PowerShell, installate sta shell di linea di cumanda in Ubuntu 22.04

circa PowerShell

In l'articulu seguente, avemu da piglià un ochju à cumu pudemu installà PowerShell in Ubuntu 22.04. Què hè una piattaforma di gestione di cunfigurazione è automatizazione di u travagliu. Hè custituitu da una cunchiglia di Linia di cummandu multipiattaforma è una lingua di scripting associata.

Comu avemu dettu, questu hè à tempu una shell di linea di cumanda è una lingua di scripting cù più di 130 utilità di linea di cummanda chjamati cmdlets. Quessi seguitanu cunvenzioni di nomi è sintassi estremamente coerenti, è ponu esse allargati cù cmdlets persunalizati.

PowerShell (urigginariamente chjamatu Windows PowerShell) hè una interfaccia di cunsola (CLI), cù a pussibilità di scrive è unisce cumandamenti per mezu d'istruzzioni. Questa interfaccia di cunsola hè pensata per l'usu da l'amministratori di u sistema per u scopu di automatizà e attività o di eseguisce in una manera più cuntrullata. PowerShell hè una shell orientata à l'ughjettu.

PowerShell funziona

Nanzu, Microsoft Windows PowerShell era solu software dispunibule per Windows, ma in 2016 i sviluppatori l'anu fattu open source è cross-platform. Hè per quessa chì oghje pudè usà in Ubuntu hè assai simplice. Ancu s'è dopu avè pruvatu e diverse opzioni di installazione dispunibili in Ubuntu 22.04, solu quellu chì andemu à vede quì sottu hà travagliatu.

Installa Microsoft PowerShell nantu à Ubuntu 22.04 LTS

PowerShell hè avà supportatu ufficialmente da a maiò parte di e distribuzioni Gnu/Linux. Tutti l'ultimi pacchetti PowerShell per Gnu/Linux sò dispunibuli à GitHub.

Senza dubbitu, u modu più faciule per installà PowerShell nantu à Ubuntu hè aduprà u gestore di pacchetti. Snap, è chì oghje, cum'è dicu, hè l'unicu modu ch'e aghju pussutu Installa PowerShell nantu à Ubuntu 22.04. Stu gestore di pacchetti universale hè attivatu per difettu in u sistema, cusì duvemu solu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive in questu:

installate powershell cum'è snap

sudo snap install powershell --classic

Dopu a stallazione, pudemu principià u prugramma cerchendu u vostru lanciatore in u nostru sistema.

lanciatore di app

Disinstalla

sobre caccià u pacchettu snap chì avemu appena installatu, in u terminal (Ctrl+Alt+T) basta à aduprà u cumandimu:

disinstalla powershell snap

sudo snap remove powershell

Cù PowerShell l'utilizatori ponu aduprà cumandamenti simplici (per vede l'ora attuale) è applicazioni assai più cumplesse. Hè ancu pussibule aduprà a cumminazzioni di parechji cumandamenti ("pipeline"). Per più infurmazione nantu à stu prugramma, l'utilizatori ponu andà à u situ di u prugettu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.