OTA-13 migliurà a cumpatibilità cù PinePhone è PineTab

Ubuntu Touch OTA-13 in prucessu

Maghju scorsu, UBports tirau l'OTA-12 di u sistema operatore tattile chì si sviluppa, cù a nuvità principale chì a transizione da Unity8 à Lomiri hè stata compia. Avà, a sucietà chì hà ripresu Ubuntu Touch quandu Canonical l'abbandunò travaglia nantu à u OTA-13, una versione dighjà in via di sviluppu chì ghjunghjerà cù nutizie impurtanti per a cumunità PINE64: u prugettu si cuncentra annantu à fà chì u sistema upirativu funziona megliu nant'à PinePhone è PineTab.

Cum'è spiegatu in u Q & A di Ubuntu Touch 82, UBports OTA-13 migliurà e prestazioni in l'ultima versione di Chromium, aghjunghjenu più sicurezza è alcune caratteristiche. Da l'altra parte, travaglia sempre per aghjurnà à Qt 5.12, ma ciò chì spicca u più sò e nutizie per a cumunità PINE64. E pare chì sia u PinePhone sia u PineTab sò stati un bestseller è prestu si sò finiti di scorta.

Novità in OTA-13 per i dispositivi PINE64

  • Supportu di resa OpenGL nantu à u PinePhone. In questu momentu Ubuntu Touch nantu à stu smartphone di budget Allwinner utilizza l'accelerazione di u software, chì viaghja bè, ma avarà avà un rende OpenGL di travagliu cù a versione successiva.
  • Imagine iniziale di fabbrica cumpletata per Ubuntu Touch nantu à a tablet PineTab. Sta maghjina hà una interfaccia d'utilizatore chì funziona è funziona bè in modu di tablet, ma altre caratteristiche sò sempre in opera.
  • Ci hè un supportu di fotocamera chì funziona avà per u PinePhone, ma hè sempre abbastanza lentu è hà altre limitazioni, cume esse limitatu à u modu 2.1MP à u mumentu.
  • Arregistitu u switch Bluetooth per PinePhone.

PINE64 ammenta dinò chì stanu avanzendu in Anbox, u software chì permette di fà corre applicazioni Android in Linux, qualcosa chì da u puntu di vista di questu editore hè assai impurtante. Ubuntu Touch OTA-13 ùn hè ancu data di uscita prevista.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.