U prugettu Tor hà fattu l'annunziu di u lanciu di a nova versione di OnionShare 2.2, chì hè un utilità chì permette di trasferisce è riceve fugliali in modu sicuru è anonimu, oltre à urganizà u travagliu di un serviziu publicu per u scambiu di fugliali.
OnionShare gestisce un servitore web in esecuzione nantu à u sistema lucale in forma di un serviziu Tor piattu è u rende accessibile à l'altri utilizatori. Per accede à u servitore, un indirizzu .onion imprevedibile hè generatu, chì agisce cum'è un puntu d'entrata per urganizà u spartimentu di file (per esempiu, "http: //ash4…pajf2b.onion/slug", induve slug hè duie parole aleatorie per migliorà a prutezzione ).
Per scaricà o mandà i fugliali à altri utilizatori, basta à apre l'indirizzu in u navigatore Tor. A differenza di e mailing di file attraversu servizii cum'è Google Drive, DropBox, è WeTransfer, OnionShare hè autosufficiente, ùn hà micca bisognu d'accessu à servitori esterni, è vi permette di trasferisce un fugliale direttamente da u vostru urdinatore senza intermediari.
Ùn ci hè bisognu di altri participanti à u file sharing per installà OnionShare, solu u solitu navigatore Tor è un'istanza OnionShare da unu di l'utilizatori hè abbastanza.
A cunfidenzialità di trasmissione hè fatta da trasmissione sicura di indirizzi, per esempiu, aduprendu u modu di crittografia end2end.
Una volta u trasferimentu hè compiu, l'indirizzu hè subitu sguassatu, vale à dì u trasferimentu di u fugliale una seconda volta in modu nurmale falla (richiede l'usu di un modu publicu separatu). Una interfaccia grafica hè furnita per gestisce i fugliali chì sò inviati è ricevuti, è ancu per cuntrullà u trasferimentu di dati, da u latu di u servitore in esecuzione nantu à u sistema di l'utente.
U codice di u prugettu hè scrittu in Python è distribuitu sottu a licenza GPLv3. I pacchetti OnionShare sò preparati per Ubuntu, Fedora, Windows è macOS.
In a nova versione, in più di e tabulazioni per "sparte è riceve fugliali", a funzione "pubblicà situ web" hè messa in risaltu. Sta funzione serà permette à l'utilizatore d'utilizà OnionShare cum'è un servitore web simplice per rinvià pagine statiche.
Hè abbastanza per l'utilizatore per trascinà i fugliali necessariu cù u mouse à a finestra OnionShare è cliccate nant'à u buttone "Start Sharing". Dopu questu, qualsiasi utilizatore di navigatore Tor puderà accede à l'infurmazioni publicate cum'è un situ normale aduprendu l'URL cù l'indirizzu .onion.
Se u schedariu index.html hè à a ràdica, u so cuntenutu serà visualizatu o altrimenti una lista di fugliali è repertorii serà visualizata.
Se l'accessu à l'infurmazioni deve esse limitatu, OnionShare sustene l'accessu à a pagina aduprendu u "login è password" aduprendu u metudu basicu di autentificazione HTTP di basa. L'interfaccia OnionShare aghjusta ancu a capacità di vede l'infurmazioni di a storia di a visita, permettendu di ghjudicà chì pagine sò state dumandate è quandu.
Per automaticamente, un indirizzu ".onion" tempurale hè generatu per u situ, validu mentre OnionShare hè in esecuzione. Per salvà l'indirizzu trà i reinizii, l'opzione per generà indirizzi permanenti hè furnita in i paràmetri. A situazione è l'indirizzu IP di u sistema d'utilizatore chì esegue OnionShare hè nascosta aduprendu a tecnulugia di servizii nascosti di Tor, chì vi permette di creà rapidamente siti chì ùn ponu micca esse censurati o tracciati da u pruprietariu.
Da i cambiamenti in a nova versione, pudete ancu osservà a pussibilità di navigà in i cartulari in modu di spartera di fugliali: l'utilizatore pò apre l'accessu micca à i fugliali individuali, ma à a ghjerarchia di u repertoriu è altri utilizatori pudaranu vede u cuntenutu è scaricà i fugliali senza l'opzione di bluccà l'accessu dopu u primu avviu.
Per quelli interessati à pudè installà sta nova versione, duvemu solu aghjunghje u PPA OnionShare à u nostru sistema. Facemu questu aprendu un terminal è scrivendu u cumandimu seguente:
sudo add-apt-repository ppa:micahflee/ppa sudo apt update sudo apt install -y onionshare
Sianu the first to comment