OpenAI hà publicatu una API multitasking per i so mudelli AI basati in testu

L'ultimu weekend, OpenAI (una sucietà di ricerca di intelligenza artificiale senza scopo di lucro) hà annunziatu u lanciu di una API, chì farà per accede à novi mudelli di intelligenza artificiale sviluppatu da l'urganizazione.

A peculiarità di a nova API, Sicondu l'organizazione, hè chì a diversità di a maiò parte di i sistemi di intelligenza artificiale chì sò pensati per un casu d'usu unicu, questa API furnisce una interfaccia di scopu generale, permettendu à l'utilizatori di testallu nantu à guasi ogni compitu linguisticu finchè hè in inglese.

Pò esse applicatu, cù pochi dati campionarii, à ricerca semantica, riassuntu, analisi di sentimenti, generazione di cuntenutu, traduzzione è ancu di più, secondu un annunziu OpenAI.

A nova API di a cumpagnia permette à i sviluppatori di chjamà i so strumenti d'intelligenza artificiale nantu à "praticamente ogni travagliu in lingua inglese".

Questa API, vi permette di raffinà e prestazioni nantu à compiti specifici furmendu nantu à un inseme di dati (chjucu o grande) d'esempii chì furnite, o amparendu da i feedback umani furniti da l'utilizatori.

In presenza di qualsiasi messaghju di testu, l'API restituisce un testu di cumplettamentu, pruvendu à currisponde à u mudellu chì li avete datu.

Chì face l'API OpenAI?

Se avete un compitu, OpenAI pò automatizà lu. E diverse capacità di a famiglia GPT-3 di mudelli di comprensione di a lingua naturale sò dispunibuli per i sviluppatori chì ponu accede à a beta privata.

In u cuntestu di ricerca semantica, l'API ricerca di documenti basati annantu à u significatu di a lingua naturale richieste piuttostu chè parulle di parolle chjave. Per esempiu, puderete cuntà nantu à a vostra capacità di navigà per una grande quantità di testu in una volta per risponde à una domanda nantu à un articulu o truvà una parte pertinente.

L'API pò ancu permette discussioni veloci, cumplessu è cunsistenti in lingua naturale, in u quadru di u chat.

Cù una breve notizia, l'API genera dialoghi chì coprenu una vasta gamma di temi, da u viaghju spaziale à a storia, secondu a cumpagnia. Sfruttendu e capacità di ricerca è chat, l'API genera un dialogu naturale per furnisce rapidamente à i clienti informazioni pertinenti, chì puderebbenu esse utili per i servizii à i clienti.

Grazie à a comprensione semantica di i testi, l'API pò offre una varietà di strumenti di analisi è produttività per serve megliu i clienti.

Finu a ora, OpenAI dice chì hà assuciatu cù una decina di cumpagnies per pruvà l'API prima di offre lu in una scala più grande. Una di e cumpagnie hè Quizlet, una piattaforma di apprendimentu chì furnisce strumenti di studiu per aiutà e persone à praticà è à ammaestrà ciò chì stanu amparendu.. Combinendu a scienza cognitiva è l'apprendimentu machine, Quizlet guida i studienti attraversu attività di apprendimentu adattativu per uttene cun fiducia i so scopi di apprendimentu.

Unu di l'usi più cumuni di Quizlet hè di amparà più prestu u lessicu. Per permette una comprensione più profonda di a memorizazione, Quizlet sfrutta e putenti capacità di generazione di testi di OpenAI per generà automaticamente esempi di cume ogni parola di vocabulariu pò esse aduprata in una frase, letteralmente in l'articulu OpenAI.

Sicondu l'organizazione:

"Cumbinendu l'API OpenAI cù u vostru travagliu di machine learning, Quizlet serà in gradu di sviluppà esempi di frasi per e persone chì studianu u lessicu è e lingue, cum'è un tutore, per aiutà i studienti à integrà e so cunniscenze in un modu divertente è à pruvà si stessi più cumpletamente ».

U prugettu hè statu largamente vistu cum'è un grande passu avanti. L'utilizatori ponu inserisce ogni missaghju di testu GPT-2 - parechje linee di una canzone, una nuvella, è ancu un articulu scentificu - è u software continuerà à scrive, in una certa misura, u stile è u cuntenutu chì currispondenu.

Quist'annu, OpenAI hà annunziatu una versione più avanzata è 100 volte più grande di u sistema, chjamatu GPT-3, chì hè diventatu avà u so primu pruduttu cummerciale.

U lanciu di l'API basata in GPT-3 hà suscitatu eccitazione trà i cummentatori chì a vedenu cum'è a demucratizazione di a tecnulugia.

a lea: https://beta.openai.com


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.