MongoDB Atlas: una DB per raggruppamenti multi-nuvola

MongoDB liberatu attraversu un annunziu a dispunibilità generale di Atlas MongoDB chì hè destinatu à travaglià cù cluster multi-nuvola per permettà à i clienti di prufittà facilmente da a distribuzione di l'applicazione multi-nuvola.

MongoDB hè a piattaforma di basa di datiModernu è versatile, cuncepitu per liberà a putenza di u software è di i dati per i sviluppatori è l'applicazioni chì creanu. Basatu in New York, MongoDB hà più di 20.200 100 clienti in più di XNUMX paesi. A piattaforma di basa di dati MongoDB hè stata scaricata più di 125 milioni di volte è generata più di un milione di registri in l'Università MongoDB.

À propositu di MongoDB Atlas

Atlas MongoDB hè a prima basa di dati in nuvola chì permette à i clienti di fà corre applicazioni simultaneamente nantu à i principali fornitori di cloud. Utilizendu cluster multi-nuvola, i clienti ponu facilmente sfruttà e capacità uniche è a portata di i diversi fornitori di cloud.

Per a prima volta, i clienti ponu distribuisce simultaneamente una basa di dati completamente gestita è distribuita in Amazon Web Services (AWS), Google Cloud, è Microsoft Azure. Ciò significa chì i clienti ponu sfruttà i vantaggi di distribuisce applicazioni in più fornitori di cloud senza a cumplessità operativa aghjunta di gestisce a replica è migrazione di dati trà cloud.

Oghje, e cumpagnie sò limitate à aduprà applicazioni individuali in un solu fornitore di nuvola. Clusters di più nuvuli MongoDB Atlas permette à l'organizazioni di allargà a portata geografica di e vostre applicazioni permettenduli di riplicà dati da i primi trè fornitori di nuvola à qualsiasi di e 79 regioni di nuvola attualmente supportate à u mondu.

I cluster multi-nuvola furniscenu ancu à e cumpagnie una flessibilità senza precedenti per migrà senza intoppi i so dati, una sfida generalmente costosa, da un fornitore di cloud à l'altru per soddisfà i bisogni cambianti di e so applicazioni o esigenze d'affari.

Clusters di più nuvuli MongoDB Atlas permette à i sviluppatori di prufittà di e migliori offerte da ogni fornitore nuvola, cumpresi servizii cum'è intelligenza artificiale, analitiche è prudutti di sviluppu senza server. Per esempiu, una urganizazione chì gestisce e so applicazioni nantu à un fornitore di nuvola puderia facilmente aduprà l'intelligenza artificiale è i servizii di apprendimentu automaticu di un altru fornitore di cloud in i so dati operativi senza avè da trattà a cumplessità di u trafficu di dati.

Inoltre, i cluster multi-nuvola permettenu una resilienza inter-nuvola, prutegge contra l'incidenti da e zone geografiche isolate nantu à una piattaforma di nuvola unica. In una tale situazione, MongoDB Atlas pò cambià automaticamente à un altru nuvulu chì serve a stessa zona geografica,

"Cù innovazioni rapide in cloud computing, i clienti sperimentanu un serviziu megliu quandu anu a libertà di sceglie cumu è induve gestisce e so cariche di travagliu in u cloud", hà dettu Dev Ittycheria, presidente è CEO di MongoDB.

"Cù a dispunibilità di cluster multi-nuvola MongoDB Atlas, i clienti ponu custruisce, implementà è gestisce applicazioni putenti è altamente dispunibili in parechji fornitori di nuvola, dendu una flessibilità senza precedenti induve ponu implementà applicazioni. applicazioni è servizii chì ponu operà da a nostra infrastruttura in nuvola. Attualmente, nimu altru offre un tale serviziu, facendu di MongoDB Atlas a basa di dati in nuvola a più avanzata di u mercatu. «

"Parechje cumpagnie anu manifestatu u desideriu di gestisce appiicazioni chì spartenu dati nantu à parechje piattaforme di nuvola publica, ma questu hè statu dimustratu di esse operativamente difficiule è costosu", hà dettu Carl Olofson, Vice Presidente. -Pultrona di ricerca, software di gestione di dati in IDC. «I clusters multi-nuvola MongoDB Atlas permettenu à l'utilizatori di gestisce inseme di dati spartuti in nuvuli publichi, senza a necessità di replica o espurtazione, dendu à i clienti un marghjale considerableu chì duverebbe esse accoltu in u web. mercatu. »

source: https://www.mongodb.com


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.