Ricunnosce u hardware in Ubuntu

logo ubuntu

Una di e sezzioni chì provoca u più difficultà per i novi utilizatori di Linux in generale è Ubuntu in particulare, hè a ricunniscenza di i dispositivi in ​​u sistema quandu ùn sò micca stati rilevati automaticamente. Cum'è a sapete dighjà, a rilevazione di u hardware di l'attrezzatura, à u cuntrariu di ciò chì accade in i sistemi Windows, hè fatta da u kernel à u mumentu di l'iniziu di u sistema, è ci hè ancu a pussibilità di ricunnosce successivamente altri dispositivi chì sò caldi- tappatu.

Questa piccula guida hà per scopu di illuminà vi un pocu in i compiti cumuni per ricunnosce u hardware in Ubuntu, induve parleremu di l'elementi i più cumuni: CPU, memoria è almacenamentu frà altri.

In parechje occasioni u prublema Ùn si trova micca in u modu di circà s'ellu ùn hè micca ciò chì, postu chì i driver di l'elementi hardware di un urdinatore in i sistemi Unix varienu leggermente à cumu si face in ambienti Windows (u kernel Windows dipende principalmente da u segne per supportà i vari cumpunenti di u sistema, mentre in Linux hè u kernel chì sustene a maiò parte di i dispositivi).

Senza pudè ghjunghje à ogni tipu di dispositivi è cumpunenti hardware chì ponu esiste in un urdinatore (postu chì questu seria un vastu compitu), vulemu raccoglie quelli menu chì qualsiasi computer pò avè è chì ùn sò micca rilevati automaticamente da u sistema. Questi passi ponu esse cunsiderati essenziali in parechji casi per truvà più tardi i driver necessarii è aghjunghje li à u sistema.

Elencu generale di hardware hardware

In generale, aduprendu u cumandimu seguente pudemu uttene una visione generale di tutti i hardware rilevati in a nostra squadra.

 $ sudo lshw 

Cumu puderete vede a lista chì hè genera hè assai estensivu è dettagliata, perciò hè cunveniente di scaricallu in un fugliale o di cuncatenà una funzione più per leghje lu cun più calma.

Ricunnoscendu u processatore

U processatore hè unu di i cumpunenti fundamentali di un urdinatore, cù memoria è dispositivi di input è output. Un schedariu di sistema è un cumandamentu simplice ponu aiutà à identificà chì tippu di processatore hè ricunnisciutu in u nostru ambiente. Questu cumpunente hè supportatu in u kernel, dunque s'ellu ci era un prublema perchè tutte e capacità di u nostru processatore ùn eranu micca ricunnisciute, averiamu bisognu di un kernel (o di una distribuzione) chì u sustene.

U schedariu situatu dentru / proc / cpuinfo Ci darà infurmazioni dettagliate nantu à a ricunniscenza di a nostra CPU:

cpuinfo

È attraversu u cumandamentu lscpu, chì ùn richiede più modificatori, pudemu ottene dati da u CPU in modu amichevule:

lscpu

Ricunnosce a memoria

A memoria custituisce un altru di l'elementi essenziali in u sistema. Una bona gestione di questu, è dinò l'opzione di sfruttà tutte e so capacità, assicuranu u funziunamentu currettu di u sistema operativu è e prestazioni ottimali. Per ottene dati tecnichi di u listessu duvemu ricorrere à u cumandamentu generale nantu à u hardware di u sistema chì avemu indicatu à u principiu, ricordate, lshw.

screenshot di memoria di l'urdinatore

Ci hè ancu un'altra seria di cumandamenti chì ci permettenu di ottene infurmazione generale nantu à a quantità di memoria è a so dentina in u sistema operativu, chì ci ponu dà abbastanza infurmazione per determinà se i moduli installati in l'attrezzatura sò stati rilevati currettamente o micca. dettagli di cume hè ricunnisciutu in l'ambiente operativu. I cumandamenti principali servenu da esempiu (per determinà a quantità totale è quella chì hè scambiata), vmstat -SM -a (per i dettagli nantu à

Ricunniscendu i discu duru

U cumandimu seguitu hè cunnisciutu da tutti, fdisk, noi elencà i dispositivi di archiviazione rilevati in u nostru urdinatore.

 $ sudo fdisk -l

fdisk -l
Ma chì succede se avemu solu inseritu una nova unità SATA o SCSI è u sistema ùn a detecta? Questu hè qualcosa assai cumunu se utilizate unità hot SATA plug (verificate chì l'opzione di swap caldu in u BIOS di l'urdinatore o, altrimenti, funzionerà cum'è un discu IDE normale è duverete riavviare l'urdinatore per chì sia rilevatu da u sistema) o macchine virtuale, induve hè pussibule aghjunghje dischi di tippu SCSI chì ùn sò micca ricunnisciuti automaticamente da l'urdinatore.

S'ellu hè u vostru casu, duverete forzà u salvamentu di u controller. Per fà questu, inserite u cumandimu seguitu:

 $ grep mpt /sys/class/scsi_host/host?/proc_name

Questu cumanda restituverà una linea di u tippu: / sys / class / scsi_host /hostX/ proc_name: mptspi (induve hostX hè u campu chì ci interessa). Dopu, inserite u cumandimu seguente per forzà a riscanzia:

echo "- - -" > /sys/class/scsi_host/hostX/scan

Ricunnoscendu a carta grafica

Se vi ricordate chì avemu citatu à u principiu di l'articulu chì u kernel Linux hà datu a gestione di certi dispositivi à i driver installati di l'urdinatore, u casu di e carte grafiche hè unu di quelli dispositivi chì a gestione hè ereditata. Hè per quessa chì u cumandamentu chì ci aiuterà in questu casu hè:

lspci | grep VGA

È ci darà infurmazione di u controller chì u sistema utilizza in a squadra.

lspci vga

Cù queste informazioni hè una quistione di verificà se stemu aduprendu u driver currettu in u nostru sistema o duvemu usà qualchì altru più specificu o evoluzionatu.

Ricunnosce i dispositivi USB

In questu casu avemu un cumandamentu specificu per sti tippi di dispositivi:

lsusb

A vostra uscita ci darà informazioni nantu à i dispositivi USB cunnessi cume:

lsusb

Per riavviare i dispositivi USB, pudemu pianificà un cronjob cù u cumandimu seguente in modu chì aghjurni u statu di i dispositivi ogni minutu:

* * * * *    lsusb -v 2>&1 1>/dev/null

 

Speremu chì sta piccula guida vi serà d'utilità per a maiò parte di i vostri dispositivi di sistema. Sicuramente ci sò assai più cumandamenti in linux è applicazioni per scaricà per altre informazioni.

Avete trovu qualchì altru cumandimu utile in u vostru travagliu cù u sistema Ubuntu per rilevà u hardware?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

6 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   noteubuntublog dijo

    Un articulu eccellente m'hà aiutatu à documentà è applicà mi cun certi ostaculi chì aghju avutu in u passatu.

    Grazie,
    Hugo Gonzalez
    Cc's. Venezuela

  2.   ixoye64 dijo

    Grazie, almenu per mè st'articulu m'hà servitu assai, saluti

  3.   jcp dijo

    è per carte di rete

  4.   julian dijo

    è per carte di rete?

  5.   Ghjorghju 3 dijo

    Cumu possu ricunnosce u bluetooth di un urdinatore chì ùn l'hà micca ricunnisciutu automaticamente quandu l'aghju installatu ubuntu 18.0? Modello di laptop: Dell Vostro 1400
    riguarda

  6.   Javierch dijo

    Eccellente amicu, ti ringraziu assai, sò cumandamenti assai precisi, aghju trovu informazioni chì ùn sapia micca uttene.