Mozilla "lancia" Firefox 69 è elimina u plugin "sempre attivatu" per u cuntenutu Flash

Firefox 69.0

Mozilla pensa à lancià dumane una nova versione di u so navigatore Web, ma pudemu avà scaricà Firefox 69. Ancu senza u novu logò chì si prevede in Firefox 70, a nova versione dighjà dispunibile vene cun impurtanti miglioramenti, ancu se alcuni d'elli sò esclusivi per Windows è macOS. In u casu di u sistema operativu di desktop Apple, hè stata introdotta una nova funzione chì riduce u cunsumu di batteria aduprendu GPU per WebGL quandu hè pussibule.

A versione finale di Firefox 69 hè dispunibule nantu à u canali beta dapoi sabbatu scorsu è ùn possu sempre accede à una funzione Firefox 70 chì, personalmente, mi piace assai: a prossima rata di u navigatore volpe ci permetterà di accede à i nostri password da a pagina di cunfigurazione about: logins, induve pudemu salvà e password ancu senza chì siate stati registrati prima in un serviziu.

Novità in Firefox 69

À u mumentu di sta scrittura, a liberazione di Firefox 69 ancu micca ufficiale, dunque Mozilla ùn hà ancu aghjurnatu a nova pagina. Quelli chì avemu da spiegà quì sottu sò da cunfirmà / sviluppà è sò quelli chì sò apparsu in a lista di e nutizie di u versione 69.0beta.

  • Novi cunsiglii in Windows per stabilisce currettamente i livelli di priorità di trasfurmazione di u cuntenutu, ciò chì significa più tempu di processatore passatu per i compiti chì state travagliendu attivamente è menu tempu di processatore passatu per e cose in background (eccettu a riproduzione video è audio).
  • Per migliurà a durazione di a batteria nantu à e macchine macOS cù duie carte grafiche, Firefox tenta avà di manera più aggressiva di fà a GPU più efficiente per u cuntenutu WebGL quandu hè pussibule. Firefox travaglia ancu di più per evità passà à a GPU di grande putenza per usi transitori unici di WebGL..
  • MacOS Finder mostra avà u prugressu di i download per i fugliali mentre stanu scaricendu.
  • Hè aghjuntu u supportu per l'estensione Authentication HmacSecret via Windows Hello in i sistemi in esecuzione Windows 10 May 2019 Update o dopu.
  • L'opzione "Sempre Accesa" da u plugin di cuntenutu Flash hè stata eliminata. Avà ci serà sempre dumandatu un permessu prima di attivà u cuntenutu Flash.
  • Firefox ùn si carica più userChrome.css o userContent.css difettu. Se vulemu persunalizà Firefox cù questi fugliali duvemu cunfigurà a preferenza toolkit.legacyUserProfileCustomisations.stylesheets impostatu à "veru" per recuperà sta pussibilità.

Avà dispunibule annantu à u servitore FTP di Mozilla

Cumu l'avemu spiegatu, queste sò e novità chì figuranu in a lista di novità beta di Firefox 69. In e prossime ore, o dumane, Mozilla aghjurnerà a lista di e novità in sta versione è noi aghjurneremu st'articulu cù tutte e nutizie digià cunfirmate. Firefox 69 hè avà dispunibule da u vostru pagina di scaricamentu per Windows, macOS è Linux. L'utilizatori di Linux ponu scaricà i so binari o aspittà chì a versione di i repositori ufficiali sia aghjurnata.

Articulu ligatu:
Firefox 70, eccu ciò chì sapemu finu à avà da sta versione


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)