NVIDIA hà liberatu i driver video per Linux

Ricentimenti Nvidia hà presentatu attraversu un annunziu hà pigliatu a decisione di liberà u codice di tutti i moduli di kernel furniti in a vostra suite di i driver video per Linux.

U codice liberatu hè stata liberata sottu licenze MIT è GPLv2. L'abilità di creà moduli hè furnita per l'architetture x86_64 è aarch64 nantu à i sistemi chì eseguenu Linux kernel 3.10 è più recenti, anche se e librerie di firmware è spazii d'utilizatori cum'è CUDA, OpenGL è Vulkan stacks restanu propiu di Nvidia. .

Hè previstu chì a publicazione di u codice porta à un aumentu significativu nantu à l'usabilità di GPU Nvidia in sistemi Linux, migliurà l'integrazione cù u sistema upirativu è simplificà a consegna di u driver è i prublemi di debugging.

I sviluppatori di Ubuntu è SUSE anu digià annunziatu a furmazione di pacchetti basatu nantu à moduli aperti.

Avè moduli aperti farà ancu più faciule per integrà i driver Nvidia cù sistemi basati nantu à e custruzzioni persunalizati non standard di u kernel Linux. Per Nvidia, l'open source migliurà a qualità è a sicurità di i drivers Linux per mezu di una implicazione di a cumunità aumentata è a capacità di rivisione di terze parti è auditu indipendenti.

Hè nutatu chì a basa di fonte aperta presentata hè usata simultaneamente in a furmazione di cunduttori proprietarii, in particulare, hè utilizatu in u ramu beta 515.43.04 liberatu oghje.

In questu casu, u repositoriu chjusu hè u repositoriu principale è a basa di codice fonte aperta pruposta serà aghjurnata per ogni versione di cunduttori proprietarii in forma di cunversione dopu qualchì prucessu è pulizia. A storia di cambiamenti individuali ùn hè micca furnita, solu l'impegnu generale per ogni versione di u driver (u codice di i moduli per u driver 515.43.04 hè attualmente liberatu).

Tuttavia, i rapprisentanti di a cumunità anu l'uppurtunità di presentà applicazioni pull tab per prumove e vostre correzioni è cambiamenti di codice di u modulu, ma sti cambiamenti ùn saranu micca riflessi cum'è cambiamenti separati in u repositoriu apertu, ma prima serà integrata in u repositoriu chjusu principale è solu dopu trasferitu cù u restu di i cambiamenti à apre. A participazione à u sviluppu richiede a firma di un accordu nantu à u trasferimentu di i diritti di pruprietà di u codice trasferitu à NVIDIA (Contributor License Agreement).

U codice di u modulu di u kernel hè divisu in duie parti: cumpunenti cumuni micca ligati à u sistema operatore, è una capa per l'interfaccia cù u kernel Linux. Per riduce u tempu di stallazione, i cumpunenti cumuni sò sempre furniti in i drivers NVIDIA proprietarii cum'è un schedariu binariu pre-assemblatu, è a capa hè assemblata nantu à ogni sistema, tenendu in contu a versione attuale di u kernel è a cunfigurazione dispunibule. I seguenti moduli di kernel sò furniti: nvidia.ko, nvidia-drm.ko (Direct Rendering Manager), nvidia-modeset.ko, è nvidia-uvm.ko (Memoria Video Unificata).

La U supportu per a serie GeForce è e GPU di stazioni di travagliu hè cunsideratu di qualità alfa, ma GPU dedicate basate nantu à l'architettura NVIDIA Turing è NVIDIA Ampere utilizata in u Data Center for Parallel Computing and Data Acceleration (CUDA) sò cumplettamente supportati, pruvati cumplettamente, è adattati per l'usu in prughjetti di l'impresa. driver proprietari).

stabilizazione di GeForce è supportu GPU per stazioni di travagliu hè previstu per e versioni future. In ultimamente, u livellu di stabilità di a basa open source serà purtatu à u statu di i cunduttori proprietarii.

In a so forma attuale, l'inclusione di moduli publicati in u kernel principale ùn hè micca pussibule, perchè ùn risponde micca à i requisiti di u kernel per u stilu di codificazione è e cunvenzioni di l'architettura, ma Nvidia hà intenzione di travaglià cù Canonical, Red Hat è SUSE per risolve stu prublema è stabilizzà l'interfaccia di prugrammazione di u controller. Inoltre, u codice liberatu pò esse usatu per rinfurzà u driver core Nouveau open source, chì usa u stessu firmware GPU cum'è u driver proprietariu.

infine s'è tù sì interessatu à sapè più nantu à questu, pudete verificà i dettagli in u ligame seguente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.