Master PDF Editor hè un prugramma chì permette di vede è mudificà i fugliali PDF in un modu veramente simplice.
Trà alcuni di i so vantaghji ci sò a capacità di creà, edità, mudificà, crittografà, firmà è stampà, cù pochi clicchi, sia file PDF sia file XPS. Permette ancu export Pagine PDF cum'è PNG, JPG, TIFF o BMP, è offre un modu faciule per cunvertisce in file XPS è vice versa.
A lista di e caratteristiche ùn finisce micca quì, postu chì cù l'applicazione pudete aghjunghje buttoni, campi di testu è caselle, è ancu implementà cuntrolli di eventi per azzioni predefinite è cambià campi cum'è nome d'autore, titulu, parolle chjave, ecc.
In più di tuttu ciò sopra, ci hè u fattu chì Maestru PDF Editor ùn abbisogna micca l'utente à avè u font di u ducumentu uriginale, ancu se duvemu esse attenti à questu puntu perchè, postu chì ùn pudemu micca aduprà a stessa fonte, u prugramma aduprà una di quelle chì avemu installatu, cù a perdita potenziale di furmatu chì questu comporta.
Installation
Master PDF Editor hè in Ubuntu Software Center, dunque pò esse facilmente installatu da ellu, o clicchendu sta lea.
Quelli chì vogliono avè a versione più recente di l'applicazione ponu scaricallu da i so pagina ufficiale. Ci hè da nutà chì Master PDF Editor ùn hè micca un'applicazione open source è u so usu in Linux hè di rigalu per un usu non cummerciale; in altre parolle, ùn hè probabilmente micca un strumentu per tutti, ancu se vale a pena di fighjà.
Più infurmazione - Più infurmazione nantu à u Maestru PDF Editor nantu à Ubunlog
3 cumenti, lasciate i toi
L'aghju scaricatu è aghju lanciatu u prugramma ma ùn parte micca, è da u terminal lancia questu:
./pdfeditor: /lib/x86_64-linux-gnu/libc.so.6: versione `GLIBC_2.14 ′ micca truvata (richiesta da ./pdfeditor)
Bonghjornu, hà cessatu di travaglià. Apparentemente a versione di GLIBC in Ubuntu 13.04 hè 2.17 è u prugramma hè statu compilatu contr'à una versione precedente. Hè ora di aspettà un pacchettu più recente.
Eccellente Pdf Editor