PostgreSQL 13 vene cun più prestazioni, cambiamenti è ancu di più

postgreSQL

Dopu quasi un annu di sviluppu, a liberazione di u novu ramu stabile di PostgreSQL 13, in cui si distingue un spettaculu più altu, è ancu l'inclusione di novità.

Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù PostgreSQL, duvete sapè chì hè cunnisciutu ancu Postgres è si tratta di un sistema di gestione di basa di dati relaziunali (RDBMS) free, surghjente aperta, chì hà per scopu di offre una basa di dati basata annantu à l'estensibilità è u rispettu di e norme tecniche.

Hè disignatu per gestisce una varietà di carichi di travagliu, da macchine semplici à magazzini di dati o servizii web cù parechji utilizatori concurrenti.

Chì ci hè di novu in PostgreSQL 13?

In sta nova versione hè messu in risaltu chì a deduplicazione di i registri hè stata implementata in l'indici B-tree, permettendu un rendimentu di query aumentatu è una cunsumazione di spaziu discu ridotta quandu l'indici di registri cù dati duplicati.

Deduplicazione fattu lancendu periodicamente un driver chì unisce gruppi di tupuli duplicati è rimpiazza i duplicati cù riferimenti à una sola copia almacenata.

In più dinò hè evidenziata una migliore prestazione di e dumande cù funzioni aggregate, insemi raggruppati (INSETI DI GRUPPAMENTU) o tabelle partizionate (partisirovannye).

L'ottimisazioni sò in relazione cù l'usu di hash in più invece di i dati veri, chì evita di mette tutti i dati in memoria quandu trattanu e dumande maiò. U partizionamentu hà allargatu u numeru di situazioni induve e partizioni ponu esse cancellate o unite.

Troppu aghjustò a capacità di aduprà statistiche avanzate generatu da u cumandimu «CREATE STATISTICHE»Per migliurà l'efficienza di a pianificazione di e dumande chì cuntenenu clausole "OR" o ricerche di listinu chì utilizanu clausole "IN" o "QUALSIASI".

Pulizia di l'indici durante u funziunamentu VACUUM accelera per via di a parallelisazione di a raccolta di i rifiuti in l'indici. Cù u novu paràmetru «PARALLELU»L'amministratore pò definisce u numeru di filetti chì seranu iniziati simultaneamente per u VACUUM.

Supportu aghjuntu per a classificazione incrementale, chì permette di aduprà i dati classificati in a tappa precedente per accelerà a selezzione in e fasi successive di l'elaborazione di e richieste.

Per attivà una nova ottimisazione, u pianificatore di query furnisce i paràmetri » enable_incremental_sort ', Chì hè attivatu per difettu.

Hè aghjunta a capacità di limità a dimensione di e slot di replica, chì vi permette di garantisce automaticamente u almacenamentu di segmenti di scrittura dietro log (WAL) finu à ch'elli sianu ricevuti da tutti i servitori in standby chì ricevenu repliche. I slots di replica impediscenu ancu chì u servitore primariu elimini e filari, ciò chì puderia cunduce à cunflitti ancu se u servitore secundariu hè offline.

De l'altri cambiamenti chì spiccanu di sta nova versione:

  • Parametru max_slot_wal_keep_size pò avà esse adupratu per limità a dimensione massima di i fugliali WAL per evità di mancà spaziu di discu.
  • E pussibilità di monitorà l'attività DBMS sò allargate: in u cumandamentu ESPLICI, a visualizazione di statistiche addiziunali nantu à l'usu di u log WAL hè furnita.
  • Un novu cumandamentu hè statu aghjuntu pg_verifybackup per verificà l'integrità di e backup create da u cumandamentu pg_basebackup.
  • Quandu si travaglia cù JSON cù operatori jsonpath, hè permessu di aduprà a funzione datetime () per cunvertisce formati di tempu (stringhe ISO 8601 è tippi di tempu nativi PostgreSQL).
  • Funzione integrata aghjuntu gen_random_uuid () per generà UUID v4.
    U sistema di partizionamentu furnisce un pienu supportu per a replica logica è PRIMA di i trigger di livellu di fila.
  • U cuncettu di estensioni di fiducia hè statu messu in opera, chì pò esse installatu da utilizatori urdinarii chì ùn anu micca diritti di amministratore DBMS.
  • A lista di sti plugins hè inizialmente predefinita è pò esse ampliata da u superutilizatore. I plugin di fiducia includenu pgcrypto, tablefunc, hstore, etc.
  • U mecanismu di cunnessione di a tavula esterna di u cuntenutu di dati esterni (postgres_fdw) supporta l'autenticazione basata su certificati.

Infine, hè menzionatu chì l'aggiornamenti per a nova filiale seranu publicati per cinque anni finu à nuvembre 2025.

source: https://www.postgresql.org/


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.