I Miglii Editori Video Gratuiti per Ubuntu

Edizione Video

Ubuntu sustene facilmente u mondu multimediale, micca solu à ghjucà audio è video, ma aiuta ancu à creà sti cuntenuti. Attualmente pudemu creà facilmente file audio è video è cù risultati prufessiunali da Ubuntu. È u megliu di questu hè chì a pudemu fà gratuitamente.

In questu casu vi parleremu editori video gratuiti chì pudemu uttene è installà in Ubuntu. A so installazione hè guasi sempre attraversu repositori ufficiali è offrenu a pussibilità di creà video prufessiunali è ancu un modu di vita, cum'è u casu di i youtubers. Tuttavia, duvemu dì chì ùn ci sò micca tutti quelli chì sò, ma sò tutti quelli chì sò.

Kdenlive

Screenshot di Kdenlive

Kdenlive hè un editore video assai cumpletu chì utilizza bibliuteche Qt. Kdenlive hè una grande opzione per l'utilizatori chì utilizanu Plasma o una distribuzione cù KDE, ancu se pudemu installà u prugramma sia in Ubuntu sia in qualsiasi altru sistema operativu cum'è Windows o macOS.

Kdenlive hè un software tutale gratuitu è ​​gratuitu chì pudemu attraversà i repositori ufficiali di Ubuntu è ancu u situ ufficiale di u prugettu.

Articulu ligatu:
Cosa da fà se Ubuntu ùn leghje micca un discu duru esternu o pendrive

Questu editore video hà un supportu di doppiu monitor, una cronologia multi-traccia, lista di clip, layout personalizabile, effetti sonori di basa è transizioni di basa. Kdenlive permette l'esportazione è l'importazione di vari formati video, sia gratuiti sia micca gratuiti. Kdenlive permette ancu plugins è filtri chì pudemu aduprà per creà produzioni migliori.

Kdenlive hè forse a migliore opzione gratuita è non libera per l'editurazione video in Ubuntu, ma duvemu ancu dì chì hè l'opzione più cumplicata per l'utilizatori principianti, hè ciò chì li face avè detrattori è chì ùn hè micca adattu per parechji utilizatori.

Kdenlive pò esse installatu via u terminal cù u codice seguente:

sudo apt install kdenlive

PiTiVi

Screenshots di PiTiVi

PiTiVi hè un editore video non lineare totalmente gratuitu è ​​gratuitu chì pudemu installà in Ubuntu. Pitivi hè un editore video chì usa u framework Gstreamer. Questu ci permette di creà facilmente video da Gnome o desktop simili chì utilizanu biblioteche GTK. PiTiVi hè un editore video assai cumpletu ma hè ancu unu di l'editori video chì cunsuma menu risorse quandu crea video, qualcosa chì ci tocca à piglià in contu. Questu editore video ùn hà ancu a prima versione stabile ma hà assai effetti è transizioni per creà i nostri video. PiTiVi ùn hà micca cumpatibilità cù parechji formati video ma si supporta i formati principali cum'è ogg, h.264 è avi frà altri.

Articulu ligatu:
Installa Java 8, 9 è 10 in Ubuntu 18.04 è derivati

Pudemu installà PiTiVi in Ubuntu attraversu u terminal, esecutendu u codice seguente:

sudo apt install pitivi

Studio OBS

Screenshot di OBSStudio

OBS Studio hè un prugrammu liberu è apertu chì pudemu installà in Ubuntu è altri sistemi operativi. OBS Studio hè diventatu pupulare per esse un ottimu strumentu per fà video Ubuntu o altri arnesi urdinatori postu chì hà un grande capturer di schermu. OBS Studio hè un editore video simplice assai chì ci permette di mischjà facilmente immagini, video è audio.

OBS Studio permette creazione di video in furmatu flv, mkv, mp4, mov, ts è m3u8. Formati micca assai aperti ma iè cumpatibile per e piattaforme di pubblicazione video in linea. Questu editore ci permette di edità video, micca solu di trasmissione, ancu se duvemu dì chì a parte di editazione ùn hè micca cumpleta cum'è Kdenlive o Openshot.

Inoltre, à u cuntrariu di l'altri editori video, OBS Studio si connette cù e piattaforme di streaming video per fà video in diretta. Quest'ultima hà fattu un strumentu assai pupulare trà i youtubers, un strumentu chì pudemu installà nantu à qualsiasi versione di Ubuntu. Per questa installazione, duvemu solu eseguisce u cumandimu seguitu in u terminal:

sudo apt install ffmpeg
sudo apt install obs-studio

Shotcut

Captura di screenshot Shotcut

Shotcut hè un editore video gratuitu è ​​apertu chì s'assumiglia à Kdenlive è OpenShot. Questu editore video hè orientatu per l'utilizatori principianti ancu s'ellu offre soluzioni prufessiunali cum'è Kdenlive. Una di e cose più impressiunanti chì avemu in questu editore video hè a quantità di transizioni è effetti chì l'editore cuntene è a varietà di formati audio è video chì u prugramma supporta.

Attualmente pudemu installate Shotcut via u pacchettu snap. Questa pò esse fatta eseguendu u seguitu in u terminal:

sudo snap install shotcut

Ma un altru di i punti pusitivi chì Truvemu in Shotcut hè a quantità di tutoriali chì esistenu per aduprà stu strumentu. Unu di i migliori tutoriali in spagnolu per Shotcut hè fattu da u prufissore Juan Febles da PodcastLinux, video tutoriali chì pudemu cunsultà gratuitamente à via Youtube.

OpenShot

Screenshot OpenShot

OpenShot hè un editore video simplice ma cumpletu, destinatu à l'utilizatori principianti. OpenShot hè un editore di video multipiattaforma chì pudemu ancu aduprà è installà in macOS è Windows. Personalmente, hè l'editore video chì mi ramenta l'uttellu Windows Movie maker, un strumentu chì hè ghjuntu cù Windows è chì hà aiutatu à creà video in un modu simplice. OpenShot permette aghjunghje effetti è transizioni; hà una opzione multitraccia per l'audio è una volta finitu u nostru travagliu, u pudemu spurtà in ogni furmatu chì vulemu, Pudemu ancu cunnesse cù piattaforme cum'è YouTube in modo chì una volta creatu u video, OpenShot carichi stu video à u nostru contu Youtube, Vimeo, Dailymotion, ecc.

L'opzioni chì OpenShot hà da supportà i clip è altri video sò assai larghe, essendu cumpatibile cù guasi tutti i furmati video o almenu u più pupulare. Pudemu installà OpenShot in Ubuntu per mezu di u cumandimu seguente in u terminal:

sudo apt install openshot

Cinelerra

Screenshot di Cinelerra

Cinelerra hè un editore video chì hè natu in u 1998 per Gnu / Linux. Hè statu u primu editore video non lineare compatibile cù piattaforma 64-bit per Gnu / Linux. Cinelerra hà avutu un grande successu durante i so primi anni chì era un editore video cumpletu è gratuitu, guasi unicu in u so generu. Tuttavia, à u passu di u tempu, u sviluppu si hè stallatu è parechji utilizatori anu decisu di abbandunà u prugettu.

Attualmente u sviluppu cuntinua è e novi versioni esce gradualmente per Ubuntu. Cinelerra hà un pannellu di editazione split, cum'è Gimp, offre una edizione non lineare di u video. Cum'è tutti l'altri editori video, Cinelerra offre vari effetti video è transizioni per creà video è presentazioni. Pudemu installà cinelerra attraversu sourceforge; una volta l'avemu, duvemu eseguisce u fugliale per mezu di u cumandamentu ./

Quale editore video devu sceglie?

Ùn sò micca tutti l'editori video chì esistenu per Ubuntu ma sò editori video chì travaglianu in Ubuntu è u megliu chì esiste per creà video prufessiunali. Se avessi da sceglie un editore video, aghju sicuramente sceltu Kdenlive. Una suluzione assai cumpleta è libera. È s'ellu ùn era micca pussibule (perchè u mo urdinatore hè lentu, perchè aghju Gnome o perchè ùn vogliu nunda da KDE) allora aghju sceltu Shotcut. Una soluzione simplice ma putente chì hà una vasta gamma di tutoriali chì ci aiutanu à creà video prufessiunali. È tù Chì opzione sceglite?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

19 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Juanma dijo

    Senza dubbitu Cinelerra

    1.    Rafa dijo

      Senza dubbitu una scelta assai bona 🙂

  2.   Kakkin dijo

    Videmu chì unu funziona per mè, aghju bisognu di fà un video cù qualchì transizione un pocu cumplicata, avia dighjà adupratu kdenlive ma per prughjetti MOLT MOLT SEMPRE. Grazie per l'articulu, saluti.

  3.   Lorens dijo

    È à Davinci? ?

  4.   Nicole dijo

    Cumu scaricamentu

  5.   Rafa dijo

    Di quelli citati in l'articulu senza dubbitu u megliu hè Cinelerra GG, soprattuttu oghje, ferraghju 2020, perchè a squadra chì l'hà pigliatu avà, Good Guys, facenu meraviglie cun ellu, è cù una nova versione.
    Shotcut per a casa è edizioni semplici una ottima opzione, kdenlive hè sempre quellu chì vogliu ma ùn possu micca sempre esse statu, cù più errori ch'è successi è cù un cattivu flussu di travagliu per via di e chjusure custanti è di i crash di l'editore, u 18.12 hè diventatu abbastanza stabile, ma cù 19.04 tuttu hè andatu à l'infernu di novu.
    Ju ricumanda Cinelerra per travaglià cum'è i prufessiunali è Shotcut per e modifiche più faciule.

  6.   kewin dijo

    Ho bisognu di nome avidemux, un'altra vechja cunniscenza

  7.   Rubén dijo

    Salute, da u gruppu d'utilizatori Avidemux in spagnolu, vi cunsigliemu stu editore video gratuitu è ​​assai faciule da usà. Vi lasciu u web https://avidemux.es/

    Regali,

  8.   Noobsaibot73 dijo

    Salutu à tutti, vogliu sapè quale hè l'editore video in Linux, più simile à Freemake Video Converter chì utilizu in Windows, aghju installatu Cinelerra, Avidemux, Pitivi ... Ma ùn riescu micca à fà a listessa cosa Facciu cù u Freemake Video Converter (cunvertisce i video da un furmatu .mkv, .avi, .wmv ... in .mp4, tagliate video, unisciti è girateli).
    Quale hè u più vicinu à u vostru parè?
    À ringrazià in anticipu

    1.    Animale SIS dijo

      Bonghjornu. Per cunvertisce trà furmati video avete HandBrake: https://handbrake.fr/ Ùn ti possu micca parlà di quelli in l'articulu perchè ùn li cunnoscu micca. Sò venutu quì precisamente à circà infurmazione nantu à l'editori video. Furtuna!

      1.    Noobsaibot73 dijo

        Salutu Petsis,

        Grazie per a risposta, ma micca solu in cunversione trà furmati, aghju ancu bisognu di facilità per taglià un video, unisce parechji video in unu o giralli ... HandBrake (chì aghju vistu almenu, ùn permette micca unisce o taglià video o parte di un video

  9.   Guglielmu dijo

    Da quandu quì obs hè un prugramma per edità video ... mi hai fattu perde u mo tempu installendulu ... per piacè fighjate ciò chì scrivenu

  10.   Jbern dijo

    Senza dubbitu, aghju sceltu Avidemux, simplice, faciule da aduprà è cun risultati incredibili per esse un editore video gratuitu.

    Quì hè per ubuntu: https://avidemux.gratis/avidemux-linux/

  11.   Miguel Montalvan dijo

    Avà ci sò ancu Lightworks è DaVinci Resolve.

  12.   Noobsaibot73 dijo

    Cinelerra, quandu l'aghju vista, aghju fattu un ritornu, ùn hè mancu intuitivu è appena l'aprite, vi travaglia cù milioni d'opzioni ... Un bonu prugramma di editazione video ùn deve micca sopraverà, ma piuttostu incuraghjelu. .. FreeMake Video Converter hè un bon esempiu, Ié, ùn crea micca video, ma per cunvertisce, unisce video, taglialli ... Hè super faciule da usà, mi piacerebbe avè una versione Linux ...
    OpenShot, bè, hà continuatu à circà di ricodificà 15 minuti ch'ellu avia tagliatu da un video, è ci hè statu ... Sì ùn pudete mancu taglià 15 minuti di un video, spegne è andemu, quandu aghju finalmente riesciutu mettelu à u travagliu, quelli 15 minuti ricodificati (listessa risoluzione, listessi codificatori è opzioni è audio ricunvertitu in mp3 invece di aac, è mi dà più pesu di file chè tuttu u video ... Inacceptable ... È listessu cù u Frenu di Manu , Pitivi ... Solu u ShotCut m'hà permessu di fà lu cù menu dimensione di l'archiviu ...

  13.   Al Gomez dijo

    Dopu un crash cù Sony Vegas, aghju decisu di migrà versu u software liberu, postu chì aghju utilizatu una piattaforma duale, Windows-Linux. Aghju lettu parechje opinioni nantu à i redattori video per Ubuntu è quellu chì si ne parla di più, almenu in Youtube, hè Shotcut. À u mumentu, è per necessità circustanziale, l'aghju adupratu. Tuttavia, pensu chì decisu di optà per Cinelerra. Forse un pocu più cumplessu ma, cù un pocu di dedicazione (è senza pressione), riusciraghju à fà ciò chì aghju fattu in prugrammi pruprietarii. Saluti.

  14.   Adrian dijo

    Senza dubbitu u Kdenlive hè u megliu

  15.   Karen Suarez dijo

    Vogliu arregistrà video è postà foto cù musica

  16.   vfrd dijo

    Avà u lugiziale software di mudificazione hè TunesKit AceMovi. Per l'editori video inesperti, questu editore video hè una bona scelta. Dopu tuttu, e funzioni sò cumplette è l'operazione hè assai simplice.