In u prossimu articulu daremu un ochju à u Creatore di Puntuazione MuseScore, avete ghjustu liberatu u vostru versione 3.1. À u mumentu per Ubuntu, truveremu solu sta versione dispunibule cum'è .AppImage. Hè un aghjurnamentu di u prugramma chì offre à l'utilizatori alcuni miglioramenti di prestazione è riparazioni fendu di questu un prugramma megliu. Hè un software gratuitu è multipiattaforma chì pudemu truvà dispunibule per Gnu / Linux, Mac OS è Windows.
U prugramma offre à l'utente un editore cù un sustegnu tutale per ghjucà i spartiti è importà o esportà MusicXML è i fugliali MIDI standard. U sistema di notazione musicale hè rappresentatu in tuttu da: figure, riposi, punti, ligature, clefs, bars, alterazioni, ecc.. Stu software hà ancu supportu per a notazione di tamburinu, è dinò per a stampa diretta.
Index
Alcuni cambiamenti in MuseScore 3.1
Trà i cambiamenti è i miglioramenti chì pudemu truvà in MuseScore 3.1, pudemu truvà:
- Dinamica di nota unica.
- Migliori miglioramenti in u dispusizione automatica è piazzamentu. U piazzamentu automaticu ùn impedisce più à l'utilizatore di spustà l'articuli.
- Avemu ancu da scuntrà vari miglioramenti à i diagrammi di u fretboard. Questi includenu; Punti multipli per catena, barre multiple e parziali. Oltre à diverse forme di punti, a capacità di persunalizà a distanza trà corde è frette o i simbuli d'accordi per i diagrammi.
- Altri cambiamenti ponu esse truvati cù i novi cumandamenti, in Mudificà> Incolla Half Duration y Modificà> Incolla Doppia Durata. Pudemu ancu truvà cum'è novità Strumenti> Ripetizioni di visualizazione.
- Sta nova versione di MuseScore avà ghjucerà crescendos è diminuendos nantu à e note individuali. Ancu Fortepianos è altre dinamiche chì cambianu di volume dopu à l'iniziu di una nota o articulazioni dinamiche. Nanzu, una nota puderia ghjucà solu una sola dinamica per tutta a so durata. Sta nova funzione hè resa pussibule da un Actualizazione generale di a fonte sonora di MuseScore è una quantità significativa di prugrammazione chì vi permette di cuntrullà a riproduzione dinamica mentre una nota ghjoca sempre. Non solu u voluminu, u timbru è altri effetti suttili sò influenzati, ponu ancu cambià basatu annantu à a dinamica.
Queste sò solu alcune opzioni o caratteristiche in questa versione di MuseScore. Si voli verificate tutte e nutizie, pudete fà in u dichjarazione ufficiale circa a versione 3.1 changelog.
MuseScore 3.1
Puderemu truvà stu software apertu dispunibule per diversi sistemi cum'è Windows, Gnu / Linux, Mac o BSD. Per uttene stu prugramma, ci vole solu accede à a sezzione di scaricamentu di MuseScore è sceglite u nostru sistema upirativu.
Ci vole à dì chì Truvaremu solu a versione 3.1 di stu prugramma dispunibule per Ubuntu cum'è .AppImage. Ma se vulete installà stu software, in una versione precedente, pudete fà cù l'opzione software Ubuntu, u so pacchettu snap currispundente o Flatpak.
Scaricate cum'è .Appimage
Stu prugramma ci offre u schedariu esecutivu ufficiale cum'è File .Appimage, chì ùn hè micca installazione, per lancià MuseScore 3.1. U schedariu pò esse dispunibule per scaricate da u situ web di u prugettu.
Dopu chì u scaricamentu hè finitu, hè impurtante ricurdà di cliccà nant'à u fugliale. Tandu devi andà à l'opzione "Propiedades”È selezziunà a casella "Permettite di eseguisce u fugliale cum'è un prugramma". Una volta attivata, u schedariu .Appimage pò esse adupratu per avviare MuseScore 3.1.
Installa cum'è pacchettu snap
Per a installazione in Ubuntu, di una versione precedente, pudemu aduprà u pack snap ufficiale ch'elli pruponenu da u situ ufficiale. Per fà usu di stu pacchettu, in un terminal (Ctrl + Alt + T) basta à scrive:
sudo snap install musescore
Se vulete scaricate un numeru di extra da MuseScore, in u listessu terminal, basta à scrive:
sudo snap connect musescore:cups-control sudo snap connect musescore:network-manager sudo snap connect musescore:alsa
In casu di dubbiti quandu si usa u prugramma, pudete aduprà u tutoriali nantu à stu software. Quessi sò dispunibili per l'utilizatori in u situ di u prugettu.
Sianu the first to comment