Arriva LineageOS 17.1, basatu annantu à Android 10 è cù queste caratteristiche

I sviluppatori di u prugettu LineageOS hà presentatu u lanciamentu di a nova versione di u so sistema "LineageOS 17.1" chì arriva basatu annantu à a piattaforma Android 10. Notevolmente, a versione 17.1 hè stata furmata senza passà 17.0 per via di a natura di l'etichettatura in u repositoriu.

Si osserva chì A filiale LineageOS 17 hà righjuntu a parità in funziunalità è stabilità cun ramu 16 è si ricunnosce chì hè prontu à passà à u stadiu di sviluppu di a furmazione di l'inseme.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cun LineageOS, duvete sapè chì si tratta di una forchetta android open source per i telefoni smartphone è e tablette essendu à l'origine una eredità diretta da CyanogenMod (hà rimpiazzatu CyanogenMod dopu avè lasciatu u prugettu Cyanogen Inc)

Cum'è CM, hè basatu annantu à e versioni di Google per a piattaforma Android, cumpresu codice addizionale..

Principali novità di LineageOS 17.1

In l'annunziu di a liberazione di sta nova versione i sviluppatori spartenu:

Avemu travagliatu assai duru dapoi a liberazione di Android 10 d'Agostu scorsu per portà e nostre caratteristiche à sta nova versione di Android. Grazie à a refatturazione massiva fatta in alcune parti di AOSP, avemu avutu da travaglià più duru di l'anticipatu per introduce alcune caratteristiche, è in certi casi, avemu introduttu implementazioni simili à alcune di e nostre caratteristiche in AOSP (ma andaremu à questu dopu) .

Comparatu à LineageOS 16, in più di i cambiamenti specifici di Android 10 in sta nova versione, parechji miglioramenti sò inclusi, di i quali supporta una nova interfaccia per creà screenshot hè evidenziata chì permette à l'utilizatore di pudè selezziunà certe parti di u screnu per una maghjina è edità screenshot.

In più di què l'applicazione pruposta in AOSP (Android Open Source Project) per sceglie i temi ThemePicker hè statu spustatu cum'è l'API di stili aduprati prima per selezziunà i temi hè obsoleta. Non solu ThemePicker supporta tutte e caratteristiche di stili, hè ancu avanti in funzionalità.

In LineageOS 17.1 pudemu ancu truvà què a capacità di cambià caratteri, forme d'icona hè implementata (QuickSettings è Launcher) è stile di icona (Wi-Fi è Bluetooth).

In più di a capacità di piattà l'applicazioni è bluccà l'iniziu assignendu una password, l'interfaccia per lancià l'applicazioni Trebuchet Launcher hà a capacità di limità l'accessu à l'applicazione per autentificazione biometrica.

Da a parte di securità i patch migrati sò inclusi chì anu accumulatu da ottobre 2019 è chì u supportu per i sensori di impronte digitali in-display (FOD) hè statu aghjuntu.

Di l'altri cambiamenti chì sò messi in risaltu in l'annunziu di sta nova versione:

  • Ritornu di u screnu Wi-Fi.
  • Supportu aghjuntu per a camera pop-up è a rotazione di a camera.
  • L'Emoji impostatu nantu à a tastiera AOSP nantu à u schermu hè statu aggiornatu à a versione 12.0.
  • U cumpunente di u navigatore WebView hè statu aghjurnatu à Chromium 80.0.3987.132.
  • Invece di PrivacyGuard, PermissionHub à tempu pienu di AOSP hè adupratu per una gestione flessibile di i permessi app.
  • Invece di l'API Desktop Expanded, l'utili di navigazione standard AOSP sò implicati via gesti nantu à u schermu.

Finalmente Se vulete sapè di più nantu à sta nova versione pudete verificà i dettagli in u seguente ligame.

Uttenite LineageOS 17.1

E costruzioni di sta nova versione di u sistema hè stata preparata per solu un numeru limitatu di dispositivi, chì a lista serà gradualmente sviluppata.

Branch 16.0 cambiatu in builds settimanali, invece di compilazioni cutidianu. Quandu installate per tutti i dispositivi supportati, avà una Lineage propria Recuperazione hè offerta per difettu, chì ùn richiede micca una partizione di Recuperazione separata.

Pudete truvà i ligami per scaricà sta nova versione di LineageOS per u vostru dispositivu o se ùn site micca sicuru se hè dispunibule, pudete verificà i dispositivi dispunibili chì anu dighjà una compilazione di sta nova versione.

U ligame hè questu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.