Linux 5.4-rc1, avà dispunibule u primu RC di u kernel chì includerà Lockdown

Linux 5.4-Rc1

In un ghjornu sfarente di u solitu, chì hè di solitu dumenica, Linus Torvalds hà publicatu ieri u primu RC di a prossima versione di u kernel Linux. Si tratta di un Linux 5.4-Rc1 chì, frà altre novità, includerà un modulu di securità ch'elli anu chjamatu Lockdown, chì eviterà l'esecuzione arbitraria di codice. Per quelli chì dubbitanu di a so impurtanza, oghje avemu publicatu un articulu chì ùn averiamu micca postu se a funzione era attiva.

Torvalds dice chì ùn hà micca vulsutu allargà a finestra di dumanda (unisce windows) un ghjornu, ma chì hà pigliatu un pocu di più perchè ùn era micca statu capace di serve l'intera fila ch'ellu avia pendente. Hè per quessa Linux 5.4-rc1 hè ghjuntu luni è micca dumenica. U babbu di Linux vole chjarallu stu ritardu ùn hè sinonimu di prublemi, Hè statu solu u risultatu di una prugrammazione diversa.

Linux 5.4 vene in Dicembre

In quantu à a dimensione, in u mail di sta settimana pudemu leghje ciò chì hè praticamente uguale à quellu cù Linux 5.3 è chì a cosa più rimarchevuli hà da fà cù u modulu Lockdown summenzionatu. È hè chì a funzione hè stata in dibattitu dapoi u principiu di sta decina d'anni, dunque ci era parechje patch à assiste.

Nunda di maiò si distingue, u più rimarcatu forse sò i patch Lockdown longu pendenti chì ùn eranu micca cusì grandi, ma avà ùn sò infine legati à l'EFI Secure Boot, dunque pudete pruvà ancu in altri modi.

A nova versione micca stabile di u kernel hè dispunibule da kernel.org. Trà e novità chì include include u Lockdown sopra menzionatu, Migliuramenti ARM DRM è driver aggiornati chì si tradurranu in più supportu hardware. D'ora in avanti, ci serà un novu Candidatu di Rilasciu una settimana, lanciatu s'ellu ùn ci hè nunda di stranu a dumenica.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)