In u prossimu articulu emu da piglià un ochju à rTorrent. Aduprà torrenti hè un ottimu modu efficiente per sparte i fugliali. Ci permetterà per mezu di u cliente in serviziu d'avè opzioni utili cum'è a capacità di mette in pausa i download, stabilisce limiti di velocità di upload / download o gestisce più downloads in modo efficiente.
Stu cliente per scaricà Torrents ci permetterà l'utilizatori eseguisce u download di linea di cummanda cun bassu cunsumu di risorse in a nostra squadra. rTorrent ùn hà micca una GUI, hè dispunibule solu in CLI. U terminal serà l'interfaccia d'utilizatore.
rTorrent search uttene u massimu di e velocità di trasferimentu di dati. Se u paragonate à un prugramma torrent basatu in GUI, pudete certamente notà un aumentu considerableu di a velocità di trasferimentu di dati.
L'utilizatori puderanu vede i dettagli di torrenti aperti in rTorrent simile à qualsiasi client torrent GUI. L'infurmazioni cum'è a dimensione di u fugliale, a quantità scaricata, a velocità di upload / download, u tempu restante, è uni pochi di dettagli sò visualizati
Index
Installazione RTorrent
Stu prugramma hè dispunibule in a maiò parte di i repositori di e distribuzioni principali. Per Ubuntu, Linux Mint o qualsiasi altra derivata, basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive:
sudo apt install rtorrent
Usendu rTorrent
rTorrent hè un bellu prugramma, soprattuttu se cunniscite i cumandamenti di tastiera chì vi permetteranu di aduprà.
Principià rTorrent
Inizià hè faciule. Basta à apre un terminal (Ctrl + Alt + T) è scrive:
rtorrent
rTorrent coprirà tutta a schermata di u terminal.
Aghjunghje torrenti
Ci hè duie opzioni per aghjunghje torrenti. Tantu pò aduprà un schedariu torrent scaricatu cum'è l'url di u schedariu torrent. Tramindui sò aduprati di listessa manera.
Dopu avè principiatu rTorrent, schjaccià entre è uttenerete qualcosa cum'è u seguitu:
Avà dopu 'load.normal>', basta à fà scrivite a situazione o l'url di u .torrent file. Per difettu, u cartulare di travagliu di stu prugramma hè u cartulare di casa di l'utente. Dunque, dicemu se vulete selezziunà un torrente da u cartulare Downloads, scrive Scaricamentu / è NON premete Enter. Duvete scrive u nome cumpletu di u schedariu .torrent, cusì appughjà a chjave Tabulazione. Questu listerà tutti i fugliali da quellu cartulare in a finestra.
Se inserite u nome di u filen o scrivite l'URL di u torrent è premete Enter, u torrent apparirà in a finestra. Ùn principià micca à scaricà per difettu. In questu modu averemu l'opzione di cambià u repertoriu di destinazione di u torrent download.
Cambia l'annuariu di destinazione
Avà chì u torrent hè statu aghjuntu, appughjà a freccia in alto per selezziunà. Quandu hè selezionatu, trè asterischi (*) appareranu à manca di u torrente.
Avà pressa CTRL + O. Questu mostrarà un avvisu change_directory. Questu hè u locu induve pudemu scrive u percorsu versu u repertoriu di destinazione chì ci interessa.
Principià à scaricà
Per principià u download di torrent, basta selezziunate cù a freccia in alto è premete CTRL + S.
Pause è schernu chjaru
Pause è sguassà aduprà u listessu cumandamentu. Per piantà / mette in pausa un scaricamentu, selezziunate è schjaccià CTRL + D. Dopu à piantà una volta, u statutu andrà in Inattivu. Per cancellallu da u schermu, basta à appughjà una volta di più a stessa cumbinazione di tasti.
Vede più infurmazione
Per vede di più infurmazione, basta selezziunate u torrente è premete a freccia di diritta.
Cambiate e priorità
Cambià e priorità hè simplice. Tuttu ciò chì duvete fà hè selezziunate u torrent è premete '+' se vulete impostallu à un livellu di alta priorità è '-', se vulete impostallu à un livellu di priorità bassa. A priorità serà visualizata à u latu drittu.
Exit rTorrent
Per surtite da rTorrent, ci hè solu stampa Ctrl + Q.
File di cunfigurazione
Questu hè fakultativu, ma altamente raccomandatu. Prima, create u fugliale scrivendu in u terminal (Ctrl + Alt + T):
vi ~/.rtorrent.rc
Quì pudemu cambia a destinazione predefinita per i download. Per questu esempiu aghju aduprà un repertoriu chjamatu torrent, chì deve esiste prima. Dentru u fugliale scriveremu questu:
directory=~/rtorrent/
Se vulemu ripiglia automaticamente i scaricamenti incompleti quandu si principia rTorrent, avemu da aghjunghje a situazione di u repertoriu induve si trovanu i fugliali .torrente. Di solitu questu hè u repertoriu di scaricamentu.
load_start=~/Descargas/*.torrent
Dopu questu, salvate è chjude u fugliale di cunfigurazione.
Cù questu credu chì l'opzioni più basiche di stu prugramma sò state viste. Se site interessatu vede tutte l'opzioni è i cumandamenti dispunibili per travaglià cù rTorrent, visitate u guida di utilizatore offrenu nantu à a so pagina GitHub.
Un cummentariu, lasciate u vostru
Interessante, a proveraghju, aghju cercatu u manuale è ùn aghju micca vistu cumu assignà un portu tcp o esse capace di sapè ciò chì hè, per esse capace di apre in u router, tutti i clienti torrent anu o voi pò cunfigurà un portu tcp, chì, s'ellu hè apertu nantu à u router si scarica assai megliu.