Qt 6.2 hè digià statu liberatu è queste sò e so nutizie

 

A Cumpagnia Qt hà svelatu uni pochi di ghjorni fà u lanciamentu di a nova versione di u «framework Qt 6.2», in u quale u travagliu continua à stabilizzà è aumentà a funzionalità di u ramu Qt 6.

Sta nova versione di Qt 6.2 furnisce supportu per Windows 10, macOS 10.14+ è diverse piattaforme Linux Tra i quali spicca Ubuntu 20.04+, CentOS 8.1 +, openSUSE 15.1+, oltre à supportu per e piattaforme mobili iOS 13+, Android (API 23+) è altri cume webOS, INTEGRITY è QNX.

Principali novità di Qt 6.2

Si osserva chì lU ramu Qt 6.2 hà righjuntu a parità cù Qt 5.15 in termini di cumpusizione di moduli è hè adattatu per a migrazione Qt 5 da a maiò parte di l'utilizatori. I miglioramenti principali in Qt 6.2 si riferenu principalmente à l'inclusione di moduli chì eranu dispunibili in Qt 5.15, ma ùn eranu pronti per l'inclusione in versioni Qt 6.0 è 6.1. In particulare, i moduli mancanti sò inclusi:

  • qt-bluetooth
  • Qt Multimedia
  • NFC
  • Pusizionamentu Qt
  • Qt Dialoghi Rapidi
  • Qt RemoteObjects
  • Sensori Qt
  • Qt SerialBus
  • QtSerialPort
  • Qt WebChannel
  • Qt WebEngine
  • Qt WebSockets
  • Qt WebView

Cù a liberazione di Qt 6.2, quasi tutti i nostri utilizatori devenu esse capaci di migrà u so codice da Qt 5 à Qt 6. L'emu fattu cù i nostri strumenti. Vale à dì, Qt Design Studio 2.2 è Qt Creator 6 beta, chì seranu liberati prestu, sò basati nantu à Qt 6.2 LTS.

Oltre à aghjunghje funzionalità mancanti, Qt 6.2 hà focalizatu nantu à migliurà a stabilità, e prestazioni è a qualità di vita per i sviluppatori.

Di i cambiamenti chì si distinguenu in sta nova versione di QT 6.2, unu di elli hè u nnovu modu di resa ottimizatu «Rendu in casi»À Qt Quick 3D, chì permette di rende più istanze di u listessu oggettu cù trasfurmazioni sfarenti in listessu tempu, più l'API Particule 3D hè stata aghjunta ancu per aghjunghje effetti à scene 3D generate da grandi accumulazioni di particelle (fumu, nebbia, ecc.).

Ancu in sta nova versione furnisce a capacità di creà eventi Qt Quick Input per elementi 2D incrustatu in scene 3D è texture. Una API hè stata aghjunta per determinà l'intersezione di mudelli cù un raghju emanatu da un puntu arbitrariu in a scena.

Hè ancu messu in evidenza chì Un modulu QML publicu API CMake hè statu prupostu per simplificà l'utilizatore u prucessu di creà moduli QMLIn più di l'opzioni per cunfigurà u cumpurtamentu di l'utilità qmllint (QML linter), u supportu hè statu aghjuntu per generà rapporti di validazione in furmatu JSON. L'utilità qmlformat utilizza a libreria QML dom.

D'altra parte, hè ancu messu in evidenza chì l'architettura di u modulu Qt Multimedia hè stata mudernizata, in cui sò apparute caratteristiche cume a scelta di i sottotituli è a lingua per a riproduzione di video, è dinò i paràmetri avanzati per catturà u cuntenutu multimediale. Aghjuntu novu metudi per Qt Charts per persunalizà i grafichi.

Di l'altri cambiamenti chì si distinguenu da sta nova versione di QT 6.2:

  • QImage hà aghjustatu supportu per i formati di l'immagine chì specificanu parametri di culore in virgula flottante.
  • QByteArray :: number () furnisce a gestione curretta di numeri negativi in ​​sistemi non decimali.
  • Aggiuntu supportu std :: chrono à QLockFile.
  • Qt Network offre a pussibilità di aduprà diversi backend SSL in listessu tempu.
  • Aggiuntu supportu per i sistemi Apple basati annantu à u chip ARM M1. Aiutu restituitu per i sistemi operativi webOS, INTEGRITÀ è QNX. Un supportu preliminariu per Windows 11 è WebAssembly hè statu prupostu.

Se site interessatu à sapè ne di più À propositu di sta nova versione di QT, pudete verificà i dettagli In u ligame seguente.

Infine, duvete sapè chì e fonti di i cumpunenti Qt sò publicati in licenza LGPLv3 è GPLv2. Qt 6.2 hà ricevutu u statutu di una versione LTS, in quale l'aghjurnamenti seranu generati per l'utilizatori di una licenza cummerciale in trè anni (per u restu, l'aghjurnamenti seranu liberati sei mesi prima chì a prossima versione significativa sia furmata).


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.