sicondu a spiegazione di a squadra di sviluppu, lI media sò aduprati per backup l'immagine di u sistema operativu nantu à quale si basa u prucessu di stallazione. Duvete avè una prucedura simile à quella cunnisciuta in un PC cù, in particulare, a fase di scelta di partizioni, ma sta volta quelle dispunibili nantu à a carta SD dedicata.

Cumu uttene è installà L4T Ubuntu?

Per quelli chì sò inseriti in L4T Ubuntu Pudete uttene l'immagine andendu à u ligame seguente, induve pudete truvà l'istruzzioni, i requisiti è l'immagine di installazione, oltre à pudè postà i vostri dubbi direttamente cù a squadra di sviluppu.

U ligame hè questu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)