Una di e sezzioni chì provoca u più difficultà per i novi utilizatori di Linux in generale è Ubuntu in particulare, hè a ricunniscenza di i dispositivi in u sistema quandu ùn sò micca stati rilevati automaticamente. Cum'è a sapete dighjà, a rilevazione di u hardware di l'attrezzatura, à u cuntrariu di ciò chì accade in i sistemi Windows, hè fatta da u kernel à u mumentu di l'iniziu di u sistema, è ci hè ancu a pussibilità di ricunnosce successivamente altri dispositivi chì sò caldi- tappatu.
Questa piccula guida hà per scopu di illuminà vi un pocu in i compiti cumuni per ricunnosce u hardware in Ubuntu, induve parleremu di l'elementi i più cumuni: CPU, memoria è almacenamentu frà altri.
In parechje occasioni u prublema Ùn si trova micca in u modu di circà s'ellu ùn hè micca ciò chì, postu chì i driver di l'elementi hardware di un urdinatore in i sistemi Unix varienu leggermente à cumu si face in ambienti Windows (u kernel Windows dipende principalmente da u segne per supportà i vari cumpunenti di u sistema, mentre in Linux hè u kernel chì sustene a maiò parte di i dispositivi).
Senza pudè ghjunghje à ogni tipu di dispositivi è cumpunenti hardware chì ponu esiste in un urdinatore (postu chì questu seria un vastu compitu), vulemu raccoglie quelli menu chì qualsiasi computer pò avè è chì ùn sò micca rilevati automaticamente da u sistema. Questi passi ponu esse cunsiderati essenziali in parechji casi per truvà più tardi i driver necessarii è aghjunghje li à u sistema.
Index
Elencu generale di hardware hardware
In generale, aduprendu u cumandimu seguente pudemu uttene una visione generale di tutti i hardware rilevati in a nostra squadra.
$ sudo lshw
Cumu puderete vede a lista chì hè genera hè assai estensivu è dettagliata, perciò hè cunveniente di scaricallu in un fugliale o di cuncatenà una funzione più per leghje lu cun più calma.
Ricunnoscendu u processatore
U processatore hè unu di i cumpunenti fundamentali di un urdinatore, cù memoria è dispositivi di input è output. Un schedariu di sistema è un cumandamentu simplice ponu aiutà à identificà chì tippu di processatore hè ricunnisciutu in u nostru ambiente. Questu cumpunente hè supportatu in u kernel, dunque s'ellu ci era un prublema perchè tutte e capacità di u nostru processatore ùn eranu micca ricunnisciute, averiamu bisognu di un kernel (o di una distribuzione) chì u sustene.
U schedariu situatu dentru / proc / cpuinfo Ci darà infurmazioni dettagliate nantu à a ricunniscenza di a nostra CPU:
È attraversu u cumandamentu lscpu, chì ùn richiede più modificatori, pudemu ottene dati da u CPU in modu amichevule:
Ricunnosce a memoria
A memoria custituisce un altru di l'elementi essenziali in u sistema. Una bona gestione di questu, è dinò l'opzione di sfruttà tutte e so capacità, assicuranu u funziunamentu currettu di u sistema operativu è e prestazioni ottimali. Per ottene dati tecnichi di u listessu duvemu ricorrere à u cumandamentu generale nantu à u hardware di u sistema chì avemu indicatu à u principiu, ricordate, lshw.
Ci hè ancu un'altra seria di cumandamenti chì ci permettenu di ottene infurmazione generale nantu à a quantità di memoria è a so dentina in u sistema operativu, chì ci ponu dà abbastanza infurmazione per determinà se i moduli installati in l'attrezzatura sò stati rilevati currettamente o micca. dettagli di cume hè ricunnisciutu in l'ambiente operativu. I cumandamenti principali servenu da esempiu (per determinà a quantità totale è quella chì hè scambiata), vmstat -SM -a (per i dettagli nantu à
Ricunniscendu i discu duru
U cumandimu seguitu hè cunnisciutu da tutti, fdisk, noi elencà i dispositivi di archiviazione rilevati in u nostru urdinatore.
$ sudo fdisk -l
Ma chì succede se avemu solu inseritu una nova unità SATA o SCSI è u sistema ùn a detecta? Questu hè qualcosa assai cumunu se utilizate unità hot SATA plug (verificate chì l'opzione di swap caldu in u BIOS di l'urdinatore o, altrimenti, funzionerà cum'è un discu IDE normale è duverete riavviare l'urdinatore per chì sia rilevatu da u sistema) o macchine virtuale, induve hè pussibule aghjunghje dischi di tippu SCSI chì ùn sò micca ricunnisciuti automaticamente da l'urdinatore.
S'ellu hè u vostru casu, duverete forzà u salvamentu di u controller. Per fà questu, inserite u cumandimu seguitu:
$ grep mpt /sys/class/scsi_host/host?/proc_name
Questu cumanda restituverà una linea di u tippu: / sys / class / scsi_host /hostX/ proc_name: mptspi (induve hostX hè u campu chì ci interessa). Dopu, inserite u cumandimu seguente per forzà a riscanzia:
echo "- - -" > /sys/class/scsi_host/hostX/scan
Ricunnoscendu a carta grafica
Se vi ricordate chì avemu citatu à u principiu di l'articulu chì u kernel Linux hà datu a gestione di certi dispositivi à i driver installati di l'urdinatore, u casu di e carte grafiche hè unu di quelli dispositivi chì a gestione hè ereditata. Hè per quessa chì u cumandamentu chì ci aiuterà in questu casu hè:
lspci | grep VGA
È ci darà infurmazione di u controller chì u sistema utilizza in a squadra.
Cù queste informazioni hè una quistione di verificà se stemu aduprendu u driver currettu in u nostru sistema o duvemu usà qualchì altru più specificu o evoluzionatu.
Ricunnosce i dispositivi USB
In questu casu avemu un cumandamentu specificu per sti tippi di dispositivi:
lsusb
A vostra uscita ci darà informazioni nantu à i dispositivi USB cunnessi cume:
Per riavviare i dispositivi USB, pudemu pianificà un cronjob cù u cumandimu seguente in modu chì aghjurni u statu di i dispositivi ogni minutu:
* * * * * lsusb -v 2>&1 1>/dev/null
Speremu chì sta piccula guida vi serà d'utilità per a maiò parte di i vostri dispositivi di sistema. Sicuramente ci sò assai più cumandamenti in linux è applicazioni per scaricà per altre informazioni.
Avete trovu qualchì altru cumandimu utile in u vostru travagliu cù u sistema Ubuntu per rilevà u hardware?
6 cumenti, lasciate i toi
Un articulu eccellente m'hà aiutatu à documentà è applicà mi cun certi ostaculi chì aghju avutu in u passatu.
Grazie,
Hugo Gonzalez
Cc's. Venezuela
Grazie, almenu per mè st'articulu m'hà servitu assai, saluti
è per carte di rete
è per carte di rete?
Cumu possu ricunnosce u bluetooth di un urdinatore chì ùn l'hà micca ricunnisciutu automaticamente quandu l'aghju installatu ubuntu 18.0? Modello di laptop: Dell Vostro 1400
riguarda
Eccellente amicu, ti ringraziu assai, sò cumandamenti assai precisi, aghju trovu informazioni chì ùn sapia micca uttene.