Newsroom, un CLI mudernu per leghje e vostre nutizie preferite in Ubuntu

À prupositu di a redazione

In u prossimu articulu emu da fà un ochju à Newsroom. Questu hè un strumentu mudernu è gratuitu per a linea di cummanda. Hè open source è ci aiuterà uttene e nostre nutizie preferite in Ubuntu. Hè sviluppatu cù JavaScript (NodeJS per esse specificu). Hè una utilità multi piattaforma è funziona senza intoppi nantu à i sistemi Gnu / Linux, Mac OSX è Windows.

Sè site un fan di a linea di cummanda, allora di sicuru farete assai cose, cum'è cuntrullà i vostri sistemi Gnu / Linux (lucali o remoti), prugrammà, googling cù Googler, ghjucà à ghjochi è parechje altre cose da una sola. finestra di terminal. Cù questu strumentu pudete leghje e vostre nutizie preferite è tenevi à ghjornu.

I caratteri predefiniti di Newsroom sò: hackernews, techcrunch, inside, bnext, ithome, wanqu, nodeweekly, codetengu è gankio. Ma sì ùn ci piacenu micca, pudemu cunfigurà i nostri propri caratteri attraversu un schedariu OPML (Outline Processor Markup Language). Questu hè un formatu basatu in XML pensatu per u scambiu di informazioni strutturate trà l'applicazioni chì funzionanu nantu à diversi sistemi operativi è ambienti.

Requisiti precedenti

Avemu bisognu di avè u gestore di pacchetti per NodeJS. Puderete installà NodeJS è NPM in una volta nantu à u vostru sistema Ubuntu seguendu i passi chì indicemu in questu blog cumu installà NodeJS.

Installa Newsroom

Quandu avemu NPM installatu nantu à u nostru sistema, pudemu installate Newsroom cù permessi di amministratore aduprendu u cumandamentu sudo. Faremu cusì: -g opzione significa installà globalmente, da aduprà da tutti l'utenti di u sistema) in terminal (Ctrl + Alt + T):

sudo npm install -g newsroom-cli

Una volta chì l'installazione di Newsroom hà successu, pudemu cumincià à aduprà scrivendu u cumandimu seguente in u listessu terminal:

newsroom

Questu cumandamentu ci porterà à a interfaccia di linea di cummanda interattiva in quale pudemu sceglie a nostra fonte di nutizie. Avemu da aduprà u frecce su è giù per selezziunà una surghjente da a lista di e fonti predefinite cum'è mostratu sottu.

Redazione Rilasciata Default

Dopu avè sceltu una fonte di nutizie, tutte e rubriche di e nutizie seranu affissate cum'è quì sottu screenshot. Allora pudemu selezziunate un articulu premendu a barra spaziata. Dopu avè fattu una selezzione, l'articulu serà indicatu da un cercolu verde, cum'è mostratu in a screenshot sottu. Puderemu stampa Enter per leghje in più dettu da u nostru navigatore web predeterminatu.

redazione selezziunate nutizie

sobre surtite CLI, duveremu pressà CTRL + C.

Pudemu ancu furnisce a fonte da quale vulemu riceve e nutizie direttamente. Puderemu limità a quantità di nutizie chì ci seranu mustrate nantu à u schermu. Evidentemente sta fonte d'attualità deve esse in u fugliale OPML da e nostre fonti. U furmatu di u cumandimu chì duveremu aduprà serà cum'è mostratu sottu:

newsroom fuente número-de-elementos

Per esempiu:

newsroom hackernews 3

Crea u vostru propiu fugliale di caratteri

Infine, ma micca menu impurtante, pudemu ancu aduprà u nostru propiu schedariu OPML, Cumu hè indicatu in seguente. In questu modu, chiunque pò aghjunghje e so proprie fonti di nutizie cum'è ubunlog.com, entreunosyceros.net, ecc.

redazzione -o fonti proprie

newsroom -o tus-fuentes.opml

A creazione di stu schedariu richiede una certa sintassi. Se qualchissia vole pruvà à creà u so propiu, pò cunsultà cumu creà u fugliale OPML in u prossimu pagina web. Ancu devu dì chì pudete aduprà un schedariu XML, di un alimentu per esempiu per pudè vede u so cuntenutu. Basta à cambià l'estensione .xml in .opml.

Aiutu

Per vede u messagiu d'aiutu di Newsroom, duveremu solu aduprà u cumandimu seguente in u terminal (Ctrl + Alt + T):

aiutà a redazione

newsroom --help

Disinstalla Newsroom

Per caccià stu strumentu da u nostru urdinatore, duveremu solu apre un terminal (Ctrl + Alt + T). In questu scriveremu:

sudo npm uninstall -g newsroom-cli

sobre uttene più infurmazione circa questa app per u terminal, chiunque pò verificate u repositoriu da Newsroom o pudemu ancu vede u vostru còdice in u Repository GitHub. Newsroom hè un altru grande modu per uttene e nostre notizie preferite di Gnu / Linux da a linea di cummanda.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.