Aviu avutu à lascià. Linux 5.18-Rc4 hè ghjuntu in una altra settimana tranquilla, ma perchè u so sviluppatore, Linus Torvalds, ùn travaglia micca in Ubuntu o alcunu di i so sapori, nè in un mediu chì avia da copre tutte e versioni chì anu fattu durante a settimana. E quattru settimane chì Linux 5.18 hè stata Candidatu di Liberazione sò state assai tranquille, è Torvalds sospetta chì l'agitazione venerà in e prossime settimane.
A maiò parte di i cambiamenti, è i commits è diffstats sò stati chjuchi, anu avutu à fà cù un patch per tumbà un schedariu zombie chì era digià statu sguassatu, o più specificamente rinominatu. Ma ùn hè micca statu "mortu" perchè hè resuscitatu intruducendu per errore una fusione.
Linux 5.18 va bè, ma tuttu puderia cambià in e settimane à vene
Una settimana abbastanza lenta è tranquilla, chì mi face sospettà chì l'altra scarpa cascarà à qualchì puntu.
Ma forse e cose andanu troppu bè in questa versione. Dopu tuttu, hè normale chì succede da u tempu à u tempu.
Ùn hè solu un inseme abbastanza chjucu di cummissioni, u diffstat hè ancu abbastanza chjucu è pianu. U patch più grande hè literalmente uccidendu un schedariu di zombie chì era digià statu sguassatu - bè, rinominatu, in realtà - una volta, ma ùn sapia micca chì era destinatu à stà mortu, è hè statu risuscitatu da un bug di fusione.
I cambiamenti sò spargugliati in tuttu u locu, ma ùn sò micca cusì grande: l'aghjurnamenti di l'architettura (u sonu hè a parte più grande, ma "major" hè abbastanza ingannante), alcune aghjurnamenti di driver, un paru di correzioni di sistema di schedari, memoria di gestione, networking, è certi arnesi (principalmente un paru d'autotesti).
Linux 5.18 hè previstu di ghjunghje in a forma di una versione stabile dopu 22 per MayA menu chì i timori di Torvalds si avveranu è anu da lancià almenu un RC8, in quale casu ghjunghjerà u 27 di maghju. L'utilizatori d'Ubuntu chì volenu stallà à quellu puntu, anu da fà per sè stessu o cù l'utili strumenti cum'è Ubuntu Mainline Installer di Kernel.
Sianu the first to comment