In u prossimu articulu avemu da fighjà cumu si pò uttene a situazione geografica di u nostru indirizzu IP publicu. Puderemu fà questu attraversu API aperte è un script bash simplice, tuttu da u terminal Ubuntu. Oghje tutti i dispositivi cunnessi à Internet anu un IP, chì hè statu u so identificatore per u mondu. Questu indirizzu hè quellu chì useremu per uttene a vostra situazione.
Quandu navigemu in Internet, ogni servitore hà un indirizzu IP publicu, questu hè assignatu direttamente à u servitore o per mezu di un router chì invia u trafficu di rete à quellu servitore. L'indirizzi IP furniscenu un modu faciule per tracciare a situazione geografica di u servitore in u mondu. Questu pò esse uttenutu aduprendu duie API furnite da ipinfo.io e ipvigilante.com cù quale seremu in gradu d'ottene u paese di u servitore, u nome di a cità è e so coordinate geografiche.
In e seguenti linee vedemu cumu uttene u situazione geografica di un IP da u terminal chì ci aiuta cù curl è jq. U scopu principale è l'usu per CURL hè di automatizà trasferimenti di file o sequenze d'operazioni senza supervisione, mentre jq hè una lingua funzionale di altu livellu cun supportu per retrotrascrittura è gestione di flussi di dati JSON.
Index
Situazione geografica di un IP da u terminal
Installa Curl è jq
Per uttene a situazione geografica di l'indirizzu IP, duveremu stallà curl è u strumentu di linea di cummanda jq per trattà i dati JSON ottenuti da l'APIs di geolocalizazione. Per installà tramindui, in un terminal (Ctrl + Alt + T) duverete scrive u cumandimu:
sudo apt install curl jq
Uttenite l'indirizzu IP publicu di u servitore
Prima di uttene u locu, avete bisognu cunnosce l'indirizzu IP publicu di u servitore à u quale ci cunnettemu. Per questu, useremu u cumandamentu cURL seguente cù u quale faremu una dumanda ipinfo.io da u terminal (Ctrl + Alt + T) cum'è mostratu sottu:
curl https://ipinfo.io/ip
Uttene i dati di a situazione geografica di l'IP di u vostru sistema grazia à l'API
Dopu avè eseguitu u cumandimu precedente utteneremu l'indirizzu IP publicu. Una volta l'avemu, puderemu fà una dumanda à ipvigilante.com per uttene dati di geolocalizazione. Per questu avemu aduprà u cumandimu seguitu in u terminal (Ctrl + Alt + T). Hè impurtante di rimpiazzà l'IP publica cù quella ottenuta cù u cumandimu precedente.
curl https://ipvigilante.com/la-dirección-IP
Automatizà a chjamata API aduprendu Bash Script
Per automatizà u prucessu di cumunicazione cù l'API chì andemu creà un script in un schedariu chjamatu ipgeolocator.sh (u nome hè facultativu). Per a so creazione puderemu aduprà qualsiasi editore per a linea di cummanda cù chì ognunu si sente u più comodu.
vim ipgeolocalizador.sh
Quandu l'editore si apre, in l'internu basta incolla a linea mustratu quì sottu:
curl -s https://ipvigilante.com/$(curl -s https://ipinfo.io/ip) | jq '.data.latitude, .data.longitude, .data.city_name, .data.country_name'
Una volta incollatu, tuttu ciò chì duvete fà hè salvà u fugliale è surtite da l'editore. Dopu questu serà necessariu fà u script eseguibile. Avemu da fà questu scrivendu in u listessu terminal:
chmod +x ipgeolocalizador.sh
A stu puntu, pudemu eseguite u script cumu seguitu per uttene a situazione geografica di l'IP publicu:
./ipgeolocalizador.sh
A scrittura sopra mostra u nome di a cità è di u paese cù coordenate apprussimative di latitudine è longitudine. A verità hè chì Ùn cunnoscu micca u margine di errore chì pò avè.
Se ùn vulete salvà u cumandamentu longu sopra in un fugliale, pudete ancu eseguisce quellu stessu cumandamentu direttamente in u terminal (CTRL + Alt + T):
curl -s https://ipvigilante.com/$(curl -s https://ipinfo.io/ip) | jq '.data.latitude, .data.longitude, .data.city_name, .data.country_name'
In questu breve articulu, avemu vistu cumu uttene a geolocalizazione di un IP da Ubuntu cù terminal è curl è cumandamenti jq. Pudete uttene più infurmazioni nantu à jq o circa CURL in i so articuli Wikipedia currispundenti.
Sianu the first to comment