Royal-Gtk, dà à u vostru Ubuntu un aspettu pianu assai lisciu

royal-gtk-1

Una di e cose chì più attrae l'utenti di Linux hè a so immensa capacità per esse persunalizata. Questa persunalizazione pò varià da cambià i paràmetri di u kernel di Linux in modu chì si adatta à i nostri parametri di efficienza, andendu à cunfigurà à a manu certi aspetti di u sistema in modu chì - per esempiu - faci copia di salvezza di i nostri fugliali automaticamente per cambià cumpletamente l'aspettu visuale.

Avemu da parlà di persunalizà l'aspettu visuale in questu articulu, è hè cun migliaia di opzioni dispunibili, Perchè andemu à accuntentà ci di ciò chì ci hè offertu di serie? Unu di i vantaghji chì avemu l'utenti di Ubuntu hè chì pudemu andà in ogni locu chì vulemu è cambià tuttu ciò chì vulemu, allora Perchè ùn aghjustà micca l'apparenza di u nostru sistema operativu?

Per ghjunghje oghje vi purtemu Tema Royal-Gtk, un tema visuale mudernu è elegante secondu l'ultime tendenze in cuncepimentu di icone, cumpostu da elementi scure y di luce basatu annantu à Numix. In fattu, hè una mudificazione di u tema originale Numix perchè era troppu scuru in certi aspetti, è hè statu u travagliu di Sultan Al Isaiee, chì hà dopu spartutu u so travagliu cù u publicu.

In quantu à u Cuntenutu Royal-Gtk pudemu mette in risaltu menu culori scuri, una barra di strumenti scura per l'applicazioni GTK3, un tema scure per GIMP è Qt Creator, novi cuntrolli di finestra simili à OS X è Windows senza frontiere. Stu tema hè uriginariu cuncepitu per travaglià solu cù u desktop Unity, ancu se sottu Linux Mint pare ancu travaglià.

Ne prufittemu per ramintà chì sè vulete mudificà l'aspettu di u vostru Ubuntu allora duvete avè Unity Tweak Tool stallatu nantu à u vostru urdinatore. Per aduprà Royal-Gtk, aprite un terminal è inserite i cumandamenti chì vi demu quì sottu:

sudo add-apt-repository ppa:noobslab/themes
sudo apt-get update
sudo apt-get install royal-gtk-theme

Vai à lascia ci un cummentu cù a vostra sperienza sè vo osate pruvà la.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

6 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Fabian Diaz dijo

    Salutu, una dumanda. Sapete cumu fà u fondu di e finestre Nautilus nere?

    1.    g dijo

      stallà gconf-editor
      allora cercate in l'arburu di cartulare per u nautilus allora vedrete tutte e configurazioni cercanu quella in fondo in a sezione di culore duverebbe esse #ffffff chì hè biancu pudete rimpiazzallu cù un altru esempiu di cumbinazione # 111111, # 333333, # 999999 , sò ancu culori scuri Pudete fà cumbinazioni # 111225, # 22aa22, ecc. Ogni cumbinazione darà un culore specificu finu à ottene quellu chì vulete. Salvate è andate

  2.   RioHam Gutierrez Rivera dijo

    Spergu chì a liberanu per GTK2 perchè aghju utilizatu Xubuntu xD

  3.   Mr Paquito dijo

    U sughjettu hè bellu esteticamente, ma hà i so difetti è sò assai fastidiosi.

    Per esempiu, se aprite duie schede gedit, duvete fà una grande attenzione à quale di i dui hà u focu, quellu, o abituassi à leghje u titulu di u documentu focalizatu, chì ùn aghju mai solitu fà perchè Ambiance vede chiaramente chì hè in focus. Amu u tema, ma ùn l'aghju micca usatu solu per quessa.

    Una cosa simile mi accade cù u tema Numix, ma cù e finestre, vale à dì, u titulu è i buttoni di a finestra chì hà u focu sò bianchi è quelli di e finestre chì ùn l'anu micca vanu à una spezia di grisgiu, ma hè cusì lisu chì ùn possu mai esse chjaru chì finestra hà u focu (ovviamente, parlu di finestre chì ùn sò micca massimizate).

    Sia Numix sia Royal sò eccellenti esteticamente (in particulare Royal, per u mo gustu) ma cun dettagli fastidiosi in termini di funzionalità.

    1.    Mr Paquito dijo

      Ah! È un altru difettu per Numix è Royal hè chì l'icone di lanciatore restanu morti quandu li premete. In Ambiance, tuttavia, dopu avè premutu un icona rimane lampendu (questu hè configurabile, pensu) è indica chì l'applicazione si apre, cosa chì trovu assai utile soprattuttu in computer chì piglianu un pocu di tempu per aprirle.

  4.   Belial Elder Pan dijo

    Mi piace megliu a mo persunalizazione hehehe