In l'articulu seguente, avemu da piglià un ochju à cumu pudemu installà PowerShell in Ubuntu 22.04. Què hè una piattaforma di gestione di cunfigurazione è automatizazione di u travagliu. Hè custituitu da una cunchiglia di Linia di cummandu multipiattaforma è una lingua di scripting associata.
Comu avemu dettu, questu hè à tempu una shell di linea di cumanda è una lingua di scripting cù più di 130 utilità di linea di cummanda chjamati cmdlets. Quessi seguitanu cunvenzioni di nomi è sintassi estremamente coerenti, è ponu esse allargati cù cmdlets persunalizati.
PowerShell (urigginariamente chjamatu Windows PowerShell) hè una interfaccia di cunsola (CLI), cù a pussibilità di scrive è unisce cumandamenti per mezu d'istruzzioni. Questa interfaccia di cunsola hè pensata per l'usu da l'amministratori di u sistema per u scopu di automatizà e attività o di eseguisce in una manera più cuntrullata. PowerShell hè una shell orientata à l'ughjettu.
Nanzu, Microsoft Windows PowerShell era solu software dispunibule per Windows, ma in 2016 i sviluppatori l'anu fattu open source è cross-platform. Hè per quessa chì oghje pudè usà in Ubuntu hè assai simplice. Ancu s'è dopu avè pruvatu e diverse opzioni di installazione dispunibili in Ubuntu 22.04, solu quellu chì andemu à vede quì sottu hà travagliatu.
Installa Microsoft PowerShell nantu à Ubuntu 22.04 LTS
PowerShell hè avà supportatu ufficialmente da a maiò parte di e distribuzioni Gnu/Linux. Tutti l'ultimi pacchetti PowerShell per Gnu/Linux sò dispunibuli à GitHub.
Senza dubbitu, u modu più faciule per installà PowerShell nantu à Ubuntu hè aduprà u gestore di pacchetti. Snap, è chì oghje, cum'è dicu, hè l'unicu modu ch'e aghju pussutu Installa PowerShell nantu à Ubuntu 22.04. Stu gestore di pacchetti universale hè attivatu per difettu in u sistema, cusì duvemu solu apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive in questu:
sudo snap install powershell --classic
Dopu a stallazione, pudemu principià u prugramma cerchendu u vostru lanciatore in u nostru sistema.
Disinstalla
sobre caccià u pacchettu snap chì avemu appena installatu, in u terminal (Ctrl+Alt+T) basta à aduprà u cumandimu:
sudo snap remove powershell
Cù PowerShell l'utilizatori ponu aduprà cumandamenti simplici (per vede l'ora attuale) è applicazioni assai più cumplesse. Hè ancu pussibule aduprà a cumminazzioni di parechji cumandamenti ("pipeline"). Per più infurmazione nantu à stu prugramma, l'utilizatori ponu andà à u situ di u prugettu.
Sianu the first to comment