Uni pochi ghjorni fà aghju decisu di pulì u mo urdinatore è installà l'ultima versione di Ubuntu, qualcosa chì ùn avia ancu fattu. Dopu l'installallu, aghju avutu a necessità di pruvà qualcosa, allora aghju installatu MATE cum'è u desktop principale è sò statu di novu di fronte à una vechja è vechja interfaccia familiare.
Ma duvete esse realistu, ùn hè micca listessu chì u vechju Ubuntu, ci sò cose chì sò cambiate, cum'è a pusizione di i buttoni di a finestra. Dunque, guardendu e mo note, circendu a Reta, ùn aghju trovu nunda finu à quandu aghju scontru MATE Tweak, un grande prugramma essenziale se avemu MATE.
MATE Tweak installazione è cunfigurazione
L'installazione di MATE Tweak hè simplice, si trova in i repositori cusì cù l'apertura di u terminal è a scrittura
sudo apt-get install mate-tweak
A stallazione principierà è dopu qualchì siconda u prugramma serà installatu.
MATE Tweak funziona cum'è Ubuntu Tweak ma cun menu opzioniVogliu dì, a stessa cosa chì femu cù MATE Tweak a pudemu fà à a manu ma hè più disordinata è cumplicata, mentre chì cù l'utensile hè più veloce è più faciule.
Una volta chì aprimu MATE Tweak avemu trè icone in l'angulu sinistro: Desktop, Windows è Interfaccia. In Desktop vedemu l'elementi chì vulemu apparisce, cum'è u Trash, My Pc, Files, ecc ... per quelli chì venenu da Windows, hè un cambiamentu utile ancu se ùn l'aghju micca aduprà nantu à u mo urdinatore per u mumentu.
Windows ci permette di mudificà aspetti specifici, cum'è a pusizione di i buttoni di minimizazione, maximizazione è chjusura chì si trovanu in a sottusezione di l'aspettu, quandu eseguisce Compiz è quale Gestore di Finestre da aduprà cù MATE, in u mo casu aghju lasciatu Marco, ma pudemu aduprate altre cum'è tempi fà avemu spiegatu in questu Tutorial. In Interfaccia pudemu truvà elementi da mudificà cum'è a dimensione di l'icone o u tippu di pannellu da aduprà in MATE, vale à dì, sia per aghjunghje dui pannelli (unu superiore cù u menu è unu inferiore) o semplicemente un pannellu inferiore cum'è in Cannella. Cumu mi piace l'apparenza precedente di Ubuntu più di Cinnamon, lasciu dui pannelli.
Cumu pudete vede, a cunfigurazione hè simplice è simplice, ùn hà micca bisognu di esse un espertu è pudemu fà cose fantastiche cù stu prugramma, ancu se micca tuttu ciò chì vuleriamu fà cum'è cù Ubuntu Tweak, ma di volta in volta, quellu MATE Tweak hà solu qualchi mesi di vita.
2 cumenti, lasciate i toi
Chì significa "Usà a cumpusizione"?
Bonghjornu. Mi pudete dì induve salvate i paràmetri di u scrittore Mate-Tweak in Ubuntu Mate in modu chì possu avè una copia di salvezza in casu di cambià distribuzione o reinstallà? Saluti.