Linux Mint 19.3 ghjunghjerà à Natale migliurendu l'immagine di e versioni precedenti

Linux Mint 19.3

Subitu dopu à a liberazione di Disco Dingo, Canonical si hè messu in opera è hà cuminciatu à sviluppà Eoan Ermine. Hè qualcosa chì facenu sempre è ùn sò micca i soli: Clement Lefebvre, sviluppatore principale di "Mint", hà publicatu qualchì mumentu fà una entrata nant'à u so bloggu in a quale parla Linux Mint 19.3. Sempri senza un nome di codice, a nova parte di una di e versioni più populari basate in Ubuntu ghjunghjerà stu Natale.

A squadra di sviluppatori Mint averà uni pochi 4 mesi per preparà a vostra prossima versione. In vista di a breve lista di novità chì Lefebvre ci hà offertu, hè più probabile chì più novità saranu incluse in u ciclu di sviluppu Linux Mint 19.3, ma Lefebvre hà digià citatu alcune di quelle chì includerà, cum'è chì u l'impostazioni linguistiche ci permetteranu, in più di a lingua è di a regione, di cunfigurà u furmatu di l'ora secondu e preferenze di u nostru paese.

Cunfirmatu ciò chì hè novu in Linux Mint 19.3

  • U supportu HiDPI in Cinnamon è MATE migliurà. Ci era alcune icone sfocate è immagini in v19.2 è anu riparatu cose cum'è bandiere (in paràmetri di lingua, strumentu di caratteri software, è screensaver) è preview di tema in Cinnamon.
  • L'icone in a bandiera di u sistema miglioreranu ancu.
  • L'icona di u gestore d'aghjurnamentu serà visualizata currettamente.

Clement Lefebvre hà apprufittatu di l'entrata in u so blog per parlà di u MintBox 3:

Compulab hè duru à u travagliu nantu à a MintBox 3. Per enfatizà u fattu chì sti urdinatori sò unichi è li danu una sensazione superiore, avemu investitu in un logu d'aluminiu tagliatu di diamante nantu à a faccia. Serà dispunibule in trè specificazioni, cumprese GPU Intel, AMD è NVIDIA. Simu veramente eccitati è ùn pudemu aspittà per mette a manu nantu à a prima unità.

In breve, Linux Mint 19.3 arriverà per lucidà e versioni precedenti. Ùn hà micca menzionatu nunda, cusì serà una versione nurmalevale à dì micca LTS. ma serà basatu annantu à Ubuntu 18.04, dunque serà una versione LTS chì serà supportata finu à u 2013.

Articulu ligatu:
Avà sì, Linux Mint 19.2 "Tina" ufficialmente dispunibule in Cinnamon, MATE è Xfce


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   arazal dijo

    Cum'è una versione nurmale, serà un aghjurnamentu di l'elementi Mint introdutti in Linux Mint 19 Tara, chì hè u LTS, basatu annantu à Ubuntu 18.04 Bionic Beaver, l'unica differenza hè chì da questu puntu, riceverà solu mantenimentu è sicurezza aghjurnamenti finu à aprile di u 2023 è se vulete più nutizie da Mint duverete aghjurnà à u futuru Linux Mint 20 dighjà cù a basa di u prevedibile Ubuntu 20.04 chì serà ancu LTS perchè duveranu dui anni da a partenza di u precedente unu

  2.   Marse69 dijo

    Linux Mint hè u desktop da seguità in Gnome. Peccatu chì Canonical ùn ne capisca micca. Ci hè troppu frammentazione in Gnu / Linux. Attenti à Microsoft; Avianu dighjà cuminciatu à cumprà Github, è avà, sò i più entusiasti di u lugiziale liberu. Attenti, attenti!

bool (veru)