Ricentimenti hè stata prisentata a nova versione di Pale Moon 28.12.0, versione chì ghjunghje cù pochi cambiamenti maiò, ma chì si risolve parechji errori chì sò stati rilevati.
Sta nova versione di u navigatore web hè un aghjurnamentu di sviluppu chì mette in opera ancu bug è riparazioni di sicurità, postu chì l'implementazione di u patch di sicurezza Mozilla per a piattaforma XUL unificata hà risoltu alcuni prublemi.
Di i cambiamenti chì sò presentati in sta nova versione hè u aghjunghjendu i cuntrolli per WASM à e preferenze di u navigatore è chì sò stati attivati per difettu.
Era ancu hà aghjustatu un paràmetru per cuntrullà l'inclusione di u supportu WebAssembly è chì hè dighjà attivatu per difettu.
In più di questu ancu alcune funzioni CSS disabilitate prima sò incluse, l'usu di descriptori di percorsu di basa à i percorsi di ritaglio CSS è à l'API Abort (AbortController), a trasfurmazione multithread hè implementata di signali d'interruzzione di dumanda.
In quantu à e bug fixe sò mintuvate i seguenti in l'annunziu:
- L'API DOM Battery, chì hè stata disattivata per difettu per ragioni di privacy, hè stata rimossa.
- Arregulatu un avvertimentu erroneu visualizatu in u toolkit solu plugins cum'è dizionarii furniti.
- Arregulatu un prublema cù a preferenza di carica di a tabulazione di u magazinu di sessione.
- A generazione di nomi di file scaricati hè stata migliurata per evità cunfusioni. (CVE-2020-15658).
- Arregulatu un prublema di codice cù codifica di dati base64.
- Risolti 2 risichi di securità in JavaScript. (Unu hè CVE-2020-15656) DiD.
- Arregulatu un prublema di cunfurmità specifica per u carregamentu di script XSS. (CVE-2020-15652).
- Miglioratu a carica di un sistema DLL in Windows, evitendu u putenziale di pirateria à bassu risicu. (CVE-2020-15657).
Finalmente se vulete sapè ne di più, pudete verificà i dettagli andendu à u ligame seguente.
Index
Per quelli chì sò interessati à pudè installà stu navigatore web nantu à a so distro, anu solu da apre un terminal in u vostru sistema è scrive qualsiasi di i cumandamenti seguenti.
U navigatore hà repositorii per ogni versione di Ubuntu chì hà sempre un supportu attuale. Cusì per utilizatori di l'ultima versione chì hè Ubuntu 20.04 Anu da apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è in questu anu da scrive u seguente:
sudo sh -c "echo 'deb sudo sh -c "echo 'deb http://download.opensuse.org/repositories/home:/stevenpusser/xUbuntu_20.04/ /'> /etc/apt/sources.list.d/home:stevenpusser.list" wget -nv https://download.opensuse.org/repositories/home:stevenpusser/xUbuntu_20.04/Release.key -O Release.key sudo apt-key add - <Release.key sudo apt-get update sudo apt-get install palemoon
Avà per utilizatori chì sò nantu à a versione Ubuntu 18.04 LTS eseguite u seguitu:
sudo sh -c "echo 'deb http://download.opensuse.org/repositories/home:/stevenpusser/xUbuntu_18.04/ /'> /etc/apt/sources.list.d/home:stevenpusser.list" wget -nv https://download.opensuse.org/repositories/home:stevenpusser/xUbuntu_18.04/Release.key -O Release.key sudo apt-key add - <Release.key sudo apt-get update sudo apt-get install palemoon
Infine per quellu chì Utenti Ubuntu 16.04 LTS eseguiranu i seguenti cumandamenti in u terminal:
sudo sh -c "echo 'deb sudo sh -c "echo 'deb http://download.opensuse.org/repositories/home:/stevenpusser/xUbuntu_16.04/ /'> /etc/apt/sources.list.d/home:stevenpusser.list" wget -nv https://download.opensuse.org/repositories/home:stevenpusser/xUbuntu_16.04/Release.key -O Release.key sudo apt-key add - <Release.key sudo apt-get update sudo apt-get install palemoon
È prontu cun ellu, pudete cumincià à aduprà stu navigatore web.
Cumu mette a Luna Pale in Spagnolu?
Infine per cambià a lingua di u navigatore, Duvemu scaricà una estensione chì ne hà da curà. Pudemu ottene da u ligame seguente, induve avemu da selezziunà a lingua in a quale vulemu chì sia impostatu u navigatore.
Installatu u plugin apremu (L'icona hè in a parte superiore dritta, ghjustu accantu à l'icona di scaricamentu). In a seconda opzione avemu da truvà è aghjunghje a lingua chì vulemu.
Dopu in una tabulazione avemu da scrive in a barra d'adresse "À propositu: config" è andemu à circà general.useragent.locale.
In questu cambieremu "en-US" per u codice di a lingua chì vulete stabilisce in u mo casu chì hè spagnolu è a mo situazione hè u Messicu, allora u codice serà "es-MX. Una volta fattu questu, chjude u navigatore per i cambiamenti da applicà.
3 cumenti, lasciate i toi
Chì vantaghji mi offre Pale-moon paragunatu à firefox o Abrowser? Se ùn hè micca megliu, ùn vale a pena d'installà.
Solu prublemi d'interfaccia, postu chì hè carattarizatu da aduprà quellu adupratu da firefox parechji anni fà. Hè cum'è paragunà opera è vivaldi.
Impussibule di cambià in lingua spagnola, aghju dighjà cercatu parechje pagine è trovanu tutti a suluzione, tuttavia quandu sò fatti in u navigatore ùn funzionanu micca.
U listessu situ web Pale Moon indica di scaricà u pacchettu di lingua ma ... ùn funzionanu micca
Un altru dice vai à circa: config poi scrivi è cambia us-US in cl-ES è di sicuru ... nunda.
E tanti altri cù u listessu è nimu hè efficace. Aghju dighjà disinstallatu.